AndroidHealthClinic

Teveel eiwit = vet?

Bezoekers in dit topic

Huubke

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 jun 2010
Berichten
161
Waardering
6
Lengte
1m72
Massa
75kg
Vetpercentage
19%
Ik lees daarstraks op een site dat teveel aan eiwit omgezet wordt in vet.

Klopt dit? En zoja, wanneer heeft men eigenlijk teveel eiwit? De dagen dan men niet traint ofzo?

grt
 
Teveel calorieen = vet.
 
stop met lezen, veeeeel te kort door de bocht.
Eiwit wordt als energie gebruikt als je niet genoeg koolhydraten eet en als je lichaam dit eiwit niet meer kan gebruiken, voor spieropbouw, herstel, en heeuuullll veel processen in je lichaam. Als je die energie dan niet kan gebruiken voor beweging, sport, zappen, herstel, etcetcetc. Sla je het op als vet..
alsnog best kort door de bocht, maar niet zooo kort door de bocht als die rare site van jou.
 
Teveel calorieen = vet.

dit snap ik dus niet, lees het overal
boven je behoefte eten = vet...
geldt dit alleen voor als niet niks doet.. of ook als je traint ..
 
Wat Ace zegt, is ook een beetje logisch. Of wil iemand hier zeggen dat als je (theoretisch) 2500kcal ofzo boven verbruik eet uit alleen eiwitten, je dan geen vet aanzet?
 
Wat Ace zegt, is ook een beetje logisch. Of wil iemand hier zeggen dat als je (theoretisch) 2500kcal ofzo boven verbruik eet uit alleen eiwitten, je dan geen vet aanzet?

nee,, ik vroeg me wat anders af, omdat je dit zei kwam ik op iets anders, als volgt: komt dat vet snel aan na mate je bv. 500 kcal+ eet? of moet je dan echt 2,000 kcal meer eten ..?
 
Eiwit kon toch niet worden opgeslagen :S (tijdje geleden dat ik mijn bio boek heb gelezen)
 
Back
Naar boven