Fitness Seller

teveel Koolhydraten

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt, dit is tenminste duidelijk.:P

Je kan wel in de dag eten, maar geen vlees/vis of noten ???
Vast dan in de dag als je problemen/tijdsgebrek hebt...

Je kan wel in de dag eten, maar geen vlees/vis of noten ???
Vast dan in de dag als je problemen/tijdsgebrek hebt...

Huh? die zin snap ik niet helemaal :P Dit komt omdat ik de hele dag op de bouw werk en weinig tijd heb, vaak is het snel ff een broodje tussendoor. en vis lust ik niet btw.

Waarom vraag je advies als je niet wilt luisteren?
Cutten op dat gewicht is gewoon onzin..

ano.jpg

ken jij mijn postuur/vet%?

Als ik niet moet cutten, wat dan wel om vet% kwijt te rake?

Hoeveel is je vetpercentage?

20,3

Als je nou eens op je onderhoud gaat zitten. Krijg je precies binnen wat je nodig hebt op een dag, oftewel vetverbranding en spieropbouw. (Minder vetverbranding dan met cutten en minder spieropbouw dan met bulken, maar toch is het aanwezig)

en zo verminder ik mijn vet% ? Ik zit er nu ong. 100 kcal onder.

Bedankt Flippie22, had het al beetje gelezen maar niet goed genoeg blijkbaar. T is wat duidelijker. Schema wat aangepast en zit nu op 30/51/20. Koolhydraten nog wat hoog...

Als je nou eens je voedingsschema post, nu kunnen we moeilijk veranderingen maken...
Maar het beste advies is al gegeven ga meer noten eten of als je shakes neemt lepel olijfolie door je shake heen.
Gewoon verhogen tot je op de goede waardes zit, probeer min 1gr vet per kg aan te houden.

Laatst bewerkt:
Kan nu niks uploaden. Maar als ik mijn vetten verhoog, gaan de kcal ook omhoog, logisch natuurlijk maar dit is niet de bedoeling

Je zat er toch 100 onder? KH ook wat omlaag halen en je bent klaar.

haha, dat was ook de vraag waar ik dit topic mee starte ;) Myn vraag daarbij was hoe ik dan moest doen.. dus ja, daar kreeg ik als antwoord op je vetten moeten omhoog. dit gedaan maar KH nog steeds te hoog, en hoe krijg ik die omlaag?

Zet je voedingsschema in een excel bestand, kijk waar je koolhydraten vandaan komen en ga dat minder eten.

Terug
Naar boven