Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook al gedaan, als ik dat doe krijg ik : 34/45/21,
al een stuk lager maar mijn kcal is nu 2016....
Ik vul het in, pas het aan, en kijk wat eruit rolt? moeilijk nee? Maar mijn vraag luid steeds hoe ik minder KH erin krijg?, meer vet?, en om te zorgen dat mijn kcal niet te hard omhoog of omlaag gaat? Ik moet wat puzzelen om de juiste verhouding eruit te krijgen. Zodat niet alles hard op en neer vliegt! verder bedankt.
Bedankt.Ik denk dat je even wat beter moet gaan uitzoeken welke voedingsproducten voornamelijk koolhydraten bevatten, welke veel eiwit, en welke veel vet. Voor ons is dat basiskennis en zo idioot logisch dat we er overheen kijken.
Jij vraagt: hoe verlaag ik mn koolhydraten.
Wij zeggen: Eet er minder van. Dat zeggen we op die manier omdat we er van uit gaan dat jij weet welke producten dit zijn. Spoiler: eet minder brood/rijst/pasta/suikerhoudende producten. Kortom: je hebt nog een hoop meer leeswerk te doen omdat je basis dingen nog niet weet. Terug naar de stickie knul!
Hier zo moeilijk was dat toch niet? Meer kunnen wij er ook niet van maken, het is gewoon even puzzelen.
Wat je dus wel kan doen, zoals ik zei, is eerst zorgen dat je die 2/2.5 gr eiwit en 1/1.5gr vet per kg hebt ingevuld en dan de rest gewoon invullen met koolhydraten... Makkelijker kan bijna niet.
. Wat bedoel je met invullen? Waar precies in zo'n bestand of bedoel je gewoon 'uitrekenen'?Ik snap wat je bedoeld, klopt is niet moeilijk maar we begrepe mekaar niet. Wat bedoel je met invullen? Waar precies in zo'n bestand of bedoel je gewoon 'uitrekenen'?
Uhm lol, 1.71 bij 69 kg?
Ga die hard trainen en eten, cut komt wel, je bent nu nog botje![]()

wat een onzin man hoe de **** eet jij dan, überhaupt iets?

wat een onzin man hoe de **** eet jij dan, überhaupt iets?![]()