Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
joepie ik vind mezelf ook een te dikke ass hebben

HaRdCoRe!!ik heb geen goesting in een squat kont en ik krijg er ook strepen van op m'n reetdus leg extensions word het
Ja de titel is opvallend maar toch moet ik deze vraag even stellen. Ik zit niet hoger dan 11% vet maar ik vin dat ik teveel spiermassa op mn achterste heb..
wat vinden jullie van een ronde kont en hoe kan ik de spiergroei minimaliseren? thx

OMFG!!! Dit is een bodybuilding forum en jij vraag hoe je je spiergroei kunt minimaliseren![]()

ik heb geen goesting in een squat kont en ik krijg er ook strepen van op m'n reetdus leg extensions word het

Heh, over "te veel" spiermassa gesproken... Een eindje terug van iemand gehoord dat ie zich had moeten laten opereren om spierweefsel uit z'n onderarm te verwijderen. Spieren waren dermate gegroeid, dat de bloedtoevoer naar z'n handen afgekneld was, zo ook enkele zenuwbanen. Resultaat: Constante (pijnlijke) tinteling in z'n handen.![]()