AndroidHealthClinic

Teveel spiermassa?

enkel isolatie doen voor Quads en Hamstrings ???

joepie ik vind mezelf ook een te dikke ass hebben

210602767.jpg

to big die ass :D

ophouwe zeiken en door squatten :D

ik stop met squaten ik doe allen nog leg extentions

Neh hoor, squat maar lekker door. :D

Heb zelf ook een squatkont. Ik ben er trots op :D

ik heb geen goesting in een squat kont en ik krijg er ook strepen van op m'n reet :D dus leg extensions word het

veel touwtje springen.
zakt je kont af naar je kuiten .

Handig toch zo`n opzet tafeltje.

Ja de titel is opvallend maar toch moet ik deze vraag even stellen. Ik zit niet hoger dan 11% vet maar ik vin dat ik teveel spiermassa op mn achterste heb..
wat vinden jullie van een ronde kont en hoe kan ik de spiergroei minimaliseren? thx

:roflol:

OMFG!!! Dit is een bodybuilding forum en jij vraag hoe je je spiergroei kunt minimaliseren :eek:

• Topic Starter Topic Starter
dat noemen ze een squat-reet, en vrouwen zijn daar nou eenmaal gevoelig voor!

:D

Heh, over "te veel" spiermassa gesproken... Een eindje terug van iemand gehoord dat ie zich had moeten laten opereren om spierweefsel uit z'n onderarm te verwijderen. Spieren waren dermate gegroeid, dat de bloedtoevoer naar z'n handen afgekneld was, zo ook enkele zenuwbanen. Resultaat: Constante (pijnlijke) tinteling in z'n handen. :eek:

Je kan nooit 'teveel' spieren hebben ;)

Gebruik een kaasschaaf! :thumb:

Heh, over "te veel" spiermassa gesproken... Een eindje terug van iemand gehoord dat ie zich had moeten laten opereren om spierweefsel uit z'n onderarm te verwijderen. Spieren waren dermate gegroeid, dat de bloedtoevoer naar z'n handen afgekneld was, zo ook enkele zenuwbanen. Resultaat: Constante (pijnlijke) tinteling in z'n handen. :eek:

:roflol:

Zorg dat je dikke poten krijgt, dan is alles weer in verhouding!

Terug
Naar boven