Cheat day + Shoulders and abs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vandaag dus cheat day en mijn ontbijt was als volgt
EN GVD dat voelde ik in de gym. Samen met de PWO voelde ik mij onverslaanbaar. Paar PR's gezet muhahaha.
Dumbbell shoulder press
10x18kg
8x18kg
10x20kg "I called in a Spottaaah"
Bent over cable side raise
3x15x? *
Face pulls
3x15x? **
3x10x17,5kg (PR)
Cable rear delt flyes
3x15x? ***
Machine shoulder press (PR)
15x37,5kg
11x37,5kg
Barbell shrugs
2xfailx60kg
failx50kg
Cable shrugs
3xfailx40kg
Shrugs in stand calve raise machine
60kgxfail
Beastmode on
2xfailx97,5kg
Kung fu style abs
Lying leg raise 30x
Lying leg raise side to side 30x
*/**/***/ Tjah kon niet echt gewicht noteren in mijn log. Deze cable machine is een beetje raar. Ik kan die hele stack met gewichten erop gooien en het voel enorm veel minder dan het zou moeten zijn. Dus puur op gevoel getraind.
Bodyweight update
Vorige week woog ik dus 61,8 kg en nu vanochtend na mijn toilet bezoek 60,5 kg. Ik moet nu trouwens scheiten dus zonder die inhoud en zonder ontbijt zou ik als ik me nu weeg 60 kg wegen. Best raar, maarja boeie lekker cheat day vandaag.
De reden dat ik dit doe;
Ik wil bulken maar dan net over mijn onderhoud. Ik eet nu dus 2200kcal, wat dus best weinig is. Dit doe ik puur omdat ik zo weinig mogelijk vet wil aanzetten. Natuurlijk zullen mijn gains minder snel gaan. Maar dat maakt niet uit. Als je te dik word, moet je weer cutten. En de tijd die je er voor neemt om te cutten, had je kunnen gebruiken om langzaam te bulken.
MAAAAAAAAR, ik kijk dit natuurlijk aan. Gewoon gewicht en vetpercentage elke week consequent bijhouden en indien nodig, adequaat reageren.