Fitness Seller

THC verlaagt je testosteron-spiegel

Bezoekers in dit topic

Tijdens mijn eerste kuurtje was ik als de dood voor een gyno maar als ik achteraf terugkijk heb ik door tijden dagelijks blowen meer vrouwelijke borstontwikkeling gehad als door kuren. Niet zo dat ik nu cup A heb maar toch....en ik heb het ook gezien bij andere echt frequente blowers. Ik rookte trouwens zo 20-25 gram per week zo 60 joints per week denk ik.

Maar uiteindelijk was dat beetje effect op mijn hormoon huishouding peanuts vergeleken met hoe ****ed up het was voor mij dagelijks functioneren. Haalde wel alle tentamens, wat dat betereft geen probleem maar verder.....ik werd er een paranoia kluizenaar van en totaal geen korte termijn geheugen meer en werkelijk niks kon me echt boeien, behalve mijn blow dan.
Met 20 - 25gr ga je natuurlijk veel te ver. Ik rook persoonlijk denk ik 3 gr per week en heb niet het gevoel dat het kwaad kan. (in bb opzicht dan heh gezondheid is een andere zaak.)
 
20-25gr is wel extreem veel ja! :p Ik denk ik maar 2-3gr hasj per week dus dat valt mee..
 
Iemand vraagt me via karma hoe mijn korte termijn geheugen was na het stoppen. Het stoppen zelf was drama en heb het zonder hulp gedaan. Grootste probleem was niet meer kunnen slapen, echt nauwelijks voor weken lang. Mijn algehele gevoel en mijn geheugen was toen ook niet best maar de effecten van slaap gebrek op je IQ zijn dan ook dramatisch.

Maar na een paar maanden gewoon zaken als 15 verschillende boodschappen in een winkel en zonder noodzaak van een papiertje met alles thuiskomen. Een dag kunnen beschrijven op chronologische volgorde met veel detail. Stond er toen ik zo extreem veel blowde niet bij stil maar als ik toen een chronologische samenvatting had moeten geven zaten er grote tijdsgaten in en zou ik qua tijd dingen door elkaar halen. Mijn ervaring is dat THC na een dikke maand echt helemaal uit je systeem is. De theorie zegt dat ook.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook gestopt na jarenlang veel blowen, ongeveer 2.5 jaar geleden. Totaal geen bijwerkingen gehad, alleen voordelen zoals een beter geheugen. Slapen ging ook prima.

Heb ongeveer 5 jaar van 's ochtends tot 's avonds wiet gerookt. Stoppen hoeft dus niet per se zo heftig te zijn, in mijn geval was dit totaal niet zo.
 
Met 20 - 25gr ga je natuurlijk veel te ver. Ik rook persoonlijk denk ik 3 gr per week en heb niet het gevoel dat het kwaad kan. (in bb opzicht dan heh gezondheid is een andere zaak.)

Toen ik 19 was rookte ik ook 3 gram en kon het niet veel kwaad. 3 gram werd 5 gram....10 gram..... Als je daar geen last van hebt kan je jaren een tevreden blower zijn. Ik dus niet :cool:
 
Toen ik 19 was rookte ik ook 3 gram en kon het niet veel kwaad. 3 gram werd 5 gram....10 gram..... Als je daar geen last van hebt kan je jaren een tevreden blower zijn. Ik dus niet :cool:

Jaja ik let zoiezo op haha. Merk het ook weleens hoor dat ik veel neiging heb naar meer wiet. Alleen tot nu toe gaat het me aardig goed af. En kan ik mijn gebruik goed controleren. Heb ook altijd het idee gehad (kan ook nergens op slaan) dat doordat ik geen sigaretten rook mijn trek minder is als mede blowers die daarnaast ook nog sigaretten of shag roken.
 
Het is weer bijna weekend, dus ik smoke er vanavond wel weer een! :D :wiet:
 
Back
Naar boven