XXL Nutrition

The Affect of Grip Width on Bench Press Performance and Risk of Injury

Ik ben ook wel geïnteresseerd in het hele onderzoek, ben namelijk bezig met m'n scriptie;

"de m.pectoralis ruptuur: oorzaak, diagnostiek en behandeling"

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit zelf met buitenkant hand ca 1.5 cm van de ringen af, vrij smal dus

Ik ben ook wel geïnteresseerd in het hele onderzoek, ben namelijk bezig met m'n scriptie;

"de m.pectoralis ruptuur: oorzaak, diagnostiek en behandeling"

Kan je het niet via de bib. van waar je je opleiding doet te pakken krijgen?

Kijken en plaatsen :)

Ik zit zelf met de buitenkant van mijn hand strak tegen de ring aan. Voelt het best aan en ook nog maximale kracht voor mij. Tevens blijft mijn onderarm dan loodrecht op de vloer staan :)

en je lengte is?

ik zit met de buitenkant tegen de ringen aan ;maar ga tegen alles in nu breder dus met de duim tegen de buitenkant van de ringen aan ;wil eens kijken of het effekt heeft op de breedte van de borst (ik vind die bij mij te smal) oja ik ben 1.81

wil eens kijken of het effekt heeft op de breedte van de borst (ik vind die bij mij te smal) oja ik ben 1.81

Denk je dat de aanhechtingen gaan verschuiven door een andere grip te nemen? Dat is namenlijk de enige manier dat een spier langer/breder kan worden.

hmm nee dat niet maar heb het idee dat de spier aan de buitenkant wat meer gepakt word zodat het optisch wat breder gaat lijken....

**** 20 dollar kost het artikel :(

Wie wil mij sponsoren voor 10 euro typ ik het artikel over (knippen en plakken lukt natuurlijk niet :mad:) en plaats ik het hier.

Ik kan het artikel namelijk ook goed gebruiken voor mijn afstudeeropdracht/
Ik ga volgende proberen te zoeken in de medische bibliotheek maar ik geef het weinig kans dat ze het onderzoek daar op hebben gezet, aangezien de organisatie achter dat onderzoek puur commerciële doeleinden heeft.

Terug
Naar boven