Fitness Seller

The Beatles vs. The Rolling Stones

Peiling Peiling Beatles of Rolling Stones

• Totaal stemmers
    42
Hoeveel zalige nummers hebben de beatles niet.
Echt zomerse muziek, beetje hippie-achtig af en toe maar diep in onszelf hebben we allemaal zo'n trekje.
En over kapsels moet je niet beginnen, BIG-T, want de rollingstones zagen er ook niet uit. ;)
De kapsels van de Stones waren gewoon 'wild' en zie je tegenwoordig ook terug bij jongeren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die eerste foto als je het niet zou weten zou je denken, wat zijn dat voor gays.

Maar genoeg gebashed weer voor vandaag :D

Salieri, je daalt in mijn favodbbmemberlist-lijstje. :no:

btw,

rolling stones

beatles

Het verschil qua kapsels is niet zo groot. De groepen zijn allebei uit dezelfde tijd, dus die kapsels ook.

Ga geen keuze maken, luister naar beide bands eigenlijk nooit maar heb geen afkeer van Stones of Beatles. Misschien een hele lichte voorkeur voor The Rolling Stones.

Probleem met de beatles is dat ze allemaal hetzelfde kapsel hebben, daardoor ziet het er natuurlijk nog extra ridicuul uit. Maar eerlijk is eerlijk de kapsels passen wel goed bij de muziek die ze maken.

The Beatles, vind The Rolling Stones te hard.

Beatles.

The Beatles uiteraard. Ik vind The Rolling Stones ook goed, alleen The Beatles heeft meer nummers gemaakt die ik erg waardeer, en ik ben verzot op psychedelische klanken:)

Edited by super admin - respect Mick Jagger

Laatst bewerkt:
Stones wat rauwer en harder niet van die p*ssy muziek waarna je 2 nummers gehoord hebt in slaap valt.

Rolling stones > beatles

Rollende stenen!!!

Terug
Naar boven