AndroidHealthClinic

The 'Beef Protein' Scam - trap er niet meer in.

Bezoekers in dit topic

Altijd het proberen waard, misschien doe ik het er wel goed op.

Je begrijpt toch wat je nu zegt he ? Jij zou elke junk die ze je vooschotelen proberen in de hoop het er goed op te doen, zonder te weten wat het is, of het al dan niet werkt, en of het al dan niet gevaarlijk is ? je vraagt zelfs geeneens naar de prijs :p Je bent dus letterlijk al wat fout is bij het consumentengedrag en waarom firma's, zoals de jouwe waarschijnlijk neem ik aan, kunnen blijven frauderen op grote schaal.

Vind iemand dat we hier verder nog woorden moeten aan vuil maken ?
 
Altijd het proberen waard, misschien doe ik het er wel goed op.

:p Wie weet.

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Je begrijpt toch wat je nu zegt he ? Jij zou elke junk die ze je vooschotelen proberen in de hoop het er goed op te doen, zonder te weten wat het is, of het al dan niet werkt, en of het al dan niet gevaarlijk is ? je vraagt zelfs geeneens naar de prijs :p Je bent dus letterlijk al wat fout is bij het consumentengedrag en waarom firma's, zoals de jouwe waarschijnlijk neem ik aan, kunnen blijven frauderen op grote schaal.

Vind iemand dat we hier verder nog woorden moeten aan vuil maken ?

Aan iemand die beef protein een gelijkwaardige vervanging voor whey vind (en dan nog eens weet wat er echt inzit) lijkt me niet.

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/revolutions/beef-protein-isolate/

Vreemd ingrediëntenlijst is weg..

Ah hier zat gedroogde runderlever in.
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren/musclemeds/carnivor-beef-aminos/#ingredienten
 
Altijd het proberen waard, misschien doe ik het er wel goed op.
Ik heb ook nog een brug te koop, interesse? :p


Beef protein is een nog grotere scam dan amino spiking. Bij die laatste krijg je tenminste iets van het beloofde product, bij de eerste krijg je geen gram (er zit geen biefstuk in). Wat maakt het uit of er bruikbare aminozuren in zitten. Dan kan je die beter halen uit carbs en groenten, heb je nog wat gezonds binnen.
 
Totaal irrerelevante vraag, maar krijg je dan van snoepjes waar gelatine in zit ook minder honger? Of is dat dan een te kleine hoeveelheid?
 
Totaal irrerelevante vraag, maar krijg je dan van snoepjes waar gelatine in zit ook minder honger? Of is dat dan een te kleine hoeveelheid?

Als je veel snoepjes eet heb je idd geen honger meer :p
 
Als je veel snoepjes eet heb je idd geen honger meer :p

kijk maar uit dit is genoeg munitie voor nu.nl om een artikel te schrijven over hoe snoepjes het geheim tot afvallen zijn
 
kijk maar uit dit is genoeg munitie voor nu.nl om een artikel te schrijven over hoe snoepjes het geheim tot afvallen zijn

Ik ga ze voor zijn en er zelf een artikel over schrijven.

Snoepjes: Het geheime wapen voor vette varkens.
 
en dan snoepjes verkopen die t3 clen en dnp bevatten
 
en dan snoepjes verkopen die t3 clen en dnp bevatten

Zo doe je dat idd ;) Alhoewel dnp me wat te ver gaat, xtc lijkt me nog een betere optie dan.

Nu nog een naam verzinnen.

'Beef protein trenabolic clenbites' lijkt me wel wat.

of voor b&f verkoop: Beef perfection ralfalicous obesi candy
 
nu nog iemand met een goede physique vinden die zn ziel wel wil verkopen door te zeggen dat hij alles aan ons product te danken heeft
 
Back
Naar boven