AndroidHealthClinic

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

Archmage en lvl 85 conjuration :D. Dremora Lords zijn fokking sterk.

Tevens net een vriendelijk draak tegengekomen die mij niet aanviel maar mijn vijanden wel.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 03:39 ----------

Hoe kun je deze game spelen als je alles opspaart? The ****. Het is overigens puur wat jij zelf leuk vind. Ik raad je wel aan om goed na te denken over wat goed bij elkaar past: ik begon met een sneaky archer / destruction dark elf met het idee dat ik runes kon plaatsen, dan een sneak archery crit kon plaatsen en dan de vijanden over mijn runes kon lokken. Dat lukte niet, omdat ik detected was zodra ik een spell ging casten. Ook kon ik geen items voor mijn stijl vinden: alle items waren OF sneaky / archer, OF destruction. Denk dus goed na over wat elkaar goed kan aanvullen voordat je iets doet.
Illusion heeft een perk dat je stealth blijft als je spells cast(alle spells, niet alleen illusion spells).
 
Waar kan ik die brotherhood vinden? Ben nu met de thieves guild bezig, is erg vet:)

While on your travels in Skyrim, go to any inn, ask for the latest gossip from the innkeeper. The innkeeper may tell you that there is a child trying to perform the Black Sacrament in Windhelm.
 
kan je je zat zuipen in die inn's?
 
While on your travels in Skyrim, go to any inn, ask for the latest gossip from the innkeeper. The innkeeper may tell you that there is a child trying to perform the Black Sacrament in Windhelm.
thanks
kan je je zat zuipen in die inn's?
Ja in die in riften kan je een drink weddenschap doen maar ik zal verder niet verklappen hoe dat afloopt :p
 
thanks

Ja in die in riften kan je een drink weddenschap doen maar ik zal verder niet verklappen hoe dat afloopt :p

witcher 2 style?

"to cross the rivers on whore's arses!"

Ik vind de companion quests ondermaats. Spijtig.
 
Iemand die al expert destruction magic heeft?
 
Nee, ik ben dark elf met alles gefocust op magic en ik ben nog geen enkele expert spell tegen gekomen. Ben benieuwd...
 
Destruction + conjuration is een goede combo. Beetje minions summonen terwijl je van afstand vuurballen gooit.
 
Inderdaad, zo pak ik het ook aan. Moet ook wel, want 1 of 2 keer geraakt worden en ik ben dood over het algemeen. Die draken zijn pussies trouwens. Ik kom veel liever hun tegen dan een giant of een icetroll of iets dergelijks.
 
wait wut? Net companions uitgedaan. Je gaat dus van absolute nobody en nieuweling naar baas in 1 quest?

that doesn't make any sense...

EDIT: en nu gaat die companion phaggot eerst mijn reet kussen, om dan een beetje boos lopen te bitchen alsof hij de jarl is als ik om work vraag... :roflol:

is het enkel die questline die zo slecht is?
 
Laatst bewerkt:
wait wut? Net companions uitgedaan. Je gaat dus van absolute nobody en nieuweling naar baas in 1 quest?

that doesn't make any sense...

EDIT: en nu gaat die companion phaggot eerst mijn reet kussen, om dan een beetje boos lopen te bitchen alsof hij de jarl is als ik om work vraag... :roflol:

is het enkel die questline die zo slecht is?
Kvind de questline juist wel tof gedaan, missch dat the companions gewoon zuigen idk.
 
Heb de keet in Markarth een beetje opgeschud met 1 v/d quests. Net rennen voor me leven.. :o
 
Archmage en lvl 85 conjuration :D. Dremora Lords zijn fokking sterk.

Tevens net een vriendelijk draak tegengekomen die mij niet aanviel maar mijn vijanden wel.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 03:39 ----------


Illusion heeft een perk dat je stealth blijft als je spells cast(alle spells, niet alleen illusion spells).

Argh, ik had geen idee, thanks. Helaas heb ik die saves al verwijderd. :(

Deze run: heavy armor / shield, ik probeer een beetje "goodguy" te spelen.

Volgende run: sneaky / double weapon en dan alle "evil" dingen als DB en thieves.
 
game is wel unbalanced the ****. Doe nu die 2de companion quest dat ik in zo'n cave ergens naar op zoek moet. SilverHand luitjes hier killen me in 3 hits en ik doe bijna geen dmg op hun, terwijl ik legendary dragon plate armor heb en legendary deadric great sword.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 18:04 ----------

komen ze met 5 aan zetten die silverhand in 2sec ben ik en die companion gast die mee is dood. slaat nergens op,

---------- Post toegevoegd Thu 17 Nov 2011 om 18:06 ----------

En ik ben klaar met skyrim, k*t spel. wie wil kopen voor ps3? 30euro inclussief verzending.
 
Ben er langs lol, wel op een k*t manier
 
Laatst bewerkt:
Monsters passen zich aan aan jouw combat level. Dus als jouw combat level veel gestegen is door bijv smithing, maar je combat skills(one-handed, heavy armour, etc) laag zijn, dan ga je pakkie krijgen ja.
 
Monsters passen zich aan aan jouw combat level. Dus als jouw combat level veel gestegen is door bijv smithing, maar je combat skills(one-handed, heavy armour, etc) laag zijn, dan ga je pakkie krijgen ja.

k*t...
 

Sad but true. Vond het in oblivion ook al jammer. Er zijn heel veel gave skills maar je bent eigenlijk wel verplicht al je punten in aanval en verdediging te stoppen aangezien je anders geraped wordt.
 
lol deed net drink wedstrijd en kwam toen uit in temple in markrath, ik loop wat rond unlock een expert locked door. Kom ik van die wijfe tegen die na een kort gesprekje mij gaan aanvallen. Allemaal dood nu lol
 
Back
Naar boven