Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

lol deed net drink wedstrijd en kwam toen uit in temple in markrath, ik loop wat rond unlock een expert locked door. Kom ik van die wijfe tegen die na een kort gesprekje mij gaan aanvallen. Allemaal dood nu lol

lol. In Markrath kun je ziet veel questen doen. Gewoon in de stad zelf en de ruins eronder. ben je een paar uur zoet :D
 
lol. In Markrath kun je ziet veel questen doen. Gewoon in de stad zelf en de ruins eronder. ben je een paar uur zoet :D

Ik hen nog genoeg te doen in white run, net ff met Quests gekeken onder General Stats:
Quests Completed: 7
Misc Objectives Completed: 27
Main Quests Completed: 4
Side Quests Completed : 2
The Companion Quest completed: 1

En ik ben al bijna lvl 28 :roflol:
 
Ik ben die companions helemaal zat, zodra ik dat huis in stap komen sjork en aela op me af en komt er automatisch dialoog scherm. Ze blijven me dan rest van de tijd achtervolgen ook buiten whiterun en op de paar seconde komt dat dialoogscherm weer.

k*t SPEL

30euro nog steeds in de aanbieding.
 
Laatst bewerkt:
haha mad sky is mad.
 
Sad but true. Vond het in oblivion ook al jammer. Er zijn heel veel gave skills maar je bent eigenlijk wel verplicht al je punten in aanval en verdediging te stoppen aangezien je anders geraped wordt.

wachten tot de nieuwe ooo of fcom.

levelen in sideskills is waardeloos. Ik zou graag een mod hebben die de mogelijkheid geeft om skills vast te zetten, zodat je er niet door levelt.

alchemy/enchanting/lockpicking off.
 
ik wil ff nieuwe shouts aangezien ik weer wat dragon souls heb. Iemand nog aanraders waar ik nice shouts kan vinden?
 
wachten tot de nieuwe ooo of fcom.

levelen in sideskills is waardeloos. Ik zou graag een mod hebben die de mogelijkheid geeft om skills vast te zetten, zodat je er niet door levelt.

alchemy/enchanting/lockpicking off.

Onzin. Enchanting en alchemy zorgen ervoor dat je veel beter bent in gevechten.

Enchanting: sterkere enchants zorgen voor een sterkere char.

Alchemy: sterkere potions zorgen voor een sterkere char.

Alleen voor je lockpicking argument valt wat te zeggen. Speechcraft kan daar ook aan worden toegevoegd.
 
Ik heb wel gelezen dat skills waar je niet hoog in bent relatief minder % aan het balkje bijdragen bij levelup.
 
Ik heb wel gelezen dat skills waar je niet hoog in bent relatief minder % aan het balkje bijdragen bij levelup.

ja idd.

alchemy is handig als je archer bent. poison op je pijlen als je een belangrijke 1hit kill moet maken, zodat de gemoederen rustig blijven is wel nice.
 
ja idd.

alchemy is handig als je archer bent. poison op je pijlen als je een belangrijke 1hit kill moet maken, zodat de gemoederen rustig blijven is wel nice.

Wat dacht je van resist potions in boss fights? Ik ga nooit een dungeon in zonder 3 van elk type aan resist potions te hebben.
 
Was ook een keer zomaar wat aan het rond dolen. Ik zag een boerderijtje op de kaart en besloot maar naar binnen te lopen om te kijken wie de bewoner was.

Bleek het een necromancer hol te zijn en de bewoner rapete mij met fireballs :eek:
Toen bleek dat strong magicka poison toch wel nuttig :) :)
Easy access alchemy lab en soul lab gewonnen die dag :)
 
Onzin. Enchanting en alchemy zorgen ervoor dat je veel beter bent in gevechten.

Enchanting: sterkere enchants zorgen voor een sterkere char.

Alchemy: sterkere potions zorgen voor een sterkere char.

net mijn punt. Dankzij de level scaling is de sterkte van een char is bijna nietzeggend. Relatieve kracht tov lvl is alleszeggend.

Potions/enchantments kun je kopen/vinden. De meerwaarde van je zelfgemaakte shit is niet genoeg om je relatieve kracht tov lvl te verhogen, integendeel. edit: enchantment eigenlijk wel, als je de +% damage stack exploit gebruikt, omdat die zo verschrikkelijk imba is.

Focus je je puur op 1 offensive skill en 1 armor skill, hou de rest ongetraind, lees geen boeken in andere skill, 1 of 2-shot alles buiten de enkele niet gescalede monster alla giants.

Natuurlijk is dit min-maxen/powergamen/efficient leveling, niet je amuseren.
 
Laatst bewerkt:
hoe zit het eigenlijk met levelscaling? volledig weggelaten of is het toch nog aanwezig?
 
Back
Naar boven