XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim

:roflol: zielig voor Lydia.

Snap niet dat iedereen nog Lydia heeft. Heb al 5 hulpjes misbruikt ofzo. Ze gaan steeds voor mijn vuurbal staan.... domme mensen :rolleyes:

Die lydia heb ik al lang niet meer, binnen de eerste 30 mins had ik haar al geraakt met iets en was ze deaud....

Weet iemand waar je adapt skills kunt halen en dan vooral destruction? Zit nu nog steeds met flames. :o

:roflol: zielig voor Lydia.

Snap niet dat iedereen nog Lydia heeft. Heb al 5 hulpjes misbruikt ofzo. Ze gaan steeds voor mijn vuurbal staan.... domme mensen :rolleyes:
ik durf haar niet mee te nemen als ze dood is blijft ze dan weg? of respawnt ze dan ofzo?

Grappig om te lezen hoe iedereen de game toch anders ervaart.

Zelf begonnen als Nord met een 2-hander voor maximaal fysiek geweld. Hoop dat ik na de eerste playthrough het spel nog leuk genoeg vindt om opnieuw te beginnen als wat anders. Totnogtoe al ik weet niet hoeveel uur al gespeeld en nog niet eens bij de greybeards geweest.

haha ik heb 70uur gespeeld ofzo. ben lvl40. 4 skills 100 umad :)

Meer mensen die last hebben van een ps3 die vastloopt tijdens skyrim? Nu al meerdere keren gehad.

ik zit hier met een dilemma :(

ik heb dus een guard vermoord in een huis om ff te kijken of ze je dan buiten ook aanvallen
maar al mn laatste save ben ik dus nog lvl 4 (en nu ben ik lvl 8) en elke guard in whiterun valt mij nu aan is er een cheat ofzo om dit ongedaan te maken?

Sheath je zwaard en probeer te praten als je bounty niet te hoog is.
Anders gebruik een spell (er is ook een shout voor) om ze te calmen, als imperial is het al helemaal easy. Praat dan en betaal/ga de gevangenis in.

ik probeer nu die 8 maskers te verzamelen om het 9de masker te maken, heb er nu 4 of 5. Die eindbaas is wel elke keer heel sterk, maar wel leuk om te doen!

Sheath je zwaard en probeer te praten als je bounty niet te hoog is.
Anders gebruik een spell (er is ook een shout voor) om ze te calmen, als imperial is het al helemaal easy. Praat dan en betaal/ga de gevangenis in.
ze vallen me gewoon direct aan :(

K*t ben me darkelf kwijt, per ongeluk over heen gesaved toen ik met me orc verder ging, en heb er geen autosave meer van xD

WTF mn whiterunbounty staat op 5 en de guards vallen mij gewoon aan zonder te vragen of ik de gevangenis in wil of een boete wil betalen??!

**** yeah, ze vallen mij oppeens niet meer aan ofzo :) me happy

Terug
Naar boven