XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

jimbooo

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 apr 2008
Waardering
703
Lengte
1m88
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Lydia kan niet eens dood in mijn game, vraag me af hoe jullie dat geflikt hebben :P

Larssonn

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 sep 2010
Waardering
449
Lengte
1m88
Massa
87kg
Is deze game echt zo verslavend?

Larssonn

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 sep 2010
Waardering
449
Lengte
1m88
Massa
87kg
Vroeger was ik gruwelijk verslaafd aan rpg's, maar heb het al tijden niet gespeeld. Als ik deze game koop voor de xbox, ga ik hem dan leuk vinden?

Lees even mijn gedachten aub

Arydan

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mrt 2010
Waardering
788
Lengte
1m82
Vroeger was ik gruwelijk verslaafd aan rpg's, maar heb het al tijden niet gespeeld. Als ik deze game koop voor de xbox, ga ik hem dan leuk vinden?

Lees even mijn gedachten aub
yup. zit op 100 uur speeltijd. Altijd wat te doen en nog lang niet klaar.

Larssonn

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 sep 2010
Waardering
449
Lengte
1m88
Massa
87kg
Ik heb het veelste druk voor zo'n game joh, volgens mij moet je dat echt elke dag spelen anders ben je er weer helemaal uit, ik ben elke week wel een paar dagen niet thuis dus denk niet dat dat gaat werken

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Waardering
2.587
Lengte
1m97
Massa
134kg
Vetpercentage
25%
Ik heb het veelste druk voor zo'n game joh, volgens mij moet je dat echt elke dag spelen anders ben je er weer helemaal uit, ik ben elke week wel een paar dagen niet thuis dus denk niet dat dat gaat werken
laptop

Arydan

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mrt 2010
Waardering
788
Lengte
1m82
Ik speel het ook niet elke dag. Je gaat gewoon verder met je avontuur wanneer je wil. ff opslaan en goan. heb ook wel eens paar dagen niet gespeeld. noproblem

Vipo

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 nov 2006
Waardering
150
Ik speel het ook niet elke dag. Je gaat gewoon verder met je avontuur wanneer je wil. ff opslaan en goan. heb ook wel eens paar dagen niet gespeeld. noproblem
idd

MMORPG's zijn echt verslavend, dit kun je zo laten staan en later weer oppakken.

Larssonn

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 sep 2010
Waardering
449
Lengte
1m88
Massa
87kg
hmmmm ik twijfel

Arydan

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mrt 2010
Waardering
788
Lengte
1m82
idd

MMORPG's zijn echt verslavend, dit kun je zo laten staan en later weer oppakken.
yup. Geen gevoel dat je achterloopt. Anders moet je alles snel snel doen voor iedereen anders bne je noob :p

maurits123

Cool Novice
Lid geworden
21 okt 2010
Waardering
7
Lengte
1m79
Massa
75kg
http://i.imgur.com/GdDL2.jpg

Blijkbaar is smithing/enchanting of hoe dit ook gedaan is tering retarded?
Dit is niet mijn plaatje, heb het zelf ook niet, en ben het ook niet van plan, dus vraag me niet hoe dit moet :p

apfelstrudel

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Waardering
9.084
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
In morrowind was er een easy bug.

Je maakte 100 alchemy+potions, dronk die, kreeg een ontzettende skill boost, en elke potion die je dan maakte was gewoon absurd sterk.

Zoiets kan je dus ook met enchanting+ smithing doen.

Maak een enchantment + 10 helm.
Draag hem en maak dan een nieuwe enchantment+ helm, etc etc.
Maar het kan natuurlijk ook gewoon dat mensen die items gemaakt hebben in de construction set(als die ook bij skyrim zit).

maurits123

Cool Novice
Lid geworden
21 okt 2010
Waardering
7
Lengte
1m79
Massa
75kg
lol, dat faalt best hard.

sowieso niet van plan om dat te doen, geen zak aan...

Bedankt voor het uitleggen though :d

Michaelsmak

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2011
Waardering
4
Lengte
1m84
Massa
77kg
Vetpercentage
12%
Wat ik wel jammer vind is dat sommige skills gewoon te makkelijk te trainen zijn. Bij smithing bijvoorbeeld, kun je gewoon heel veel iron daggers maken (500 ofzo) en dan ben je al lvl 100. Als je dan een ebony warhammer (lvl 70 smithing) maakt, dan is het evenveel experience als iron dagger. Dat vind ik een beetje raar. Motiveert je ook gewoon niet om dan duurdere en betere weapons/armor te maken omdat je toch evenveel 'exp' erbij krijgt.

Ook dat je niet echt een makkelijk overzicht hebt van hoeveel experience je nog moet voor combat-skills. Je kunt het alleen maar afleiden bij het menu met al die sterrenbeelden. Maar ook bij Smithing enzo moet je het maar zien hoeveel je nog moet. Daar zouden voor mijn part best harde getallen mogen staan zodat je gewoon kan berekenen hoeveel 'exp' je nog moet.

Anoniem

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2003
Waardering
1.071
Lengte
1m90
Dat wordt te ingewikkeld voor de massa ben ik bang. Cijfertjes.

Realist

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Waardering
842
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Wat ik wel jammer vind is dat sommige skills gewoon te makkelijk te trainen zijn. Bij smithing bijvoorbeeld, kun je gewoon heel veel iron daggers maken (500 ofzo) en dan ben je al lvl 100. Als je dan een ebony warhammer (lvl 70 smithing) maakt, dan is het evenveel experience als iron dagger. Dat vind ik een beetje raar. Motiveert je ook gewoon niet om dan duurdere en betere weapons/armor te maken omdat je toch evenveel 'exp' erbij krijgt.

Ook dat je niet echt een makkelijk overzicht hebt van hoeveel experience je nog moet voor combat-skills. Je kunt het alleen maar afleiden bij het menu met al die sterrenbeelden. Maar ook bij Smithing enzo moet je het maar zien hoeveel je nog moet. Daar zouden voor mijn part best harde getallen mogen staan zodat je gewoon kan berekenen hoeveel 'exp' je nog moet.
Lekker belangrijk, alsof je dat continu in de gaten moet houden hoeveel xp je nog moet. Als je het dan zo graag wilt weten, kijk je gewoon bij je skills menu.

Bovenaan