Skyrim is wel van een ander kaliber, ik denk dat je echt maanden bezig bent (en dan ook echt 24/7) wil je deze game uitgespeeld hebben met alles erop en eraan. Ik ben nu level 10 en speel al sinds gistermiddag, en volgens mij heb ik nog niet eens 3% van de game voltooid.
De missies zijn vaak moeilijk, vooral de main quest, waardoor je genoodzaakt bent side missies aan te nemen, ik zit al sinds gister in hetzelfde dorp en ben continu quests aan het doen, maar dan alsnog kan je zomaar ineens de verkeerde enemies tegen het lijf aanlopen die je met 1 klap kapot slaan.
Wat ook rete vet is is dat je je eigen items kan craften/smithen etc. waar je dus ook weer qua skill punten omhoog gaat, en dat is bijna met alles zo, lockpick etc. Dus je wordt er steeds beter in, en elke level up kan je een perk kiezen en dan bijvoorbeeld voor 1-handed weapons een bepaalde perk (bijv 25% extra dmg) maar daar heb je dan bijv. one-handed op level 30 voor nodig om die perk te selecteren. Zo werkt het een beetje, het perk systeem werkt een beetje als de sphere grids bij FFX en FFXIII (familiar anyone?)
Nu heb ik een Imperial gekozen en kriebelt 't eigenlijk om wat anders te maken, want ik wil altijd alles uitproberen, helaas is de game te groot om eventjes elke keer opnieuw te beginnen

dus ik maak 't maar af.
Oja, je kan ook huizen kopen, nog niet gedaan omdat ik daar nog niet genoeg geld voor heb.
Dikke aanrader voor iedereen!!