Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

Ik wilde die achievment married halen, alles geregeld enzo met dat vrouwtje in riverwood.
Kom ik in de tempel om te trouwen, ligt die lyda (die bodyguard die je van whiterun kreeg) daar dood gaat iedereen weg. Ik dus telkens opnieuw proberen, heb dus een bug.
Die lyda is bij mij dood gegaan toen ik lvl 20 was ofso nu ben ik lvl 46...

Iemand die dit probleem ook heeft en een oplossing heeft?
 
Probeer haar weg te slepen door naar haar te kijken, A/X in te houden en dan te lopen.
 
Ik wilde die achievment married halen, alles geregeld enzo met dat vrouwtje in riverwood.
Kom ik in de tempel om te trouwen, ligt die lyda (die bodyguard die je van whiterun kreeg) daar dood gaat iedereen weg. Ik dus telkens opnieuw proberen, heb dus een bug.
Die lyda is bij mij dood gegaan toen ik lvl 20 was ofso nu ben ik lvl 46...

Iemand die dit probleem ook heeft en een oplossing heeft?
Met Muiri trouwen, die is toch veel knapper :)
 
Skyrim sucks...beter haal je DARK SOULS, de opvolger van demon souls...

Je kent het spel niet eens :rolleyes:

Als dat spel van jou zo geweldig was had dát spel wel een topic van +70 pagina's gehad ipv Skyrim.
 
Je kent het spel niet eens :rolleyes:

Als dat spel van jou zo geweldig was had dát spel wel een topic van +70 pagina's gehad ipv Skyrim.

Finally someone takes the bait :D Nee, ik heb het begin bekeken in walkthrough en het ziet er erg vet uit...

Maar vooraleer je demon's souls en dark souls gaat afdoen als een mindere, zou ik toch eerst wat research doen...overigens heeft oblivion gewoon al veel langer en meer naam gemaakt...de spellen waar ik over refereer zijn misschien twee jaar oud ofzo, allez, de eerste toch...

Plus honderden malen sterven en beloond worden voor je achievements, en online boodschappen nalaten waar je stierf is vrij origineel en aanlokkelijk...als je klaar bent met battlefield en je zoekt nog eens een fantasy RPG titel met zeer donkere ondertoon..

THIS ONE IS DEF IT !
 
Finally someone takes the bait :D Nee, ik heb het begin bekeken in walkthrough en het ziet er erg vet uit...

Maar vooraleer je demon's souls en dark souls gaat afdoen als een mindere, zou ik toch eerst wat research doen...overigens heeft oblivion gewoon al veel langer en meer naam gemaakt...de spellen waar ik over refereer zijn misschien twee jaar oud ofzo, allez, de eerste toch...

Plus honderden malen sterven en beloond worden voor je achievements, en online boodschappen nalaten waar je stierf is vrij origineel en aanlokkelijk...als je klaar bent met battlefield en je zoekt nog eens een fantasy RPG titel met zeer donkere ondertoon..

THIS ONE IS DEF IT !

Als ik klaar ben met Battlefield haal ik Uncharted denk ik, zie wel.
 
Roberto fapt ook @ foto's van Night Elfs van WoW

big deal, keer toen ik 16 was en mijn internet eruit lag heb ik gefapt op de handmaiden van kotor2 in bikini:roflol:
 
big deal, keer toen ik 16 was en mijn internet eruit lag heb ik gefapt op de handmaiden van kotor2 in bikini:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jij bent dus fan van man-jaws.
 
big deal, keer toen ik 16 was en mijn internet eruit lag heb ik gefapt op de handmaiden van kotor2 in bikini:roflol:

Dan ben je wel erg ver heen hoor moet ik zeggen, dat is een beetje hetzelfde niveau als iemand die levenslang vast zit en mannen in hun reet doet.
 
Dan ben je wel erg ver heen hoor moet ik zeggen, dat is een beetje hetzelfde niveau als iemand die levenslang vast zit en mannen in hun reet doet.

er zijn gasten die op shemales en scat fappen, ik ben nog safe:)
 
One sick little man dan...dus je kan ook full time killer worden daar?
 
One sick little man dan...dus je kan ook full time killer worden daar?

Is er een andere manier om het spel te spelen dan?

je hebt zelfs een quest waar je mensen die je vertrouwen moet mollen. Yep, it's datsik.
 
hm, dan zit er wel een dikke kans in dat ik deze wel spelen ga...wtf zeg, lekker twisted
 
ik kies altijd light side, anders is het too much real life:o
 
Is dat voor the dark brotherhood?

deadric quest. Cellar whiterun castle.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 19:00 ----------

ik kies altijd light side, anders is het too much real life:o

uhuh...

Iedereen kent je al angelina, heeft geen zin om tough over te komen...

je bent een rooswitte nicht en zal dit blijven.
 
deadric quest. Cellar whiterun castle.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 19:00 ----------



uhuh...

Iedereen kent je al angelina, heeft geen zin om tough over te komen...

je bent een rooswitte nicht en zal dit blijven.

:fuu:
 
Back
Naar boven