XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim

Ik vind het juist heerlijk als ik 5 uur heb gespeeld, en nóg altijd in Whiterun rondloop. Ik geniet er ook van om ergens naartoe te lopen ipv te fasttravellen. Wel ben ik blij dat ik van in het begin alle planten ben beginnen op te rapen en elk food, heb de potions etc echt wel nodig in dit spel i.t.t. Oblivion. Zeker toen ik op Shearpoint aankwam en daar een dragon tegenkwam en dan een fire mage.
Epic spel, moet mezelf echt verplichten te stoppen en eventjes studeren. And the cycle begins again!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.462
Nee, ik bedoel dat je alles kan vernietigen en afmaken zonder meteen dood gemaakt te worden zoals in Skyrim. Als ik in Skyrim een dorp wil uitmoorden lukt me dat niet door de sterke soldaten en in GTA kan dat wel en kun je het lang volhouden. GTA 4 online free roam is wat ik bedoel met vrijheid.

Ja, helaas is alles behalve die vrijheid van jou, GTA is een stuk minder, en helaas nooit uitgeroepen tot spel van het jaar.

Bij Skyrim draait het niet om de boef uithangen, en sowieso dat "iedereen" moorden heb je na 2x ook wel gezien.

Ja. Dus. Skyrim te realistisch voor je koreaan?

Ja, helaas is alles behalve die vrijheid van jou, GTA is een stuk minder, en helaas nooit uitgeroepen tot spel van het jaar.

Bij Skyrim draait het niet om de boef uithangen, en sowieso dat "iedereen" moorden heb je na 2x ook wel gezien.

Goty betekend echt niks hoor als je 2 topspellen met elkaar vergelijkt. GTA heeft overigens vele gotys gewonnen, maarja, elke site kan een game uitroepen tot goty, dus het zegt zowieso niet veel, alleen dat het een heel goed spel is. :)

Ik kon in fallout wel hele steden killen, gewoon omdat het kan en leuk is voor de afwisseling, alleen die quest npcs willen niet dood. :)

Ik was ook begonnen aan Skyrim maar speel nu al niet meer ook al heb je zoveel opties. Zoals hier al gezegd voelt het niet als één wereld door het constante gelaadt als je ergens naar binnen gaat. En het is ook niet zo dat je iededreen en alles om je heen kan afmaken ook al doe je hem op het makkelijkste nvieau. Het zijn gewoon talloze missies die je kunt doen maar geen totale vrijheid zoals ik dacht. Ik heb hem een week heel veel gespeeld, maar ik kwam erachter dat ik na een dag 6 uur spelen geen reet was opgeschoten. Dus als je ver wilt komen in deze game moet je wel echt een no-lifer zijn en elke dag de gehele dag spelen en daar heb ik het nu te druk voor. En zoals nu is het ontspannigstijd en heb totaal geen behoefte om hem te spelen.

In een topic vol believers komt dit betoog niet aan :D Net zoiets als mensen die helemaal trots zijn op hun WOW-karakter, daar kom je niet doorheen.

Heb aan Oblivion zeker uren lol beleefd maar in feite zit er gewoon te weinig tempo in en ben je inderdaad uren bezig met allerlei activiteiten om je karakter weer wat verder te ontplooien. Nu is dat in Skyrim weer een stuk verbeterd qua ontwikkeling en levelling maar het idee blijft hetzelfde en de missies zijn er wel wat op vooruit gegaan maar het kost nog steeds zeeën van tijd.

@ Koreaan:

Laadtijden? Console zeker. Gooi het spel op SSD en je hebt 0s laadtijden, wel irritant want ik zie elke keer een glimp van die mooie standbeelden tijdens het laden. :(

• #1.467
@ Koreaan:

Laadtijden? Console zeker. Gooi het spel op SSD en je hebt 0s laadtijden, wel irritant want ik zie elke keer een glimp van die mooie standbeelden tijdens het laden. :(

Staan een hoop handige ditjes en weetjes hoor in zo'n laadscherm, waar ik anders nooit achter was gekomen :D

Ik heb dit spel gisteren gezien bij een vriend van mij vindt het er zo saai uit zien.
Ik denk dat ik het nog niet goed begrijp want werkelijk iedere gamer is lovend die ik spreek maar waar gaat dit spel nou eigenlijk om?

• #1.469
Ik heb dit spel gisteren gezien bij een vriend van mij vindt het er zo saai uit zien.
Ik denk dat ik het nog niet goed begrijp want werkelijk iedere gamer is lovend die ik spreek maar waar gaat dit spel nou eigenlijk om?

Wel eens een RPG gespeeld?

het draait om fus roh dah

Anyway, skyrim en gta vergelijken is zinloos, compleet ander type games.

Skyrim moet je vergelijken met een goed interactief medieval epos, maar waar de chapters voor het grootste deel niet-linear zijn.

De reis is belangrijker dan het doel.

Laatst bewerkt:
  • #1.473
het draait om fus roh dah

Anyway, skyrim en gta vergelijken is zinloos, compleet ander type games.

Skyrim moet je vergelijken met een goed interactief medieval epos, maar waar de chapters voor het grootste deel niet-linear zijn.

De reis is belangrijker dan het doel.

het leuke van rpg's vind ik, dat je sterker en sterker wordt, en allemaal nieuwe shit kan vinden waardoor je ook sterker raakt, zoals een dik armor ofzo.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik zoek de shrine of talos in markarth voor die conspiracy missie, alleen kan dat beeld niet vinden door al die kamers.

Baldurs gate vond ik nog altijd één van de beste RPG's en Fallout 2

het leuke van rpg's vind ik, dat je sterker en sterker wordt, en allemaal nieuwe shit kan vinden waardoor je ook sterker raakt, zoals een dik armor ofzo.

Idd dit is ook voor mij en denk vele het verslavende element, het verzamelen upgraden en unlocken van skills en benodigheden. Het behalen van missies en slayen van beesten en mensen is ook nice, maar niet wat het voor mij verslavend maakt.

Zit nu alleen met die dragon bones in me maag, wegen een ton en kan ze pas gebruiken als ik smithing op level 100 heb + de benodigde perks heb. Zit nu op level 30 heb geen huis voor storage en slechts 3000 gold, wat moet ik nu al met die bones dan?

Ben geen rpg noob maar dit is wle me eerste elder scrolls die ik speel, hoe gaan we hier mee om, opslaan ergens in een vat lijkt me geen optie toch? Verkopen wil ik ook niet want ik wil in de toekomst toch die dragon armor maken.

Heb lydia wel als companion waardoor ik meer zooi mee kan nemen, maar wordt gek van het heen en weer reizen naar traders om weer ruimte te maken.

Idd dit is ook voor mij en denk vele het verslavende element, het verzamelen upgraden en unlocken van skills en benodigheden. Het behalen van missies en slayen van beesten en mensen is ook nice, maar niet wat het voor mij verslavend maakt.

Zit nu alleen met die dragon bones in me maag, wegen een ton en kan ze pas gebruiken als ik smithing op level 100 heb + de benodigde perks heb. Zit nu op level 30 heb geen huis voor storage en slechts 3000 gold, wat moet ik nu al met die bones dan?

Ben geen rpg noob maar dit is wle me eerste elder scrolls die ik speel, hoe gaan we hier mee om, opslaan ergens in een vat lijkt me geen optie toch? Verkopen wil ik ook niet want ik wil in de toekomst toch die dragon armor maken.

Heb lydia wel als companion waardoor ik meer zooi mee kan nemen, maar wordt gek van het heen en weer reizen naar traders om weer ruimte te maken.

ergens in de bosjes droppen?

Die dragon bones zijn heel makkelijk om weer opnieuw te krijgen en dat armour maken kost slechts 12 bones ofzo gewoon verkopen!

Lol what, level 30 en nog geen huis? Ik heb er meestal genoeg geld voor zo rond level 6. En dan paar levels later alle decorations. Ik wacht wel altijd met het kopen van training tot na het huis.

Terug
Naar boven