Fitness Seller

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

Alleen nog de dark brotherhood en dan heb ik alle guilds klaar.
Dan heb ik skyrim ook wel ff gezien, heb bijna 40 achievments dus ik ga ze allemaal proberen te halen.

Niemand die die married bug ook heeft meegemaakt en een oplossing heeft?

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 21:36 ----------

Dit is de bug:
http://www.youtube.com/watch?v=vA6IGOomaaw
 
Alleen nog de dark brotherhood en dan heb ik alle guilds klaar.
Dan heb ik skyrim ook wel ff gezien, heb bijna 40 achievments dus ik ga ze allemaal proberen te halen.

Niemand die die married bug ook heeft meegemaakt en een oplossing heeft?

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 21:36 ----------

Dit is de bug:
http://www.youtube.com/watch?v=vA6IGOomaaw

Nee, ik had last van de companion bug :mad:
 
Krijg ik Skyrim voor kerstmis, inclusief een uberdikke guide (een heel boek), is het 'version francaise integrale' RAAAAAAAAAAAGE.

Morgen asap naar de winkel.
 
Und, al level 50? :D
 
Haha, nee, level 6. Denk een 5tal uurtjes gespeeld. Sjeezes, na 4 uur zat ik nog altijd in Riverwood.
Ben wel iemand die het op z'n gemak speelt, alle aspecten ontdekken enzo. Beetje wood choppen, alle planten verzamelen voor alchemy etc. Het enige dat tot nu toe een beetje stoort is de loading time als je ergens binnengaat (of buiten) (PS3). Doet me toch altijd tweemaal nadenken eer ik ergens binnenga of ik niet nog iets moet doen. Maar wat een spel, het gaan moeilijke examens worden in januari..
 
Dit is zo'n ziek spel... Heb m met kerst, ben nu 4 uur bezig en het voelt zooo ongelofelijk ****ing groot...
 
Zeg maar dag tegen je sociale leven :D
 
ik heb um ook ;P ofja zusje maar ja hihi
 
Ik was ook begonnen aan Skyrim maar speel nu al niet meer ook al heb je zoveel opties. Zoals hier al gezegd voelt het niet als één wereld door het constante gelaadt als je ergens naar binnen gaat. En het is ook niet zo dat je iededreen en alles om je heen kan afmaken ook al doe je hem op het makkelijkste nvieau. Het zijn gewoon talloze missies die je kunt doen maar geen totale vrijheid zoals ik dacht. Ik heb hem een week heel veel gespeeld, maar ik kwam erachter dat ik na een dag 6 uur spelen geen reet was opgeschoten. Dus als je ver wilt komen in deze game moet je wel echt een no-lifer zijn en elke dag de gehele dag spelen en daar heb ik het nu te druk voor. En zoals nu is het ontspannigstijd en heb totaal geen behoefte om hem te spelen.
 
Ik was ook begonnen aan Skyrim maar speel nu al niet meer ook al heb je zoveel opties. Zoals hier al gezegd voelt het niet als één wereld door het constante gelaadt als je ergens naar binnen gaat. En het is ook niet zo dat je iededreen en alles om je heen kan afmaken ook al doe je hem op het makkelijkste nvieau. Het zijn gewoon talloze missies die je kunt doen maar geen totale vrijheid zoals ik dacht. Ik heb hem een week heel veel gespeeld, maar ik kwam erachter dat ik na een dag 6 uur spelen geen reet was opgeschoten. Dus als je ver wilt komen in deze game moet je wel echt een no-lifer zijn en elke dag de gehele dag spelen en daar heb ik het nu te druk voor. En zoals nu is het onstpannigstijd en heb totaal geen boefte meer om hem te spelen.
Je hoeft het toch niet binnen twee maanden uit te spelen?
 
Ik was ook begonnen aan Skyrim maar speel nu al niet meer ook al heb je zoveel opties. Zoals hier al gezegd voelt het niet als één wereld door het constante gelaadt als je ergens naar binnen gaat. En het is ook niet zo dat je iededreen en alles om je heen kan afmaken ook al doe je hem op het makkelijkste nvieau. Het zijn gewoon talloze missies die je kunt doen maar geen totale vrijheid zoals ik dacht. Ik heb hem een week heel veel gespeeld, maar ik kwam erachter dat ik na een dag 6 uur spelen geen reet was opgeschoten. Dus als je ver wilt komen in deze game moet je wel echt een no-lifer zijn en elke dag de gehele dag spelen en daar heb ik het nu te druk voor. En zoals nu is het ontspannigstijd en heb totaal geen behoefte om hem te spelen.

Wat een lulverhaal eerste klas :roflol:
 
Je kan dit spel als je alleen de main quests doet heel snel uitspelen. Het klopt inderdaad dat het heel lang kan duren als je alles wilt doen, maar niemand verplicht je daartoe.

Ik snap ook niet waarom mensen klagen over de loading time? Ik heb 'm op PC en daar duurt het maximaal 5-6 seconden ofzo?
 
Ik was ook begonnen aan Skyrim maar speel nu al niet meer ook al heb je zoveel opties. Zoals hier al gezegd voelt het niet als één wereld door het constante gelaadt als je ergens naar binnen gaat. En het is ook niet zo dat je iededreen en alles om je heen kan afmaken ook al doe je hem op het makkelijkste nvieau. Het zijn gewoon talloze missies die je kunt doen maar geen totale vrijheid zoals ik dacht. Ik heb hem een week heel veel gespeeld, maar ik kwam erachter dat ik na een dag 6 uur spelen geen reet was opgeschoten. Dus als je ver wilt komen in deze game moet je wel echt een no-lifer zijn en elke dag de gehele dag spelen en daar heb ik het nu te druk voor. En zoals nu is het ontspannigstijd en heb totaal geen behoefte om hem te spelen.
Ja daar doe je het natuurlijk voor.
Game met een verhaal onder 8 uur -> ''Erg kort, wat een k*t game!''
Game met een verhaal boven 200 uur -> ''Erg lang, wat een k*t game!''
 
Dat het een lange game is vind ik niet erg, maar iedereen had het maar over geweldige totale vrijheid etcetera, daar merk ik weinig van. Je hebt de vrijheid om missies te kiezen maar meer ook niet.
 
Misschien is de Sims dan meer iets voor jou.
 
Nee, ik bedoel dat je alles kan vernietigen en afmaken zonder meteen dood gemaakt te worden zoals in Skyrim. Als ik in Skyrim een dorp wil uitmoorden lukt me dat niet door de sterke soldaten en in GTA kan dat wel en kun je het lang volhouden. GTA 4 online free roam is wat ik bedoel met vrijheid.
 
Nee, ik bedoel dat je alles kan vernietigen en afmaken zonder meteen dood gemaakt te worden zoals in Skyrim. Als ik in Skyrim een dorp wil uitmoorden lukt me dat niet door de sterke soldaten en in GTA kan dat wel en kun je het lang volhouden. GTA 4 online free roam is wat ik bedoel met vrijheid.

Dan suck je gewoon. Toen ik opnieuw wou beginnen heb ik een hoop steden uitgemoord voordat ik dat deed.
 
Back
Naar boven