XXL Nutrition

The Final Chapter

mmmmh topless

Je chick digge witte bille ook niet, draag meestal gewoon een string op het strand.

dan het liefst met een dikke pak shagg ertussen zodat je de string niet ziet, wil niet voor gek lopen natuurlijk!:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.486
krijg jij ook zo'n bruine piemol van die m2?

• #2.488
Natuurlijk was 't een dikke knaltraining, je hebt dagen niks gedaan. Alleen maar uitgerust. ;)

Nice! :D

Die paar kilotjes heb je er zo weer aan gegeten!

Gaat goed, Marcel! Zeer nette progressie ten opzichte van vorig jaar. Wat is je vp nu?

Je ziet er goed uit:-))

• #2.496
Natuurlijk was 't een dikke knaltraining, je hebt dagen niks gedaan. Alleen maar uitgerust. ;)

Nice! :D

Die paar kilotjes heb je er zo weer aan gegeten!

True story, tnx man.:)

Gaat goed, Marcel! Zeer nette progressie ten opzichte van vorig jaar. Wat is je vp nu?

Dankjewel , maatje.:)
Gok dat m'n VP rond de 10% ligt.Aders worden zichtbaar en abs komen langzaam door, eindelijk!:sd:

Dankjewel stuitervrouwke, is op de een of andere manier toch altijd leuker als een vrouw dat zegt..:)

nog gecondoleerd bro.
Mooi dat je weer aan het trainen bent:D

Super training bro. Na ziekte zo.n training er uit knallen. Vett. Die foto laat idd een mega progressie zien. Bikini zal nu niet meer passen denk ik. Haha

• #2.499
nog gecondoleerd bro.
Mooi dat je weer aan het trainen bent:D

Dankjewel maat.
Het leven gaat gewoon door, ik probeer er niet teveel aan te denken (moeilijk genoeg...) en mezelf wat af te leiden, dat lukt wel aardig.

---------- Post added zo 12 jun 2011 at 13:29 ----------

Super training bro. Na ziekte zo.n training er uit knallen. Vett. Die foto laat idd een mega progressie zien. Bikini zal nu niet meer passen denk ik. Haha

Dankje maatje!:)
Lol ik was eigenlijk ook niet van plan dat ding nog een keer aan te trekken.;)

• #2.500
Vandaag schouders en abs, rustig aan gedaan want ik had maar 2 uurtjes geslapen en ik was dus niet echt fit.

BW 82,4 kg.

motivatie: 6/10

schouders

side raises ss. rear lateral raises seated

8x10---8x10
8x12---8x12
8x14---8x14
8x16---8x16
6x18---6x18

facepulls

8x40
8x50
8x60
8x70
8x80

rear delts op row machine

8x40
8x60
8x80
8x100
8x120 killing, beetje gecheat de laatste 2 reps..:o

rear delt pull

12x5
12x6,25
10x7,5
7x10 fail..:rolleyes:

En een zooitje crunches.
Btw taille ook weer eens gemeten, is nu 83 cm toch 5 cm. kwijt in anderhalve maand tijd.:)

...

Terug
Naar boven