XXL Nutrition

The Final Chapter

Dat boeit me op het moment even niet zo jongens, ik heb net een uurtje geleden te horen gekregen dat een goede vriendin zelfmoord heeft gepleegd.
Daarbij nog een andere 'situation' in mijn vriendenkring waar ik het ook erg moeilijk mee heb, het kan allemaal niet op deze week...
Ik moet er echt even uit zo met m'n koortskop ben ik bang.

Sterkte brah

Dam gozer... Wou je een PM sturen maar dat mag niet. Geen gekke dingen doen, groot en sterk worden komt wel weer. Ik heb ook wel eens mensen verloren, word alles weer even met grof geweld in perspectief geplaatst. Take care bro.

Hoop dat je wat aan mn woorden hebt, wou dat ik meer voor je kon betekenen Marcel

Shiiit man sterkte

maar dan is de hoofdvraag, ben je naar de docter geweest en hoe voel je, je nu:):o
:kiss::aai:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.445

Dankje.

Dam gozer... Wou je een PM sturen maar dat mag niet. Geen gekke dingen doen, groot en sterk worden komt wel weer. Ik heb ook wel eens mensen verloren, word alles weer even met grof geweld in perspectief geplaatst. Take care bro.

Hoop dat je wat aan mn woorden hebt, wou dat ik meer voor je kon betekenen Marcel

Dankje Mekkes, inderdaad dwingt zoiets je te relativeren.
Eerder dit jaar al m'n vroegere beste maatje door een auto ongeluk en nu dit...straks ben ik echt foreveralone.jpg

Dankje mattie.

maar dan is de hoofdvraag, ben je naar de docter geweest en hoe voel je, je nu:):o
:kiss::aai:

Nee, ik ben niet bij de doc geweest want ik had vanmorgen nog maar 39 koorts en ik voelde me al iets beter en ben ook gewoon opgestaan.
Ik ben net zelfs nog in de gym geweest om ff wat afleiding te hebben en heb wat buik en rugoefeningen gedaan.Ik merkte wel dat ik behoorlijk verzwakt ben.
Straks om half tien komt een maatje me ophalen en gaan we ff de stad in ik moet echt wat afleiding hebben.

Gecondoleerd, sterkte met het verwerken. Zo nu en dan even trainen, ook al wil je er niks bereiken is wel lekker. Gewoon nergens aan denken en wat rust krijgen.

doe je kalm met die bierries swa :P

Nog maar 39 graden en dan trainen. KKOEKIE:eek::eek::gek:
Dat is volgens mij fout omgaan met je lichaam:o
Ik zou eerst uitzieken en dan op pad gaan. Voor je het weet ben je veel verder van huis. :o

Sorry, maar je hebt een schop je bed in nodig en een bezoek aan de huisarts:no::no: SPOILER]

• #2.449
Gecondoleerd, sterkte met het verwerken. Zo nu en dan even trainen, ook al wil je er niks bereiken is wel lekker. Gewoon nergens aan denken en wat rust krijgen.

Dankje man.Dat was ook de insteek, ff m'n gedachten verzetten.Is niet helemaal gelukt btw.

doe je kalm met die bierries swa :P

Geen bierries swa, ik ben sporter jwt.

Nog maar 39 graden en dan trainen. KKOEKIE:eek::eek::gek:
Dat is volgens mij fout omgaan met je lichaam:o
Ik zou eerst uitzieken en dan op pad gaan. Voor je het weet ben je veel verder van huis. :o

Sorry, maar je hebt een schop je bed in nodig en een bezoek aan de huisarts:no::no: SPOILER]
Sorry stuitertje maar ik zit/lig de hele week al binnen en heb welgeteld één levend wezen gezien, ik moet/moest er echt even uit...

Kerel wat lees ik nu dan...:(

Gecondoleerd en alle sterkte deze periode bro.

Knuffel,knuffel

• #2.455
Bro als je er ff uit wilt dan stuur maar een bericht. Spreken we wat af.

Nuff said :D

• #2.460
Hahaha Mekkes!;)

--------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag geprobeerd een serieuze training neer te zetten is boven verwachting ook aardig gelukt.Ik was lekker uitgerust, koortsvrij en ik had blijkbaar ondanks het gewichtsverlies nog aardig wat kracht over.
Armen en abs dusss.

BW 81,8 kg.

motivatie 7/10

triceps

CGBP

12x30
10x50
8x70
6x90
6x110
4x120
2x130
2x140 :woot: met dank weer aan Tjebbe voor het spotten!

dips

12xBW
10xBW +10
8xBW+20
8xBW+30
6xBW+40
2xBW+50 fail

12xBW

cable extensions met touwtje superstrikt

12x15
12x20
12x25

cable PD

8x30
8x35
8x40
6x45
1x50 fail

biceps

DB curls ss. hammercurls ss. crosscurls

12x10---12x10---12x10
12x12---12x12---12x12
12x14---12x14---12x14 pfff killing..laatste reps zwaar gecheat:o

En een zooitje crunches, abs komen nu echt lekker door, **** yeah!

....

• Like
Waarderingen: RvR
Terug
Naar boven