AndroidHealthClinic

The Final Chapter

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.301
Loop je nou evenveel risico als iemand met suikerziekte die prikt? Is dit het zelfde idee of is dit weer hoger gedoseert of iets anders dat het niet vergelijkbaar maakt?

Nee, als een diabeet niet prikt gaat 'ie dood, ik niet.
Als ik teveel zet kan ik een zgn. hypo krijgen maar dat is pas 1x gebeurd en was zo opgelost met dextro.Verder meet ik 2x per dag dus zit wel goed.

Igg moet je gewoon zo'n apparaatje krijgen, heeft een maat van me ook.

Prikken is voor lozers, gewoon een pompje die je test, hgh en insuline meet en inject wanneer nodig :D

Ik zie een patent aankomen :D:D:D

Loop je nou evenveel risico als iemand met suikerziekte die prikt? Is dit het zelfde idee of is dit weer hoger gedoseert of iets anders dat het niet vergelijkbaar maakt?

Ja

Nee, als een diabeet niet prikt gaat 'ie dood, ik niet.
Als ik teveel zet kan ik een zgn. hypo krijgen maar dat is pas 1x gebeurd en was zo opgelost met dextro.Verder meet ik 2x per dag dus zit wel goed.

Wel, 1ste punt deels true.

Als jij te hoog zit zal je eigen insuline dat opvangen. Bij mij niet meer. Maar ik ga niet in een keer dood als ik niet spuit, vaak genoeg vergeten. Enkel als je dit consequent doet en enorm veel vreet kan het inderdaad heel gevaarlijk worden. Maar dat is in extreme gevallen. De kans dat je aan een hypo dood gaat is groter.

Laatst bewerkt:
Erf ik je aas als je dood gaat marcel? :D

• #3.305
Igg moet je gewoon zo'n apparaatje krijgen, heeft een maat van me ook.

Prikken is voor lozers, gewoon een pompje die je test, hgh en insuline meet en inject wanneer nodig :D

Ik zie een patent aankomen :D:D:D

???

Ja

Wel, 1ste punt deels true.

Als jij te hoog zit zal je eigen insuline dat opvangen. Bij mij niet meer. Maar ik ga niet in een keer dood als ik niet spuit, vaak genoeg vergeten. Enkel als je dit consequent doet en enorm veel vreet kan het inderdaad heel gevaarlijk worden. Maar dat is in extreme gevallen. De kans dat je aan een hypo dood gaat is groter.

Tnx voor info!:)

Erf ik je aas als je dood gaat marcel? :D

Ik ga niet zo snel dood.:mad:

Tuurlijk ga je niet dood :D

Maar zet toch maar in je testament plox.

• #3.307
:fuu:

I'd love to

lekker gewerkt?

Nice, ik ga vandaag nachttrainen. Om 8uur, zit nu me bloemkool naar binnen te schuiven terwijl ik ontiegelijk moet pissen.

wat ga je trainen marcel?

• #3.316
lkkr hoor

Terug
Naar boven