Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
ow sorry, pff dat ze stats weghalen zeg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ow sorry, pff dat ze stats weghalen zeg

Hey wat een geouwehoer hier joh....
Mooie training bro! Sterk weer zoals gewoonlijk, 88+ kilo met 12 procent. Freaking nice!

Ik zie die spoiler wel..... het is toch niet waar he.... niet al weer wah?

-In de cut meer calorie verbrandingHeb weer wat pagina's doorgekeken, zag dat je supersets (zo heet dat toch?) deed voor biceps en triceps. Nu vroeg ik me af, je doet die twee oefeningen dan zonder rust na elkaar he. Wat vind jij het voordeel hiervan in vergelijking tot eerst de biceps oefening X aantal setjes en dan de triceps oefening?
Heb weer wat pagina's doorgekeken, zag dat je supersets (zo heet dat toch?) deed voor biceps en triceps. Nu vroeg ik me af, je doet die twee oefeningen dan zonder rust na elkaar he. Wat vind jij het voordeel hiervan in vergelijking tot eerst de biceps oefening X aantal setjes en dan de triceps oefening?
Verder: Dat plaatje met je guns is erg indrukwekkend, misschien die maar als avatar, krijg je meer respect van de dudes die op je huidige avatar haten.

-In de cut meer calorie verbranding
-Je doet meer oefeningen in kortere tijd dan je met straight sets kunt doen.
-Spieren krijgen in kortere tijd veel meer stimulans te verwerken dan met gewone sets mogelijk is en ook worden de spiervezels die moeilijker te trainen zijn beter aangesproken.

zal ik dan maar even afhaken
Je bent wel aardig hoor

Dit begint op een verkapt ik wil met je daten verhaal te worden.... no shit.