Fitness Seller

The Final Chapter

Hey wat een geouwehoer hier joh....

Mooie training bro! Sterk weer zoals gewoonlijk, 88+ kilo met 12 procent. Freaking nice!

foto's,foto's:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.367
Hey wat een geouwehoer hier joh....

Mooie training bro! Sterk weer zoals gewoonlijk, 88+ kilo met 12 procent. Freaking nice!

Gezellig toch?:D
Tnx bro!:)

Inderdaad. Vooral op zijn lengte! Nog 2 te gaan hé :D

Tnx reus!;)
Idd nog 2, als het zo doorgaat is het eind van de maand msschn al zo ver.:)

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Als ik de 90 kilo aangetikt heb post ik nieuwe foto's.:)

Alleen nog iemand vinden die ze gaat maken.:(

Ik zie die spoiler wel..... het is toch niet waar he.... niet al weer wah?

Hoezo, vraagt hij het aan iedereeeeeen???

Jaja, ik wacht het wel ff af. haha

Heb weer wat pagina's doorgekeken, zag dat je supersets (zo heet dat toch?) deed voor biceps en triceps. Nu vroeg ik me af, je doet die twee oefeningen dan zonder rust na elkaar he. Wat vind jij het voordeel hiervan in vergelijking tot eerst de biceps oefening X aantal setjes en dan de triceps oefening?

Verder: Dat plaatje met je guns is erg indrukwekkend, misschien die maar als avatar, krijg je meer respect van de dudes die op je huidige avatar haten.

Heb weer wat pagina's doorgekeken, zag dat je supersets (zo heet dat toch?) deed voor biceps en triceps. Nu vroeg ik me af, je doet die twee oefeningen dan zonder rust na elkaar he. Wat vind jij het voordeel hiervan in vergelijking tot eerst de biceps oefening X aantal setjes en dan de triceps oefening?
-In de cut meer calorie verbranding
-Je doet meer oefeningen in kortere tijd dan je met straight sets kunt doen.
-Spieren krijgen in kortere tijd veel meer stimulans te verwerken dan met gewone sets mogelijk is en ook worden de spiervezels die moeilijker te trainen zijn beter aangesproken.

zal ik dan maar even afhaken:rolleyes:

Je bent wel aardig hoor:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.375

Verder: Dat plaatje met je guns is erg indrukwekkend, misschien die maar als avatar, krijg je meer respect van de dudes die op je huidige avatar haten.

Nee joh **** die haters, jeaulousy is a b*ch!Vind het wel grappig als zo'n ectootje mij dik noemt.:D

-In de cut meer calorie verbranding
-Je doet meer oefeningen in kortere tijd dan je met straight sets kunt doen.
-Spieren krijgen in kortere tijd veel meer stimulans te verwerken dan met gewone sets mogelijk is en ook worden de spiervezels die moeilijker te trainen zijn beter aangesproken.

Tnx a lot peanut!:)

zal ik dan maar even afhaken:rolleyes:

Je bent wel aardig hoor:p

Nee waarom?
Ik vind jou ook aardig...:knipoog:

Het is zo ver hardlopen:loopband::D

Dit begint op een verkapt ik wil met je daten verhaal te worden.... no shit.

Idd mama niet vreemd gaan!:(

Terug
Naar boven