AndroidHealthClinic

The Lauwwste Lauwe Rippetoe Log "the texas method"

• Topic Starter Topic Starter
Allemachtig wat een heerlijke dingen staan er tussen.. chocomel, pizza, salami, worstenbroodjes.. en wat heerlijk veeeel:D:D:D

Zulke voeding is de komende tijd er niet meer bij voorlopig.. eerst even zakken in BF%..

Maar goed.. jij komt idd wel aan je calorieën.. En zo te zien krijg je van alles wel voldoende binnen:D

hehe zou ik nooit mee maken denk ik.
Omdat ik veel werk zal ik nooit moeten gaan cutten denk ik, gewoon lekker verder doen.

Ik zal het nog wel kunnen verbeteren met wat supplementen.
Maar daar heb ik mezelf eigenlijk nooit echt bezig meegehouden.
Ik weet dan ook niet wat echt goed voor me zou zijn.
Boosters daar heb ik het al niet voor. vitamis heb ik genoeg binnen dus geen vitamine sups. gezonde vetten heb ik ook vrij veel dus ik gok dat visolie overbodig is.

Misschien dat bcaa's en creatine wel iets voor me kan doen ofzo.

Je zit al aan de whey toch??

supplementen zijn ook precies wat het woord betekent: een aanvulling.. zolang je ze niet nodig hebt.. hoef je ze ook niet te gebruiken..

Je zit al aan de whey toch??

supplementen zijn ook precies wat het woord betekent: een aanvulling.. zolang je ze niet nodig hebt.. hoef je ze ook niet te gebruiken..

ja idd dat wel, shakes alleen.

Daarom dat ik er voor de rest ook nog geen supps heb ingestoken.
Eerst voeding goed onder de knie krijgen.
Eenmaal ik men schema 100% onder de knie heb, ga ik wel eens kijken of ik met wat nog kan aanvullen.

Zit er 125 kcal in 1 banaan :eek:
Wist ik niet, een stuk meer dan ik had verwacht ;)

ja idd dat wel, shakes alleen.

Daarom dat ik er voor de rest ook nog geen supps heb ingestoken.
Eerst voeding goed onder de knie krijgen.
Eenmaal ik men schema 100% onder de knie heb, ga ik wel eens kijken of ik met wat nog kan aanvullen.

Als ik zo zie wat jij allemaal wegpropt.. heb je idd weinig nodig.. multivit heb je niet nodig nee.. aangezien je genoeg fruit eet..

ZMA tabletten misschien.. en creatine wellicht..

Maar aan de andere kant.. don't fix it, if it isn't broken.. Je gaat hier hard zat op lijkt me:D

Als ik zo zie wat jij allemaal wegpropt.. heb je idd weinig nodig.. multivit heb je niet nodig nee.. aangezien je genoeg fruit eet..

ZMA tabletten misschien.. en creatine wellicht..

Maar aan de andere kant.. don't fix it, if it isn't broken.. Je gaat hier hard zat op lijkt me:D

van die grote dossissen zink vind ik best riskant, is niet zo gezond voor het lichaam.

Ik ga sowieso als ik me verveel heel men voedingstabel is ontleden en nachecken hoeveel ik van elke soort vitamine en mineralen per dag binnenkrijg. misschien dat ik met supplementen sommige dagen dan nog wat kan bijsturen tot perfectie.

Bij mij is het niet alleen eten puur om te gainen, wil ook best gezondblijven en een redelijk sterk immuunsysteem opbouwen.

Laatst bewerkt:
Heb net men hersteltraining achter de rug.
Maar heb besloten deze niet meer wekelijk te posten aangezien het toch alles 3x3 en op 10% minder dan de volume training is.
Dus nooit veel aan te zien....

Dus voortaan alleen nog men volume en intensitivy trainingen.

Heb net men hersteltraining achter de rug.
Maar heb besloten deze niet meer wekelijk te posten aangezien het toch alles 3x3 en op 10% minder dan de volume training is.
Dus nooit veel aan te zien....

Dus voortaan alleen nog men volume en intensitivy trainingen.

Just the hardcore training? :hedbang:

Probleem is voorlopig opgelost.

Wat voor k*twerk was dat, had eerst de vloer nog iets verder opengebroken omdat het allemaal los zat.
Zaten daaronder stenen potten. op zich geen probleem tot ik het wou beginnen egaliseren.
Ik was van plan heel het vlak effen te maken, is er gewoon bijna een halve mortelkuip langs die spleten weggelopen.
Heb ik nog net de gaten kunnen vullen en kan zo voorlopig wel terug verder.

Nu nog wat zoeken voor men volgende deadliftsessie om op de vloer te leggen :D

vdn4sy.jpg

Probleem is voorlopig opgelost.

Wat voor k*twerk was dat, had eerst de vloer nog iets verder opengebroken omdat het allemaal los zat.
Zaten daaronder stenen potten. op zich geen probleem tot ik het wou beginnen egaliseren.
Ik was van plan heel het vlak effen te maken, is er gewoon bijna een halve mortelkuip langs die spleten weggelopen.
Heb ik nog net de gaten kunnen vullen en kan zo voorlopig wel terug verder.

Nu nog wat zoeken voor men volgende deadliftsessie om op de vloer te leggen :D

vdn4sy.jpg

Nette werk, hehe. :D
Je zou wat schokdempend matjes kunnen kopen, werkt goed voor de Deadlift om de schokken op te vangen. ;)

Nette werk, hehe. :D
Je zou wat schokdempend matjes kunnen kopen, werkt goed voor de Deadlift om de schokken op te vangen. ;)

Ik zal van de week wel eens bij de één of ander bouwmaterialen binnenspringen, zal daar wel iets bruikbaar vinden hoop ik.

Ik heb geen zin om weer te liggen bestellen en te wachten.

Ik wacht nog altijd op men stang van helisport die al lang moest hebben.

Ik zal van de week wel eens bij de één of ander bouwmaterialen binnenspringen, zal daar wel iets bruikbaar vinden hoop ik.

Ik heb geen zin om weer te liggen bestellen en te wachten.

Ik wacht nog altijd op men stang van helisport die al lang moest hebben.

Bestellen via internet is soms zo k*t! (ging alles maar zoals bij XXL Nutriton :()

goed cementeer werk ;)

Damn dit log stijgt met stip in de top 5 van beste logjes voor mij op dit moment!

Goed bezig beest en mooie werk geleverd:D

Terug
Naar boven