De lauwwste
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx beide.
maandag nog : 4550kcals binnen
gisteren : 4625kcals
Straks en morgen moet ik naar tandarts en mag ik nadien niets meer eten.![]()
je eet 3 keer zoveel als ik 

We hebben zelfde lengte zie ik net.
Je moet dan wel hevig aan het cutten zijn.
Lijkt me echt het van het, mijn lengte en in de 90kg.![]()
Ergo dus ook de cut 
Gaat lekker man, ik ga dit log volgen. Maar is 3x per week BP niet een beetje teveel voor je schouders of is die recorvery zo licht dat dat prima gaat?
Ik vind het ook bijzonder dat je deadlift alleen pr's probeert te zetten is dit niet vragen om rugproblemen?
Ik wil zelf ook texas method gaan doen binnenkort alvast karma van mij voor je log.

Gaat lekker man, ik ga dit log volgen. Maar is 3x per week BP niet een beetje teveel voor je schouders of is die recovery zo licht dat dat prima gaat?
Ik vind het ook bijzonder dat je deadlift alleen pr's probeert te zetten is dit niet vragen om rugproblemen?
Ik wil zelf ook texas method gaan doen binnenkort alvast karma van mij voor je log.

Inderdaad leuke log om te lezen XL.
Je hebt een drukke leven Lauw.![]()
Geeft natuurlijk niet! Beter dat dan een blessure toch?
Prettig weekend beest! Trouwens je lacht op je foto, haha!![]()

Ik kan stilaan beginnen lachen é, nog 10kg erbij op en men smile is huge
Heb trouwens een lichte blessure ook, heb al een week last van men bil(kont)spier. verrokken bij de squat.
Maar lijkt me niet ernstig genoeg om men training voor te minderen, voel het ook alleen maar als ik een verkeerde beweging maak.
Misschien iets te veel naar achter geleund met het Squatten? Probeer het iets meer te forceren met je heupen en probeer recht naar beneden en boven te gaan. (ik weet dat het onderweg naar boven moeilijker is om recht te blijven met zware gewichten)