AndroidHealthClinic

The Lauwwste Lauwe Rippetoe Log "the texas method"

• Topic Starter Topic Starter
:woot:

thx beide.

maandag nog : 4550kcals binnen
gisteren : 4625kcals

Straks en morgen moet ik naar tandarts en mag ik nadien niets meer eten. :(

Gaat lekker man, ik ga dit log volgen. Maar is 3x per week BP niet een beetje teveel voor je schouders of is die recorvery zo licht dat dat prima gaat?
Ik vind het ook bijzonder dat je deadlift alleen pr's probeert te zetten is dit niet vragen om rugproblemen?
Ik wil zelf ook texas method gaan doen binnenkort alvast karma van mij voor je log.

Gaat lekker man, ik ga dit log volgen. Maar is 3x per week BP niet een beetje teveel voor je schouders of is die recorvery zo licht dat dat prima gaat?
Ik vind het ook bijzonder dat je deadlift alleen pr's probeert te zetten is dit niet vragen om rugproblemen?
Ik wil zelf ook texas method gaan doen binnenkort alvast karma van mij voor je log.

Nee, Lauwste doet dit heel goed moet ik zeggen.. met recovery etc. Dan is het prima te doen 3x per week;)

En deadliften word je rug alleen maar sterker van:D

Gaat lekker man, ik ga dit log volgen. Maar is 3x per week BP niet een beetje teveel voor je schouders of is die recovery zo licht dat dat prima gaat?

Hersteltraining is wel best licht ja.
Is 10% lichter om precies te zijn en 3x3 ipv 5x5.
Maar denk toch dat ik het ga aanpassen want dit is niet echt natuurlijke gang van het schema.
Dus maandag Benchpress - woensdag Overhead press
week erna ma : overhead press woensdag bench press (woensdag = hesteldag)

Ik moet wel zeggen daar waar men BP heel slecht was heb ik laatste weken wel goede vorderingen in gemaakt.

En ik heb bij men hersteltraining ook DL's ingegooid nu :)

Heb momenteel nog geen last van overbelastingen.
Werk er dan ook nog 6 van de 7 dagen zware arbeid bij.

Nu ben ik net toevallig vroeg thuis omdat we problemen met de cementbak hadden.

soms is het nodig!! Had ik ook biij mn bench, nu gaat die gewoon lekker!

Jij hebt het extra zwaar.. dat werken enzo..

Vandaag voor men nieuwe Pr's gegaan.
Zoals verwacht was het 1 grote ramp, ga deze training volgende week gewoon overnieuw doen.

Heb daarnet eerst 2uurs in de stoel bij de tandarts gegeten.
Mocht niets eten en kon me ook mentaal helemaal niet op men training zetten.

Ik kreeg bij geen enkel oefening men huidige Pr naar boven, net zoals het filmpje van men deadlift paar pagina's terug.
Daar ging het vanzelf en nu geen cm van de grond.

Volgende week kan ik me beter voorbereiden en zet ik sowieso records.

K*ttandarts :(

Test jij je 1RM of PR'S op rustdagen?

Test jij je 1RM of PR'S op rustdagen?

Nee heb die mogelijk niet.
op woensdag kom me vader altijd langs en kan die spotten. (woon alleen)
Verder is zondag men enigste rustdag van de week maar dan ben ik meestal wel in de hof aan het werken of toch met iets bezig :p

Inderdaad leuke log om te lezen XL. :thumbs:
Je hebt een drukke leven Lauw. :p

Inderdaad leuke log om te lezen XL. :thumbs:
Je hebt een drukke leven Lauw. :p

haha thx, ik hoop dat ik vandaag en gisteren niet te veel schade leid.
Gisteren veel voeding verloren door tandarts.
Deze morgens overslape en men ontbijt niet gehad, en straks weer tandarts :(
Zal nu nog maar eens even stevig gaan eten want straks zal het weer niet gaan.

Ik ga men volume training van vandaag laten vallen en er een hersteltraining van maken.
Herstel training van zondag word dan volume en ga ik dan hard doorknallen.

Nu heb ik door 2 dagen na elkaar naar de tandarts gemoeten die dagen weinig kunnen eten + dat ik gisteren geen tijd had om te gaan winkelen voor eten voor vandaag.
Heb zeker 6000kcal minder gegeten in deze 3 dagen dan gewoonlijk.
Voel me der echt rot om, maar kon er niet veel aandoen.

Dus vandaag zal ik toch nooit op men best zijn, door deze verandering haal ik nog wat meer uit deze week.

goed plan het is niet anders.
Maak je niet druk.........komt allemaal goed met jouw discipline en trainingen.
Tegenslag is nodig om succes te halen dat is het leven.

Goed weekend.

Geeft natuurlijk niet! Beter dat dan een blessure toch? :p
Prettig weekend beest! Trouwens je lacht op je foto, haha! ;)

Geeft natuurlijk niet! Beter dat dan een blessure toch? :p
Prettig weekend beest! Trouwens je lacht op je foto, haha! ;)

Ik kan stilaan beginnen lachen é, nog 10kg erbij op en men smile is huge :p

Heb trouwens een lichte blessure ook, heb al een week last van men bil(kont)spier. verrokken bij de squat.
Maar lijkt me niet ernstig genoeg om men training voor te minderen, voel het ook alleen maar als ik een verkeerde beweging maak.

Ik kan stilaan beginnen lachen é, nog 10kg erbij op en men smile is huge :p

Heb trouwens een lichte blessure ook, heb al een week last van men bil(kont)spier. verrokken bij de squat.
Maar lijkt me niet ernstig genoeg om men training voor te minderen, voel het ook alleen maar als ik een verkeerde beweging maak.

Misschien iets te veel naar achter geleund met het Squatten? Probeer het iets meer te forceren met je heupen en probeer recht naar beneden en boven te gaan. (ik weet dat het onderweg naar boven moeilijker is om recht te blijven met zware gewichten)

Misschien iets te veel naar achter geleund met het Squatten? Probeer het iets meer te forceren met je heupen en probeer recht naar beneden en boven te gaan. (ik weet dat het onderweg naar boven moeilijker is om recht te blijven met zware gewichten)

Ik was eigenlijk die dag echt niet bekwaam om te trainen. had 2 dagen van de voren 5x5 95kg gesquat en ik was ontzettend stijf.
Kon amper zonder gewicht door men benen.

Ik had die dag hersteltraining, ik dacht ach ja nu toch niet zo'n zware gewichten (85kg) ik begin zonder warming up.
En direct men eerste rep verrok ik me.

Hey, wat eet jij veel zeg!

Lauwe gewichten hoor, ook goed dat je maar liefst 5 sets x 3/pw doet! :eek2:

Terug
Naar boven