- Waardering
- 109
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent er wel heel serieus mee bezig zo te zien. Mooi dat je je afmetingen ook van maand tot maand bijhoudt. Maar je hebt wel een flink verschil in beenomvang man, maar liefst 2 cm. Heb je toevallig ook last van krachtverschil in je benen?
erg netjes, kerel. je gaat zeker goed vooruit, en je bench begint heel goed te worden.
doe zo verder!
oh, en trouwens, ik vond je vorige afbeelding beter![]()

Nu ga ik minderen in gewicht en full squaten voortaan.goed bezig kerel.
En perfect dat je gaat fullsquaten ik zou beginnen met 70/80 kg...
s6

erg netjes! inderdaad gaan full squaten, is toch beter,hoor.onderschat het niet, ik vind het best een verschil, een parallel of een full.
nette training,verder.
ej lauw
Je deed eerst parallel en dan full, is dat voor een rede? Ik heb altijd al full gedaan.
Bert

Gaat lekker hier Lauwe! Ja goed dat je alles bijhoud, en mooi om alleen maar stabiliteit te zien in positieve zinnen met je metingen. (ook winst gemaakt jij beest!)
Ja lekker de 100kg aangetikt met het Squaten, maar laat dat niet ten koste gaan van je Full Squat Lauwe!![]()

hehe, ik vind het wel wat gek dat er bijna niets zo hard groeit als men onderarmen die voordien ook al behoorlijk goed waren tegenover men lichaam.
Parellel squats is nu verleden tijd, deze alleen nog om men maximum te testen (kwestie dat het op wedstrijden zo ook mag).
Verder vind ik het leuk om alles bij te houden, heb nu een k*tmaand gehad, paar trainingen gemist, s'avonds vaak iets aan de hand gehad ten koste van men voeding, veel gewerkt.
Dan spookt er in men hoofd echt de gedachte dat ik achteruit ben gegaan tegenover vorige maand.
Bij het meten zie je dan weer lichte vooruitgang en is wel motiverend weer![]()

ej lauw
Je deed eerst parallel en dan full, is dat voor een rede? Ik heb altijd al full gedaan.
Bert