Fitness Seller

The Lauwwste Lauwe Rippetoe Log "the texas method"

Mooie records !

Sterke bank vooral !

Zeer netjes ik hoop ook in een beetje een vlotte tijd mijn bank wat op te schroeven.

• Topic Starter Topic Starter
Maandoverzicht afmetingen :

Blauw = hetzelfde tegenover vorige maand
Groen = Verbetering tegenover vorige maand
Rood = slechter tegenover vorige maand.

Dec. Biceps L 34,0 R 34,0 Waist 82,0 Rug 97,0 Benen L 55,5 R 57,5 Onderarmen L 28,5 R 28,5 Kuiten L 35,0 R 35,0
Jan. Biceps L 34,5 R 34,5 Waist 80,5 Rug 97,0 Benen L 56,0 R 57,5 Onderarmen L 29,5 R 29,0 Kuiten L 35,5 R 35,5
Feb. Biceps L 34,5 R 34,5 Waist 80,5 Rug 97,0 Benen L 56,0 R 57,0 Onderarmen L 29,0 R 29,5 Kuiten L 35,5 R 35,0
Maa. Biceps L 34,5 R 34,5 Waist 80,0 Rug 99,0 Benen L 56,5 R 57,5 Onderarmen L 30,0 R 29,5 Kuiten L 35,5 R 36,0
Apr. Biceps L 34,5 R 34,5 Waist 82,0 Rug101,0 Benen L 57,0 R 58,5 Onderarmen L 30,0 R 30,0 Kuiten L 35,0 R 35,5
Mei. Biceps L 34,5 R 35,0 Waist 82,0 Rug101,0 Benen L 57,5 R 59,5 Onderarmen L 30,5 R 30,5 Kuiten L 35,5 R 35,5

Totaal op 5 maanden :
Biceps :
* Links : +0,50cm
* Rechts : + 1,00cm
Waist : +0.00cm
Rug : + 4,00cm
Benen :
* Links : + 2,00cm
* Rechts : + 2,00cm
Onderarmen :
* Links : + 2,00cm
* Rechts : + 2,00cm
Kuiten :
* Links : +0,50cm
* Rechts : +0,50cm

Heb men vet % nooit bijghouden maar dat is ongetwijfeld gedaald.

Laatst bewerkt:
Je bent er wel heel serieus mee bezig zo te zien. Mooi dat je je afmetingen ook van maand tot maand bijhoudt. Maar je hebt wel een flink verschil in beenomvang man, maar liefst 2 cm. Heb je toevallig ook last van krachtverschil in je benen?

Je bent er wel heel serieus mee bezig zo te zien. Mooi dat je je afmetingen ook van maand tot maand bijhoudt. Maar je hebt wel een flink verschil in beenomvang man, maar liefst 2 cm. Heb je toevallig ook last van krachtverschil in je benen?

Daar merk ik weinig van.
Maar symmetrie is bij mij zeker niet top.
Men ene lat is ook groter dan men andere.
Ene borst is groter dan men andere...
Dit komt voornamelijk door dat ik men spieren ook vaak gebruik bij men werk wat vaak zwaar is en vrij varieerend

erg netjes, kerel. je gaat zeker goed vooruit, en je bench begint heel goed te worden.

doe zo verder!

oh, en trouwens, ik vond je vorige afbeelding beter :D

Onbreekt nog aan men maandoverzicht :
Van 63 naar 64kg deze maand.

Training vandaag

Parallel Sqaut

1x5 100kg
1x5 100kg
1x5 100kg
1x5 100kg
1x5 100kg Eindelijk ben ik hier geraakt :D Nu ga ik minderen in gewicht en full squaten voortaan.

Bench Press

1x5 67,5kg
1x5 67,5kg
1x5 67,5kg
1x5 67,5kg
1x5 67,5kg

Bent Over Barbell Row

1x5 52,5kg
1x5 52,5kg
1x5 52,5kg
1x5 52,5kg
1x5 52,5kg

Cleans

1x5 57,5kg
1x5 57,5kg
1x5 57,5kg
1x5 57,5kg
1x5 57,5kg

Chins

1 x 5 lichaamsgewicht +5 kg

Dips

goed bezig kerel.
En perfect dat je gaat fullsquaten ik zou beginnen met 70/80 kg...

s6

goed bezig kerel.
En perfect dat je gaat fullsquaten ik zou beginnen met 70/80 kg...

s6

Ja, dacht volgende volume training gewoon met 70kg te beginnen en dan wekelijks met 2,5kg op te bouwen of als het nu echt goed gaat in het begin wat meer.

Nu ben ik ijverig achter die 5x5 100kg fullsquat.

Vandaag tijdens het squaten kwam trouwens weer een onbekende vragen of hij me moest helpen.

Dat is 4x op rij een dat iemand dat doet :roflol:

erg netjes! inderdaad gaan full squaten, is toch beter,hoor.onderschat het niet, ik vind het best een verschil, een parallel of een full.

nette training,verder.

erg netjes! inderdaad gaan full squaten, is toch beter,hoor.onderschat het niet, ik vind het best een verschil, een parallel of een full.

nette training,verder.

Ja scheelt veel, op men hersteltraining doe doe ik momenteel wel Fulls maar op volume training deed ik altijd parallel dan.

Nu beiden full en alleen nog op intensity training waarbij ik men men maxen train ga ik nog parallel doen.

ej lauw
Je deed eerst parallel en dan full, is dat voor een rede? Ik heb altijd al full gedaan.
Bert

ej lauw
Je deed eerst parallel en dan full, is dat voor een rede? Ik heb altijd al full gedaan.
Bert

Dit was men laatste parallel training.
Full squats zijn gewoonweg beter dan parallel.
Dit wist ik al wel een tijdje maar wou eerst die 5x5 100kg halen voor ik ging wisselen. :D

Netjes hoor die squats.

Zelf doe ik ook altijd full vind dat ook fijner aanvoelen. Parallel krijg ik ook altijd last van mijn knieën.

Gaat lekker hier Lauwe! Ja goed dat je alles bijhoud, en mooi om alleen maar stabiliteit te zien in positieve zinnen met je metingen. (ook winst gemaakt jij beest!)
Ja lekker de 100kg aangetikt met het Squaten, maar laat dat niet ten koste gaan van je Full Squat Lauwe! :)

Gaat lekker hier Lauwe! Ja goed dat je alles bijhoud, en mooi om alleen maar stabiliteit te zien in positieve zinnen met je metingen. (ook winst gemaakt jij beest!)
Ja lekker de 100kg aangetikt met het Squaten, maar laat dat niet ten koste gaan van je Full Squat Lauwe! :)

hehe, ik vind het wel wat gek dat er bijna niets zo hard groeit als men onderarmen die voordien ook al behoorlijk goed waren tegenover men lichaam.

Parellel squats is nu verleden tijd, deze alleen nog om men maximum te testen (kwestie dat het op wedstrijden zo ook mag).

Verder vind ik het leuk om alles bij te houden, heb nu een k*tmaand gehad, paar trainingen gemist, s'avonds vaak iets aan de hand gehad ten koste van men voeding, veel gewerkt.
Dan spookt er in men hoofd echt de gedachte dat ik achteruit ben gegaan tegenover vorige maand.
Bij het meten zie je dan weer lichte vooruitgang en is wel motiverend weer :p

hehe, ik vind het wel wat gek dat er bijna niets zo hard groeit als men onderarmen die voordien ook al behoorlijk goed waren tegenover men lichaam.

Parellel squats is nu verleden tijd, deze alleen nog om men maximum te testen (kwestie dat het op wedstrijden zo ook mag).

Verder vind ik het leuk om alles bij te houden, heb nu een k*tmaand gehad, paar trainingen gemist, s'avonds vaak iets aan de hand gehad ten koste van men voeding, veel gewerkt.
Dan spookt er in men hoofd echt de gedachte dat ik achteruit ben gegaan tegenover vorige maand.
Bij het meten zie je dan weer lichte vooruitgang en is wel motiverend weer :p

Ja, daar gaat het om. Gewoon een vorm van motivatie zoeken en dan weer knallen! :wl:

ej lauw
Bert

Hey, waarom heb je je avatar veranderd? Doe hem zoals hij was aub.

Lekker van die 100kg squat :thumbs:

Een kg vooruitgang in een maand is ook behoorlijk veel! Netjes hoor, en als je dat aanhoud zal het heel snel gaan.

Terug
Naar boven