AndroidHealthClinic

The Lauwwste Lauwe Rippetoe Log "the texas method"

• Topic Starter Topic Starter
You'r bulking so stop complaining and eat some more next time! ;)

Nouja, Bulk is geen reden om ongezond te gaan doen.
Dus transvetten en snelle suikers probeer ik toch zoveel mogelijk te verwijderen. Heeft nix te maken met men vet % ofzo, daar geef ik weinig om.

Nouja, Bulk is geen reden om ongezond te gaan doen.
Dus transvetten en snelle suikers probeer ik toch zoveel mogelijk te verwijderen. Heeft nix te maken met men vet % ofzo, daar geef ik weinig om.

Dat is ook weer waar, maar het is zo dat je in de bulk daar niet veel zorgen om hoeft te maken. ;)

nouja, ik kan clean ook best goed doorbulken.
Mij gaat het er maar om als ik oud ben dat ik dan geen klachten heb door ongezonde voeding van vroeger.

Haha, ik heb ook hoge kcal's behaald met een vrij cleane bulk, clean of niet je merkt het toch wel in je percentage, niet dat dat zoveel uitmaakt voor jou. :D

Haha, ik heb ook hoge kcal's behaald met een vrij cleane bulk, clean of niet je merkt het toch wel in je percentage, niet dat dat zoveel uitmaakt voor jou. :D

Idd, ik het % dat ik nu heb best goed om te groeien.
sta niet heel droog maar zeker niet vet.
Lichtdroog ofzo zeker :roflol:

Die BP en dat hele hele vele eten is indrukwekkend :thumbs:Zul je wel heel erg groeien!

Zelf eet ik maar iets van 2500, maarja ik hoef ook niet zo'n massa beast te zijn.

Die BP en dat hele hele vele eten is indrukwekkend :thumbs:Zul je wel heel erg groeien!

Zelf eet ik maar iets van 2500, maarja ik hoef ook niet zo'n massa beast te zijn.

thx mate,

Men bank gaat idd even lekker, in 2,5maand 10kg erop bijgepakt :p
100kg tegen 1januarie begint nog realistisch te worden.

ik eet ook niet alle dagen 5000kcals hoor, maar probeer toch telkens boven de 4000te komen.

thx mate,

Men bank gaat idd even lekker, in 2,5maand 10kg erop bijgepakt :p
100kg tegen 1januarie begint nog realistisch te worden.

ik eet ook niet alle dagen 5000kcals hoor, maar probeer toch telkens boven de 4000te komen.

Sorry wat zei je? je drukt nu 85? en je verwacht pas in januari 100 te drukken..

Bullshit! Paar maandjes stevig doorbulken, dan druk je 'm echt wel voor het einde van de zomer hoor!

Sorry wat zei je? je drukt nu 85? en je verwacht pas in januari 100 te drukken..

Bullshit! Paar maandjes stevig doorbulken, dan druk je 'm echt wel voor het einde van de zomer hoor!

Zou zeker vet zijn :D

Men doelstelling heb ik gebasseerd op het minste waar ik me mee tevreden zou stellen dit jaar te halen.
Moest ik alles zwaar kunnen overtoppen zal natuurlijk veel beter zijn.

Van de zomer zit ik op een gewicht van 66-67kg.

Zou zeker vet zijn :D

Men doelstelling heb ik gebasseerd op het minste waar ik me mee tevreden zou stellen dit jaar te halen.
Moest ik alles zwaar kunnen overtoppen zal natuurlijk veel beter zijn.

Van de zomer zit ik op een gewicht van 66-67kg.

Als je je doelen laag houdt en deze makkelijk behaald heb je ook weer wat motivatie natuurlijk. Maar een grote doel behalen is natuurlijk altijd het lekkerste gevoel. :D

Lange termijn doel stellen, plan maken, en dan telkens korte termijndoelen stellen!

Dat heb ik nu gedaan:) Ben nu voor het eerst begonnen met periodiseren.. Cycle voor cycle, week voor week, kilo voor kilo.. Motiveert me nu al een stuk beter..

Lange termijn doel stellen, plan maken, en dan telkens korte termijndoelen stellen!

Dat heb ik nu gedaan:) Ben nu voor het eerst begonnen met periodiseren.. Cycle voor cycle, week voor week, kilo voor kilo.. Motiveert me nu al een stuk beter..

Ik heb ook zo men maandplannen hoor :D

Als je je doelen laag houdt en deze makkelijk behaald heb je ook weer wat motivatie natuurlijk. Maar een grote doel behalen is natuurlijk altijd het lekkerste gevoel. :D

Zeker weten, eenmaal ik die 100duw is het al het hard trainen, al de tijd die ik eringestopt heb, Al hed geld aan eten... allemaal dik waard geweest.

100 is wel een magisch nummer om te duwen he.. Voelt echt goed als je die eindelijk duwt!:D

Net als 200 trekken.. of 2 keer je BW squaten.. Niet 1 keer je BW zoals ik:D:D

K*t trainingskevandaag

Squat - deadlift - bench press en push press moest ik 3x mijn PR doen.
maar kreeg men PR's bij geen enkele 1x omhoog.

Huh nu zie ik je squat 115 kg staan.
"100 is echt wel de max" was dus toch een understatement van u ;)

Terug
Naar boven