De lauwwste
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 164
Huh nu zie ik je squat 115 kg staan.
"100 is echt wel de max" was dus toch een understatement van u![]()
dat was 5x5 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh nu zie ik je squat 115 kg staan.
"100 is echt wel de max" was dus toch een understatement van u![]()
Zoals gewoonlijk een hele nette training kerel!
En volhouden he!
Nog steeds bezig met je eigen club?
Laatste 2 weken weeral een kilo derbij ook. Nu begint men vet % wel wat optelopen.Dat is wel een goed teken, betekent dat je stofwisseling niet té snel is.
Als je vet te snel gaat kun je altijd weer wat gaan minderen toch?

Hey, mooie verbetering hoor! Vooral die deadlift is drastisch omhoog.
Die bench press staat daar verkeerd mag ik hopen?
Mag ik vragen hoe jij die push press doet, soort military press en dan uit je benen lanceren of wat?

Toch nog veel hoor. Ziet er wel gaaf uit, zo'n dikke halter hoog boven je hoofd geheven![]()

Ik heb met de MP weinig moeite met pakken en terugleggen. Ik leg de halter altijd in een rekje op buikhoogte, vervolgens zwaai ik hem op mijn borst. Na de reps zwaai ik mijn armen gewoon terug naar beneden en dan kan ik hem weer zo terugleggen in het rek.
(maar dat op je borst zwaaien met zo hoog push press gewicht is misschien erg moeilijk vanuit staande houding)

Vandaag men maximums nogmaals getest, was 3 weken geleden
SQUAT
Huidig Record : 115,0kg
Nieuw Record : 117,5kg
BENCH PRESS
Huidig Record : 85,0kg
Nieuw Record : 85,0kg
DEADLIFT
Huidig Record : 132,5kg
Nieuw Record : 140,0kg
Oud totaal : 332,5kg
Nieuw totaal : 342,5kg
CLEAN + PUSH PRESS
Huidig Record : 60,0kg
Nieuw Record : 65,0kg
Eigen gewicht : 65kg +1kg tegenover vorige keer
EDIT : benchpress is 85 niet 115![]()

Ja ik begin van op de grond.
Ik heb evenveel moeite om het tot borsthoogte te gooien dan het boven men hoofd te duwen.
Overigens vind ik mijn techniek wel leuk alleen staat men gazon stillaan vol putten![]()

Netjes gedaan kerel
Lekker bezig!
En nu? Ander schema? of lekker op dezelfde koers verder varen?
Je doet gewoon clean&press zeg maar?
Ik doe nu schema met MP, en ik mis de clean&Press echt
Zit er stevig over te denken om 'm in een volgende cycle gewoon weer te gaan doen.. alleen is reps maken op de clean&press niet voor de poes
Maarre.. ga zo door kerel!
Je gaat lekker![]()
Ik ga er toch minstens nog een maandje mee verder gaan.
Vorderingen op de push press en de deadlift bevallen me goed.
Clean press ja, Military press lijkt me ook helemaal niet leuk.
Als je reps maakt moet je die clean toch maar 1x doen en dan je reps met push press. Of ga je telkens terug naar begin positie ?
MP is 1x clean en dan allemaal pushes. Het is de bedoeling de spanning op je schouders te houden, als je terug gaat naar beginpositie haal je de spanning ervan af, wat niet de bedoeling is bij een schouderoefening. Dus ja het worden dan presses in plaats van Clean & Press.
Ik ga er toch minstens nog een maandje mee verder gaan.
Vorderingen op de push press en de deadlift bevallen me goed.
Clean press ja, Military press lijkt me ook helemaal niet leuk.
Als je reps maakt moet je die clean toch maar 1x doen en dan je reps met push press. Of ga je telkens terug naar begin positie ?
Stand van m'n armen, m'n rug die k hol trek, terwijl k daarvoor gedeadlift heb.. Met m'n vorige schema, toen ik clean&press deed had k nergens last van, gewoon cleanen, beetje zakken, en lekker uitstoten, niks aan het handje.. ja behalve dat ik elke keer dat k die oefening deed een beetje stierf, zo zwaar was 't! 

Vandaag men maximums nogmaals getest, was 3 weken geleden
KNIP