BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx, ik vind zelf ook wel van alle oefeningen, dat vooral men push press goed is voor het gewicht dat ik weeg.Hey man, die push press is toch al een goed gewicht dat je neemt! Ben deze week ook gestart met texas method, ga je log is doorlezen, gisteren 1ste x OH Press met 30kg gedaan![]()

thx, ik vind zelf ook wel van alle oefeningen, dat vooral men push press goed is voor het gewicht dat ik weeg.
Wat zijn jou stats ? Ga je ook een logje bijhouden ?
Texas method heeft al zijn vruchten afgeworpen voor mij.![]()
Stats van vroeger waren ongeveer een 140 Squat, 120 BP en een 140 DL, waarvan ik nu wel zeker ben er sommige niet volledig goed uitgevoerd waren. Dus nu eerst focus op techniek en dan lekker bouwen, doe in de week ook nog mma dus krachttoenname zal langzaam zijn..Logje bijhouden doe ik niet, wel in het kort voor men eigen, zal wel lekker meelezen met jou log 
Ga morgen men 1RM is testen dus zal het dan wetenStats van vroeger waren ongeveer een 140 Squat, 120 BP en een 140 DL, waarvan ik nu wel zeker ben er sommige niet volledig goed uitgevoerd waren. Dus nu eerst focus op techniek en dan lekker bouwen, doe in de week ook nog mma dus krachttoenname zal langzaam zijn..Logje bijhouden doe ik niet, wel in het kort voor men eigen, zal wel lekker meelezen met jou log
Gr
wel een lage deadlift en een hele hoge bank !
Verder best goeie stats.
Als je voordien niet op kracht trainde zou je nu wel goed gaan![]()

Ik weet dat ik hier niet vaak post maar kijk hier wel zo nu en dan, maar goed bezig in ieder geval! Onze lifts zijn vrij gelijk en dus is het erg leuk om jou trainingen te zien. Je bent wel lichter dan ik. Push press is gewoon overhead press met legdrive toch? Doe ik nooit eigenlijk.
Hoe bevallen die cleans? Wil ze misschien ook onder de knie gaan krijgen, lijkt me echt super oefening.
Maar blijf loggen en trainen want ziet er allemaal goed uit, lekker basic maar progressie is te zien!
Mooie vooruitgang afgelopen maand, vooral die bench press is bruut.
Jammer dat je iets bent afgevallen, hopen dat het vooral vet is wat je hebt verloren.
Succes verder en in het filmpje kan ik wel zien dat 72,5 zeker in het verschiet ligt!

Damn, spijtig dat je zoveel bent afgevallen, heeft duidelijk invloed gehad op je lifts.Vandaag men maximum's nogmaals getest
Was ik laatste maanden zogoed aant bulken laaste 2 weken hectisch gehad en is het de verkeerde kant opgegaan.
begin deze maand piekte ik nog op 67kg
nu 64,5kg
VORIGE MAAND = ROOD
NU = ZWART
SQUAT : 117,5kg Parallel
SQUAT : 105kg Full squat
BENCH PRESS : 85kg
BENCH PRESS : 87,5kg
DEADLIFT : 140kg
DEADLIFT : 142,5kg
PUSH PRESS : 65kg
PUSH PRESS : 70kg
Deze gaat erg lekker voorruit, kreeg 72,5 nog goed gecleaned maar net niet gestrekt boven men hoofd
Heb een filmpje gemaakt van de 70kg
http://www.youtube.com/watch?v=_FdlwRTzsGg
Damn, spijtig dat je zoveel bent afgevallen, heeft duidelijk invloed gehad op je lifts.
Aan die powerclean moet nog wel flink gewerkt worden. Je trekt de stang met een snok van de grond en probeert hem meteen tot op de schouders te trekken. Met andere woorden, ik zie geen 2de pull.
Probeer hem eens langzaam in positie te liften en enkel de second pull explosief te doen.
Maar ik kan me ook vergissen, maak daar eens filmpjes langs de zijnkant van.
Anders moet je BOR eens vervangen door Pendlay Rows?
Ik snap alleen niet dat je bench niet omhoog gaat
Je boekt overal progressie op, en aan je motivatie en voeding zal het niet liggen
Post anders eens filmpje van je techniek!
in verhouding is je bench niet verkeerd hoor, daar niet van!