MuscleMeat

The Lauwwste Lauwe Rippetoe Log "the texas method"

Die 3x100 full squat is mooi!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag men maximum's nogmaals getest

Was ik laatste maanden zogoed aant bulken laaste 2 weken hectisch gehad en is het de verkeerde kant opgegaan.
begin deze maand piekte ik nog op 67kg

nu 64,5kg

VORIGE MAAND = ROOD
NU = ZWART

SQUAT : 117,5kg Parallel
SQUAT : 105kg Full squat

BENCH PRESS : 85kg
BENCH PRESS : 87,5kg

DEADLIFT : 140kg
DEADLIFT : 142,5kg

PUSH PRESS : 65kg
PUSH PRESS : 70kg

Deze gaat erg lekker voorruit, kreeg 72,5 nog goed gecleaned maar net niet gestrekt boven men hoofd
Heb een filmpje gemaakt van de 70kg

http://www.youtube.com/watch?v=_FdlwRTzsGg

Hey man, die push press is toch al een goed gewicht dat je neemt! Ben deze week ook gestart met texas method, ga je log is doorlezen, gisteren 1ste x OH Press met 30kg gedaan :D

Hey man, die push press is toch al een goed gewicht dat je neemt! Ben deze week ook gestart met texas method, ga je log is doorlezen, gisteren 1ste x OH Press met 30kg gedaan :D
thx, ik vind zelf ook wel van alle oefeningen, dat vooral men push press goed is voor het gewicht dat ik weeg.

Wat zijn jou stats ? Ga je ook een logje bijhouden ?
Texas method heeft al zijn vruchten afgeworpen voor mij. :)

thx, ik vind zelf ook wel van alle oefeningen, dat vooral men push press goed is voor het gewicht dat ik weeg.

Wat zijn jou stats ? Ga je ook een logje bijhouden ?
Texas method heeft al zijn vruchten afgeworpen voor mij. :)

Ga morgen men 1RM is testen dus zal het dan weten :) Stats van vroeger waren ongeveer een 140 Squat, 120 BP en een 140 DL, waarvan ik nu wel zeker ben er sommige niet volledig goed uitgevoerd waren. Dus nu eerst focus op techniek en dan lekker bouwen, doe in de week ook nog mma dus krachttoenname zal langzaam zijn..Logje bijhouden doe ik niet, wel in het kort voor men eigen, zal wel lekker meelezen met jou log :)

Gr

Ga morgen men 1RM is testen dus zal het dan weten :) Stats van vroeger waren ongeveer een 140 Squat, 120 BP en een 140 DL, waarvan ik nu wel zeker ben er sommige niet volledig goed uitgevoerd waren. Dus nu eerst focus op techniek en dan lekker bouwen, doe in de week ook nog mma dus krachttoenname zal langzaam zijn..Logje bijhouden doe ik niet, wel in het kort voor men eigen, zal wel lekker meelezen met jou log :)

Gr

wel een lage deadlift en een hele hoge bank !

Verder best goeie stats.
Als je voordien niet op kracht trainde zou je nu wel goed gaan :thumbs:

Ik weet dat ik hier niet vaak post maar kijk hier wel zo nu en dan, maar goed bezig in ieder geval! Onze lifts zijn vrij gelijk en dus is het erg leuk om jou trainingen te zien. Je bent wel lichter dan ik. Push press is gewoon overhead press met legdrive toch? Doe ik nooit eigenlijk.
Hoe bevallen die cleans? Wil ze misschien ook onder de knie gaan krijgen, lijkt me echt super oefening.

Maar blijf loggen en trainen want ziet er allemaal goed uit, lekker basic maar progressie is te zien!

Ik weet dat ik hier niet vaak post maar kijk hier wel zo nu en dan, maar goed bezig in ieder geval! Onze lifts zijn vrij gelijk en dus is het erg leuk om jou trainingen te zien. Je bent wel lichter dan ik. Push press is gewoon overhead press met legdrive toch? Doe ik nooit eigenlijk.
Hoe bevallen die cleans? Wil ze misschien ook onder de knie gaan krijgen, lijkt me echt super oefening.

Maar blijf loggen en trainen want ziet er allemaal goed uit, lekker basic maar progressie is te zien!

Yep, volgens mij is push press en military press allebij een overhead press.
Alleen is de ene strict en een push press met leg drive.
Military lijkt me meer voor de bb'er en push press voor de powerlifter.
(dunno of het echt zo is)

Cleans zijn ook echt een superoefening, echt leuk om te doen maar ook de vermoeiendste oefening van al.
Gewoon lekker doen deze oefening.

Mooie vooruitgang afgelopen maand, vooral die bench press is bruut.
Jammer dat je iets bent afgevallen, hopen dat het vooral vet is wat je hebt verloren.

Succes verder en in het filmpje kan ik wel zien dat 72,5 zeker in het verschiet ligt!

Mooie vooruitgang afgelopen maand, vooral die bench press is bruut.
Jammer dat je iets bent afgevallen, hopen dat het vooral vet is wat je hebt verloren.

Succes verder en in het filmpje kan ik wel zien dat 72,5 zeker in het verschiet ligt!

Wat vocht en vet denk.
Aangezien ik echt een k*t werkdag had toen ik die records zette zal ik niet teveel spier verloren zijn.

Goeie PP man, ging vlot. Hiesé! Dankzij u log start ik volgende week ook met Texas Method.
Dan wordt het mijnen hof die vol met putten komt te staan van PP :)

Men training van vrijdag nog :

FULL SQUAT

5 x 92,5kg
5 x 92,5kg
5 x 92,5kg
5 x 92,5kg
5 x 92,5kg Damn heavyy !

BENCH PRESS

5 x 75kg
5 x 75kg
4 x 75kg + 1 met spotter
3 x 75 kg + 2 met spotter
3 x 75kg + 1 met spotter Volgende training toch wat deloaden hier.

BENT OVER BARBELL ROW

5 x 60kg
5 x 60kg
5 x 60kg
5 x 60kg
5 x 60kg Ben zo zwak in deze oefening, lijkt maar niet te beteren. 60 ging nog wel goed, bij 65 begin ik telkens te cheaten

CLEANS

5 x 62.5kg
5 x 62.5kg
5 x 62.5kg
5 x 62.5kg
5 x 62.5kg ****ing zwaar maar zalig dat dit gelukt is :D

Pullups

3 x 5 bodyweight

Dips

3 x 5 bodyweight bij deze 2 laatste oefeningen onbrak de tijd om te verhogen weer, moest snel snel zijn. training van bijna 2 uurs.

Vandaag men maximum's nogmaals getest

Was ik laatste maanden zogoed aant bulken laaste 2 weken hectisch gehad en is het de verkeerde kant opgegaan.
begin deze maand piekte ik nog op 67kg

nu 64,5kg

VORIGE MAAND = ROOD
NU = ZWART

SQUAT : 117,5kg Parallel
SQUAT : 105kg Full squat

BENCH PRESS : 85kg
BENCH PRESS : 87,5kg

DEADLIFT : 140kg
DEADLIFT : 142,5kg

PUSH PRESS : 65kg
PUSH PRESS : 70kg

Deze gaat erg lekker voorruit, kreeg 72,5 nog goed gecleaned maar net niet gestrekt boven men hoofd
Heb een filmpje gemaakt van de 70kg

http://www.youtube.com/watch?v=_FdlwRTzsGg
Damn, spijtig dat je zoveel bent afgevallen, heeft duidelijk invloed gehad op je lifts.

Aan die powerclean moet nog wel flink gewerkt worden. Je trekt de stang met een snok van de grond en probeert hem meteen tot op de schouders te trekken. Met andere woorden, ik zie geen 2de pull.
Probeer hem eens langzaam in positie te liften en enkel de second pull explosief te doen.

Maar ik kan me ook vergissen, maak daar eens filmpjes langs de zijnkant van.

Damn, spijtig dat je zoveel bent afgevallen, heeft duidelijk invloed gehad op je lifts.

Aan die powerclean moet nog wel flink gewerkt worden. Je trekt de stang met een snok van de grond en probeert hem meteen tot op de schouders te trekken. Met andere woorden, ik zie geen 2de pull.
Probeer hem eens langzaam in positie te liften en enkel de second pull explosief te doen.

Maar ik kan me ook vergissen, maak daar eens filmpjes langs de zijnkant van.

Men lifts zijn nog altijd wel omhoog gegaan, maarja het had nog beter gekunt :)

Bij die clean doe ik hem wel in 2pulls hoor, ik denk dat je het niet zien omdat het zo snel gaat.
Helemaal perfect is hij nog wel niet dat weet ik, moet nog aangewerkt worden. Maar in 1 trek om men borst krijg ik nooit 72,5kg daar.
Maar techniek is hier echt heel belangrijk, ik zat eerst peer maal te kloten om die 67.5 om men borst te krijgen, en bij de 72,5 dan ging het ineens erg goed.

Anders moet je BOR eens vervangen door Pendlay Rows?

Ik snap alleen niet dat je bench niet omhoog gaat???

Je boekt overal progressie op, en aan je motivatie en voeding zal het niet liggen:D

Post anders eens filmpje van je techniek!

in verhouding is je bench niet verkeerd hoor, daar niet van!

Ik snap alleen niet dat je bench niet omhoog gaat???

Je boekt overal progressie op, en aan je motivatie en voeding zal het niet liggen:D

Post anders eens filmpje van je techniek!

in verhouding is je bench niet verkeerd hoor, daar niet van!

Bench is deze maand 2.5kg omhoog gegaan terwijl ik dan nog een stuk minder woog.
Meer dan 2.5kg per maand ga ik niet verwachten.
Maar ik zal vast wel een een filmpje maken 1 van de dagen.

Nu ga ik zo meteen lekker zwemmen :D

Zwemmen vandaag was top,
Heb me nog eens goed geamuseerd met een meid was lang geleje.
De twijfel om er iets mee te beginnen is weer erg groot, ben er vroeger één keer zo goed als mee samen geweest maar haar afgewezen omdat men training er onder zal lijden en ik weinig vrije tijd heb.
Moeilijk moeilijk moeilijk...

anyway men recovery training maar verzet naar morgen :)

Terug
Naar boven