Fitness Seller

The Lauwwste Lauwe Rippetoe Log "the texas method"

• Topic Starter Topic Starter
Net 5 x 5 Push press achter de rug met 67,5kg
Heb men maxen niet meer getest maar op 17Juni (2maand ongeveer) was men 1RM 70kg.

Volgende week men 1RM eens 25x omhoog duwen :D

Techniek is niet altijd de mooiste. But hey, het gaat boven men hoofd é..

http://www.youtube.com/watch?v=-jm_fbOMC1Y

Probeer je hoofd onder de bar te duwen.

Probeer je hoofd onder de bar te duwen.

ja, een beetje kom ik wel terug naar voor, maar kan idd beter.

Ken de techniek meestal wel goed, tot wanneer ik ze zelf ga uitvoeren. :o

Maar ben best blij met hoe het gaat :)

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Heb er ook eentje van men small bench, was vandaag in filmpjes mood :)

Armen mochten misschien wel iets dichter tegen men lichaam aanblijven.
Heb paar filmpjes gemaakt, op andere hou ik men stang wel iets dichter vast maar denk dat het hier nog juist te doen is.
Had gelezen zolang je niet verder als schouderbreedte gaat dat het goed is.
Als je smaller pakt belast je alleen polsen meer en maakt niet veel uit voor triceps

http://www.youtube.com/watch?v=FviGM_GLWrg

Damn, die foto's en die stats. Vooral die armen en schouders zijn echt dik. Ik herinner me nog dat we eerst redelijk dicht bij elkaar lagen, maar nu heb jij opeens een flinke sprong naar voren genomen. Je ziet er qua uiterlijk nu in ieder geval totaal niet meer uit als een ecto.

Jij bent ook 1m70 toch? Als ik er zo uitzie als ik de 70kg haal dat is een mooie motivatie, is alleen nog erg ver weg voor mij.

Misschien moet ik mijn log ook maar een poosje sluiten :p blijkbaar maar je zonder motivatieposts veel meer progressie!

Ik hoopte stiekem dat je heel weinig progressie maakte zodat ik jou nog een keer zou inhalen, maar sinds vandaag weet ik dat dat nooit zal gebeuren :( Dat ziekelijke eet schema wat jij volgt is voor mij ook onnavolgbaar.

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

ja, een beetje kom ik wel terug naar voor, maar kan idd beter.

Ken de techniek meestal wel goed, tot wanneer ik ze zelf ga uitvoeren. :o

Maar ben best blij met hoe het gaat :)

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Heb er ook eentje van men small bench, was vandaag in filmpjes mood :)

Armen mochten misschien wel iets dichter tegen men lichaam aanblijven.
Heb paar filmpjes gemaakt, op andere hou ik men stang wel iets dichter vast maar denk dat het hier nog juist te doen is.
Had gelezen zolang je niet verder als schouderbreedte gaat dat het goed is.
Als je smaller pakt belast je alleen polsen meer en maakt niet veel uit voor triceps

http://www.youtube.com/watch?v=FviGM_GLWrg

De grip op deze ziet er juist erg smal uit, ook voor smaldrukken, mag volgens mij zelfs nog iets breder. Als ik zo smal zou drukken krijg ik zeker last van mijn polsen.

Damn, die foto's en die stats. Vooral die armen en schouders zijn echt dik. Ik herinner me nog dat we eerst redelijk dicht bij elkaar lagen, maar nu heb jij opeens een flinke sprong naar voren genomen. Je ziet er qua uiterlijk nu in ieder geval totaal niet meer uit als een ecto.

Jij bent ook 1m70 toch? Als ik er zo uitzie als ik de 70kg haal dat is een mooie motivatie, is alleen nog erg ver weg voor mij.

Misschien moet ik mijn log ook maar een poosje sluiten :p blijkbaar maar je zonder motivatieposts veel meer progressie!

Ik hoopte stiekem dat je heel weinig progressie maakte zodat ik jou nog een keer zou inhalen, maar sinds vandaag weet ik dat dat nooit zal gebeuren :( Dat ziekelijke eet schema wat jij volgt is voor mij ook onnavolgbaar.

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

De grip op deze ziet er juist erg smal uit, ook voor smaldrukken, mag volgens mij zelfs nog iets breder. Als ik zo smal zou drukken krijg ik zeker last van mijn polsen.

Ben ook 1,70 ja, mss 71 :)

Maar zit nu in de 3 week van men eerste kuurtje dus wel normaal dat ik ziekelijk goed vooruit ga.
@ benchpress, dan ga ik het wel op deze grip houden, soms deed ik hem met men handen bijna tegen elkaar, was wel belastend dan :)

Ach, jij zit nu dus ook aan het spul. Dan houdt het op met onze rivaliteit :)

Vond je dat het zo niet snel genoeg ging? Ik vind het persoonlijk wel een beetje vroeg omdat je ook nog niet zo lang traint.

Ja het ging er ooit van komen denk ik.. Wel jammer op een manier. :D

Ach, jij zit nu dus ook aan het spul. Dan houdt het op met onze rivaliteit :)

Vond je dat het zo niet snel genoeg ging? Ik vind het persoonlijk wel een beetje vroeg omdat je ook nog niet zo lang traint.

Is ook te vroeg, maar ik vind het niet erg.
Had er mijn zinnen opgezet en dan kan ik er toch niet meer vanaf wijken.

Ook wil ik bepaalde Kracht & body stats halen tegen wanneer ik volledig zelfstandig ga werken.
Ik begin nu al wel last te ondervinden van 6/7 à 7/7 te werken gecombineerd met 5 dagen zware krachttraining, 1 dag avondschool en 1 dag yoga.

Als ik tegen dan men doelen behaald heb ga ik wat rustiger aan doen en op onderhoud verder gaan en me 100% inzetten voor men zaak.

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Ja het ging er ooit van komen denk ik.. Wel jammer op een manier. :D

No regrets hier, maar snap jullie goed genoeg :)

Is ook te vroeg, maar ik vind het niet erg.
Had er mijn zinnen opgezet en dan kan ik er toch niet meer vanaf wijken.

Ook wil ik bepaalde Kracht & body stats halen tegen wanneer ik volledig zelfstandig ga werken.
Ik begin nu al wel last te ondervinden van 6/7 à 7/7 te werken gecombineerd met 5 dagen zware krachttraining, 1 dag avondschool en 1 dag yoga.

Als ik tegen dan men doelen behaald heb ga ik wat rustiger aan doen en op onderhoud verder gaan en me 100% inzetten voor men zaak.

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

No regrets hier, maar snap jullie goed genoeg :)

Ja dat snap ik heel goed hoor. Zelf zou ik het niet gauw doen want dat is gewoon niets voor mij, maar dat ben ik. Train je nu 5 dagen per week? Ik ben wel benieuwd naar je schema eigenlijk.

Dat laatste wordt misschien moeilijk om aan te houden, als bodybuilder wil je haast telkens weer breder en sterker worden en je zult je doelen waarschijnlijk wel bijstellen wanneer je een beetje dichtbij komt? Wat zijn je doelen op het moment eigenlijk?

Ja dat snap ik heel goed hoor. Zelf zou ik het niet gauw doen want dat is gewoon niets voor mij, maar dat ben ik. Train je nu 5 dagen per week? Ik ben wel benieuwd naar je schema eigenlijk.

Dat laatste wordt misschien moeilijk om aan te houden, als bodybuilder wil je haast telkens weer breder en sterker worden en je zult je doelen waarschijnlijk wel bijstellen wanneer je een beetje dichtbij komt? Wat zijn je doelen op het moment eigenlijk?

Men schema post ik later wel eens, moet zo vertrekken.

Doelen die ik nu gezet heb.

Bicepsomtrek : 41
Taille : -82
Borstomtrek : 110
Benen : 65
Onderarmen : 35
Kuiten 39

Eenmaal dat ik daar ong ben ga ik kijken hoe alles in verhouding eruit ziet.
de goeie punten laat ik wat ze zijn en de minder goede zet ik nog even bij.

Vanaf dat punt aan ga ik men % verlagen en proberen dezelfde afmetingen te behouden.

Men gewicht zal waarschijnlijk tussen de 75-80 zitten dan.

Op gebied van kracht wens ik :

bench press : 120kg
Squat : 140kg
Deadlift : 200kg
PushPress 90kg

Eenmaal alles bereikt zoek ik nog 1 dag zwaar full body te doen.
En 1 sleuteldag waar ik de punten wat regel die terugzakken.

Men week ziet er nu al ontzettend druk uit en ga wanneer ik start sowieso offers moeten maken kwa tijd.

Men schema post ik later wel eens, moet zo vertrekken.

Doelen die ik nu gezet heb.

Bicepsomtrek : 41
Taille : -82
Borstomtrek : 110
Benen : 65
Onderarmen : 35
Kuiten 39

Eenmaal dat ik daar ong ben ga ik kijken hoe alles in verhouding eruit ziet.
de goeie punten laat ik wat ze zijn en de minder goede zet ik nog even bij.

Vanaf dat punt aan ga ik men % verlagen en proberen dezelfde afmetingen te behouden.

Men gewicht zal waarschijnlijk tussen de 75-80 zitten dan.

Op gebied van kracht wens ik :

bench press : 120kg
Squat : 140kg
Deadlift : 200kg
PushPress 90kg

Eenmaal alles bereikt zoek ik nog 1 dag zwaar full body te doen.
En 1 sleuteldag waar ik de punten wat regel die terugzakken.

Men week ziet er nu al ontzettend druk uit en ga wanneer ik start sowieso offers moeten maken kwa tijd.

Okay, sterke doelen. Maar met kuur zul je voor nog extra +10 kg waarschijnlijk wel binnen een jaar halen. Waarom wil je hierna dan stoppen met regelmatig trainen? Hoe druk je ook bent, je moet toch tijd voor je hobby's overhouden. Of vindt je het niet zo leuk om te trainen?

Ja hoop vragen krijg je op je af, maarja dat krijg je als je je log even 2 maandjes dicht gooit ;)

Okay, sterke doelen. Maar met kuur zul je voor nog extra +10 kg waarschijnlijk wel binnen een jaar halen. Waarom wil je hierna dan stoppen met regelmatig trainen? Hoe druk je ook bent, je moet toch tijd voor je hobby's overhouden. Of vindt je het niet zo leuk om te trainen?

Ja hoop vragen krijg je op je af, maarja dat krijg je als je je log even 2 maandjes dicht gooit ;)

Vind trainen zeker wel leuk, maar eenmaal ik op mezelf bezig ben ga ik zogoed als alle dagen werken en lange dagen maken.

Een grote passie voor het ijzer kan iedereen wel begrijpen, een passie voor werk vinden de meeste maar raar maar dat heb ik evenhard.

Volledig stoppen zal ik niet doen.
2 x krachttraining per week.
1 x cardio per week.
1 x yoga per week.

Met yoga kan je misschien wel lachen, ben er nog niet lang mee bezig maar heb er toch al veel baat bij gevonden bij men krachttrainingen.
En wat lenig zijn is ook wel een must dat je veel op stellingen staat te werken enzo.

Dus ik zoek nog altijd wel goed bezig te blijven, maar niet meer 100% alles uitmezelf halen.

Zoek die stats die ik net gezegt heb in 2011 te overtoppen, met 3 kuurtjes. geplant dat ik nog wat kan verliezen met te starten met cardio.

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Maarja, ik ga zowiezo nog meer dan een jaar er 200 % voor gaan en dan zijn we weeral lange tijd verder.

Is altijd moeilijk dezelfde doelen en idieën te behouden dus valt nog af te zien wat er komt.

Ok. Dat is wel realistisch denk ik. Passie voor werk vind ik idd raar maar dat ben ik weer :p

Veel plezier vanavond en succes verder. Schema die hou ik nog tegoed.

Ok. Dat is wel realistisch denk ik. Passie voor werk vind ik idd raar maar dat ben ik weer :p

Veel plezier vanavond en succes verder. Schema die hou ik nog tegoed.

Je moet denken hoever sta je met een succesvolle zaak.
En hoe ver sta je met heel je leven hard te trainen.

Trainen zal ik wel nooit kunnen laten want ik geil teveel op kracht :D

Maar ook als ik de uren tel dat ik in al men trainen steek terwijl ik daarvan een groot deel had kunnen werken word dat elke maand een hele dure grap.

Die stats die je voor ogen hebt zijn ook zonder kuurtje te behalen, met een juiste instelling, voeding en trainingsprogramma in 2011.

Die stats die je voor ogen hebt zijn ook zonder kuurtje te behalen, met een juiste instelling, voeding en trainingsprogramma in 2011.

Denk zelf ook wel dat het me al zou moeten lukken in men 2de kuur halverwegen volgend jaar.
Liever men doelen veel te vroeg behalen dan niet.
Ik zit nu ook al boven men doelen die ik in het begin van het jaar opgesteld had dit jaar te behalen. :)

Je hebt mooie doelen voor ogen, en je bent gemotiveerd genoeg :)
Wie weet haal je er straks nog veel meer uit!

leuke doelen, ga je wel weer trainingen posten?
Welk schema werkte trouwenes fijner voor je, deze of rippetoe?

leuke doelen, ga je wel weer trainingen posten?
Welk schema werkte trouwenes fijner voor je, deze of rippetoe?

Eerst was het texas method, echte rippetoe heb ik niet gedaan.

Ik vond texas method wel iets leuker dan split eigenlijk.
Nu gaat alles echt wel lekker anders.

Al men trainingen bij houden zoek ik voor het eerst even toch niet doen.
Misschien dat ik nu en dan wel eens een trainen en een filmpje post.

Ik hou wel van je levensstijl man.. Veel succes nog.

Terug
Naar boven