XXL Nutrition

The Lauwwste Lauwe Rippetoe Log "the texas method"

Gaat goed hier zo te zien! Jouw doelen worden mijn wedstrijdbeurten 31 oktober:D

Aan het kuren geslagen zo te zien..

Ga zo door kerel! Jij komt er wel..

Die passie voor werk kan ik wel begrijpen, ik ben echt gek op m'n werk! Ik ga er echt met plezier heen. Naja, mensen kijken je meestal aan alsof ze vuur zien branden:D

• Topic Starter Topic Starter
Net borsttraining gehad.

Benchpress 5 x 5 80kg gedaan.
Halverwege kon ik het toch eens niet laten men max te testen.

Max is nu 97.5kg :p

Volgens mij tik ik volgende week de 100.

Sterke PR !

Goed bezig :)

Megasterk zeg! Als je halverwege borsttraining 97.5 redde dan lukt die 100 aan het begin zo goed als zeker denk ik!

Mooie progressie! En lekkere muziek luister jij onder het trainen! :D haha

Doet me denken aan de muziek bij ons op de sportschool... :o

Ga nu men schouders trainen, net al even bezig geweest en Pr gezet op men Push press

Is nu van 70kg naar 77.5 gegaan.

Het pressen gaat nog best goed alleen krijg ik de 80 niet gecleant.
77.5 cleanen ging al erg moeilijk, verloor men evenwicht en moest een paar stappen bij zetten. Heb het op filmpje misschien dat ik het straks nog wel post.

Ik moet dringend terug cleans gaan trainen, sinds ik geen full body meer doe heb ik het eruit gelaten.

Ben nu met men setjes 5 x 5 70kg constant aant failen op men cleans.

Beetje domme vraag maar ik doe nu split, dus bij welke spiergroep zet ik cleans het beste.

Vindh et wat moeilijk omdat ik er eigenlijk veel spiergroepen mee aanspreek.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

man man, setjes lukken voor geen zak.
Normaal had 5 x 5 70 er moeten inzitten en het lukt me al niet meer met 65 men setjes.

Ik heb deze week wat aan men schema aan het draaien geweest en nu armen dag voor schouders gezet.

Zal het hieraan liggen ?

Je moet gewoon minder rukken :)

zou de clean bij rug plaatsen.

Terug
Naar boven