The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kan blijkbaar je bericht niet citeren, dus post ik effe zo.
mijn stats zijn best zwak, en ja, ik hou een logje bij
gewicht 78 kg
lengte 1 meter 77
squat 65
deadlift 130
bench 60
vind je het niet lastig om tot faillure te trainen met squat? train je in een powerrack? ik durf nooit voluit te gaan met squat, het voelt onveilig
Om de 3 weken test ik mijn maximum 1rep.
Dus al die ander trainingen ga ik niet tot failure.
Ik train nu in de fitness in een squatrek, en ik ga de eigenaar vragen om erbij te komen staan. Zonder spotter kun je zoiets echt niet doen.
Binnekort als ik al men materiaal heb ga ik meer thuis trainen en komt op dinsdag men vader efkens langs en gaat die voor mij spotten.
Misschien is het voor jou een ideetje om je vader of broer of dergelijke om hulp te vragen ?
.hhm ja, misschien ga ik dat inderdaad doen.
ik dacht ook aan 5x5 stronglift, heb ik ook goede dingen over gehoord. nog geen idee welk van de 2 ik wil doen...
kom je ook wat massa bij met dit schema?het lijkt me echt een puur strenght schema.
wat doe je trouwens liever, thuis of in de gym trainen?ik train nu thuis, maar binnekort naar de gym.
De Texas method is voor gevorderden, zolang je zelfs nog niet je BW squat gehaald hebt is het inefficiënt om hier op over te schakelen critmonster.
Met lineaire progressie ga je veel sneller vooruit geraken!
En wat is er zo gevaarlijk aan een PR doen in een powerrack? Er zijn toch safety bars?

Toch fijn dat je mijn deadlift nog niet hebt ingehaald

Lauwste.. Prima trainingen weer! Goed om te zien dat je ook cleans, en clean&presses in je schema hebt!
Je squat vind ik erg goed, maarja, de mijne is ook gewoon beroerd!Toch fijn dat je mijn deadlift nog niet hebt ingehaald
![]()
Je deadlift is wel laag in verhouding tot je squat moet ik zeggen! Squat je wel goed? of ligt het aan je DL?
Die bench moet ook hoger vind ik hoor.. als ik kijk naar je andere oefeningen..
Toch weer twee nette trainingen weer maat
Zo door blijven gaan he!

weer een nette training, proficiat.
het bevalt je blijkbaar wel he, dat rippetoe gedoe? het ziet er ook best leuk uit.

hey thx.
Ik denk dat het aan men deadlift ligt.
Heb altijd hard getraind op men benen omdat ik het de leukste spiergroep vond, en heb vroeger altijd men rug wat verwaarloosd omdat die altijd te snel te breed ging in verhouding tot de rest.
Binnen 2 weken heb ik ook al het materiaal om thuis te trainen dan ga ik ook van alles is filmpjes maken, ik kan tenslotte ook niet zien hoe ik alles zelf doe alleen voelen
Echt veel twijfels heb ik er wel niet over dat ik men squat slecht zal doen, zou het eerder denken over men deadlift dan.
Ik denk ook wel dat de kloof tussen 2de snel breder gaat worden nu met dit schema.
Squat is 5kg hoger dan eerst terwijl men deadlift al 10kg.
Benieuwd wat het volgende keren gaat doen.

Naja, ik merk dat mijn deadlift snel vooruit gaat, als m'n squat ook omhoog gaat.. eerste stukje doe je toch vanuit de benen he!
Ik ben zelf veel te laat begonnen met de grote compound oefeningen, heb al heel veel tijd verspild met isolatie shit.. nooit benen trainen![]()
Men onderarmen groeien trouwens al kool.
Best gek, de kleinste spiergroep en wint het meeste in cm.
nog even en ze steken men bicepsen voorbij :s

Naja, beter toch! Je ziet vaak van die gasten met godse dikke bovenarmen, en dan van die dunne onderarmpjes d'r onder![]()