AndroidHealthClinic

The Lauwwste Lauwe Rippetoe Log "the texas method"

idd, dippen en optrekken is het enige probleem.
Maar dat doe ik nu maar 1xper week.
dus 1x in de gym trainen en 2x thuis.

Naja, optrek stang is ook vrij makkelijk te maken lijkt me:P

Zodra ik een huis heb, ga ik sowieso ook m'n eigen home gym bouwen:D

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig beest!
Wat wil je nog meer ; homegyme is ownage..........

S6 ziet er goed solide uit...wtf? Komt dat ijzer van een oude russische tank of zo.

haha i dunno, vriend van men vader heeft het voor me in elkaar gelast.
Ben in geval wel blij met het materiaal, ziet er lekker zwaar en hardcore uit :D

Ga het ook niet schilderen ofzo denk, hou wel van deze look :)

haha i dunno, vriend van men vader heeft het voor me in elkaar gelast.
Ben in geval wel blij met het materiaal, ziet er lekker zwaar en hardcore uit :D

Ga het ook niet schilderen ofzo denk, hou wel van deze look :)

Yes, ziet er lekker hardcore uit. Heb je geen ruimte voor een chin en dip rek? Want dan ben je nl. klaar hoef je deur niet meer uit?

Yes, ziet er lekker hardcore uit. Heb je geen ruimte voor een chin en dip rek? Want dan ben je nl. klaar hoef je deur niet meer uit?

ik zal nog wel ruimte kunnen maken denk, echt veel heb ik wel niet.

Best had ik gewoon zoiets aan de muren gemaakt maar het is echt een oud rot kot.

Laten maken kan ik moeilijk laten doen, kerel heeft me nu al enorme gunst verleent dit te maken, moet niet eens zijn uren betalen.
Maar voor zen plezier doet hij het zeker niet, dus gewoon dankbaar zijn en nu met niets meer afkomen :)

misschien ga ik toch is rondzien of ik zoiets vind om te kopen en of het redelijk van prijs is. en zeker dat het in het kot past (laag dak)

Je doet niet bepaald Rippetoe meer, is het wel?

Je doet niet bepaald Rippetoe meer, is het wel?

jawel hoor. maar een variant erop -> texas method.
Enige veranderingen aan het origenele schema is dat in men herstel dat wat meer oefeningen staan.

Omdat meeste mensen op het forum altijd snel roepen nix veranderen aan het schema heb ik maar even bijgetipt waarom voordat ik commentaar krijg.

texas method zegt -> training op 10% van vorige met minder sets en minder reps. eigenlijk voornamelijk dat er nog is bloed naar je spieren gepompt word wat herstel zal verbeteren.

Maar aangezien ik nogal zwaar intensief werk doen zowel op fysiek als kracht gebeurd dit al dagelijks bij mij, en is werken nog zwaarder dan zulk een trainingske.
Dus heb ik nog deadlifts en cleans toegevoegd die dag, kan ik wat goed op die techniek oefenen aangezien het toch niet zo'n zware training is :)

Heb voor de eerste keer is wat foto's gemaakt in warme toestand. (uurtje na training)
Morgen moet ik camera weer terug afgeven zit ik weer lange tijd zonder.
dus efkens profiteren nog :D

Persoonlijk vind ik men armen nogal dun tegenover de rest.

Laatst bewerkt:
Men training voor vandaag.

Heb men schema veranderd dat ik deze op vrijdag doe inplek van zondag, was goed zwaar voor op een werkdag.
Maar ben er toch goed doorgekomen had schrik voor een hoop fails vandaag.

SQUAT

1x5 92,5kg wel grappig, kerel zat naar mij te kijken van meent die kleine knul dat nu ? (word niet veel gesquat in gym) eenmaal ik begonnen was kwam hij meteen naar me toe omdat hij dacht dat ik ging failen. toen het setje gedaan was was ie weg zonder iets te zeggen
1x5 92,5kg
1x5 92,5kg
1x5 92,5kg
1x5 92,5kg

BENCH PRESS

1x5 67,5kg
1x5 67,5kg
1x5 67,5kg
1x5 67,5kg Wel heel toevallig, kwam er ineens een andere kerel als voordien spontaan achter men bar staan om hem helpen aan te pakken op het einde (wel niet nodig) :rolleyes: nouja wel leuk iedereen zo vriendelijk.
1x5 67,5kg

BENT OVER BARBELL ROWS

1X5 62,5kg
1X5 62,5kg
1X5 62,5kg
1X5 62,5kg
1X5 62,5kg moet deze dringend is filmen, twijfel of ok ze echt goed doe.

CLEANS

1x5 57,5kg
1x5 57,5kg
1x5 57,5kg
1x4 57,5kg
1x5 57,5kg

CHINS

1x5 lichaamsgewicht +10kg

DIPS

Prima training kerel! Ja je armen zijn wat aan de dunne kant.. maar goed.. je staat wel redelijk droog dussss je kan hier goed op verder bouwen..

Misschien wat meer eten?

Oneens met bovenstaande reactie!

Ik zie dat je duidelijk al wat voller bent geworden tov de vorige foto`s.
Gaat heel erg de goede kant op. Geen armen trainen voorlopig.
Bouw eerst maar eens een monsterfysiek met die compounds, dat gaat heel goed zo te zien, succes de komende tijd! En goede workout ..

Wat een tegenslag alweer...

Komen de mannen van helisport met men levering af.

220kg aan gewichten, zijn ze de stang vergeten.
Komen ze volgende week terug. maarja, ik kan nu niet verder, gym is met pasen en paasmaandag gesloten.

Balen! Neem je rust, dan volgende week weer keihard knallen! Zo af en toe een weekje rust kan geen kwaad. ;)

Balen! Neem je rust, dan volgende week weer keihard knallen! Zo af en toe een weekje rust kan geen kwaad. ;)

misschien wel ja, voldoende rust is het moeilijkste van al vind ik aan BB'ing, heb het altijd zo druk :)
en vanaf woensdag kan ik terug in de gym gaan trainen dus is maar 1 training dat ik mis.

Wat een tegenslag alweer...

Komen de mannen van helisport met men levering af.

220kg aan gewichten, zijn ze de stang vergeten.
Komen ze volgende week terug. maarja, ik kan nu niet verder, gym is met pasen en paasmaandag gesloten.

Wat een k-zooi!
Ga dan maar 150x zonder barbell squatten freeweights.
Wedden dat je het gaat voelen?

Wat een k-zooi!
Ga dan maar 150x zonder barbell squatten freeweights.
Wedden dat je het gaat voelen?

geloof ik wel :p

Heb ook nog een kleinere 30mm stang maar die past niet in men squatrek.
Anders die maar gebruiken, wat minder gewicht eraan dat ik die in men nek kan gooien en gaaan..

Je ziet mij er wel zwaarder uit dan 63 kg.
Is je gewicht uptodate?

Je ziet mij er wel zwaarder uit dan 63 kg.
Is je gewicht uptodate?

is up to date ja, ik schommel constant tussen de 62,5 - 64.
Maar meestal is het 63.

ik denk dat de illusie erin zit omdat ik nogal een slanke taille heb, en op foto dan goed breed lijk. (ja, relatief :rolleyes:)
Zie je me in een niet te strak t-shirt, zie ik er wel iemand van een 60kg uit.

maar thx, anyway :D
Volgens mij ga ik er met een 70kg al wel goed buffed up zien.

Terug
Naar boven