Fitness Seller

The pain is forever alive inside

Leuke skwat voor een "Willy"! :D

J/K errug netjus!

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet serieus werk weer maken van me squat.
Netjes hoor.

damnit, inderdaad :D

congrats niels

Leuke skwat voor een "Willy"! :D

J/K errug netjus!

Thanks mannen!
Update: creatine is afgelopen dus hoop wat vocht te gaan verliezen (ik kreeg laatst de opmerking dat ik zwanger leek, dat zegt genoeg over mijn vochtpens :roflol:). Daarbij gaat ook mijn "dieet" van start: geen 3 x per week snackbar en geen 2 x per week pizza met extra kaas maar brinta, kwark, ham/kaas tosti´s en 2 liter melk komen daarvoor in de plaats. De structuur in het eten is er wel, nu nog de kwalitiet en kwantiteit omhoog. Hoop hierdoor wat droger te staan en rustig op te bouwen naar de 100 kilo :D
Ook wil ik of 1 x per week of 1 x in de 2 weken weer sterkste man onderdelen gaan doen en 1 x per week gaan kickboksen. Hoe ik dit met trainingsschema ga combineren zie ik wel. Genoeg doelen, nu nog zien te halen!

Vanmiddag UB, van het weekend sterkste man training en dan een weekje rust.

Damn nice squat man!

Damn inees veel bovenop die squat, wat heb je tussentijds dan gedaan? Front squat en boxsquat?

Damn inees veel bovenop die squat, wat heb je tussentijds dan gedaan? Front squat en boxsquat?

Ehm, ja gewoon 2 x per week heavy benen doen.
Front, box, speed, GM´s, deads, hypers en dat soort dingen.
Wat ik zelf lekker vind trainen is 1 "echte" compound oefening (bv Backsquat) daar 3 zware werksets op te doen, vervolgens een "iets mindere" compound te doen (bv romanian deadlift) ook 3 zware werksets en vervolgens een assistance oefening (bv Back raises) high rep te doen dus 10 plus herhaling en daarna zwaar buik doen voor 5 sets.

En vergeet niet dat ik al een keer 5 x 140 had gedaan, 2 maanden terug.

Gaat lekker zie ik willy!!.Spreek je van de week wel.

UB vandaag

Hangclean + strict OH (= 1 rep):
opwarmen
10 x 50 Wow heavy!
6 x 60
3 x 70
2 x 75
1 x 80

Eerste keer hangclean, en eerste keer clean + press.
1 x 80 strict OH is PR, is nice :D
Zit duidelijk meer in aangezien ik te lang geen OH heb gedaan en nu na 4 werksetjes (met clean) 1 x 80 duw.

Barbell row (cheated):
3 sets opwarmen
10 x 90
6 x 110 PR
6 x 110
8 x 100 PR
8 x 100

Moet duidelijk vaker gaan roeien....

Floorpress:
3 sets opwarmen
7 x 100 PR
2 x 120 PR
4 x 110

Wat facepulls en cable pull overs, niet heavy meer bezigheidstherapie.

Lekkere training, aardig wat PR´s!
Merk wel dat me schouder goed verrot is van het benchen, ben blij dat er een weekje rust aan komt....

Goed te doen, zeker omdat je vrij lang niet echt op OH getraind hebt en ik weet nog wel hoe je met die 75 zat te k*tten.

Gaat lekker zie ik willy!!.Spreek je van de week wel.

Ga je zaterdag mee naar Voorschoten? SM training.....

Volgende week een rust week dus over anderhalve week ga ik weer trainen, we moeten weer ff keertje afspreken en jij op tijd komen, als je al op komt dagen, slappeling.

Training in Voorschoten met Fouad en Matthieu

Yoke:
2 x 40m x 100
2 x 40m x 200
1 x 20m x 280 (2 drops) PR
Iets techniek werken maar ben er blij mee.
1 echte run gedaan omdat me huid beetje was weggeschuurd.

Farmers:
40m x 60
40m x 80
2 x 40m x 100 (1 drop bij beide runs) Hondsbrutale PR
Farmers: uittillen ging moeilijk, techniek was ruk, alles slingerde.
Snelheid was goed, ook bij de zware gewichten.

Tire (340):
1x
3 x 3
Wow, ging makkelijker dan voorheen maar ook weer moeilijker.

Stones:
70
90 110 120 fail
120 PR evenaring

Vooral veel techniek wat ik mis, 1ste keer Sm training sinds half jaar.
Was erg gezellig met Fouad en Matthieu.
Hoop niet op teveel spierpijn want ga morgen paintballen!!!

Laatst bewerkt:
Als je techniek beter wordt op die timbers, ga je daar nog erg goed in worden. Je kan serieus hard lopen met 100kg timbers.

Was zeker een goede training kerel! Ook goed dat je toch met die 280 yoke kon lopen.

Maar echt nette training hoor homo. goedzo :thumbs:

:scratch: Hoe bedoel je dan?!

Vette training wel man :lick:

Hij ging makkelijker dat ie vroeger ging maar omdat ik veel met 240 kilo tire heb getraind voelde die loodzwaar aan.....

Als je techniek beter wordt op die timbers, ga je daar nog erg goed in worden. Je kan serieus hard lopen met 100kg timbers.

Was zeker een goede training kerel! Ook goed dat je toch met die 280 yoke kon lopen.

Thanks Matthieu! Jammer dat het bij jou allemaal wat moeilijker ging door een "bepaalde adductor" blessure :P

Laat ff weten op welke dag jullie komend weekend gaan trainen, op zondag kan ik komen, op zaterdag niet.

Ben nu fockin lam, heb 2 uur lang zwaar zitten filosoferen over de dood, het kapitalisme, agora fobie en vriendschap en wat ik veel wat allemaal.
Ga nu lekker slapen :D

cheers mate, nice training

Nette yoke man!

Lekekre training weer na zo'n tijd!

Gister met Fouad getraind

Boom:
opwarmen
3 x 1 x 80
2 x 1 x 90
Fail met 100
1 x 100 (fouad hielp)
epic fail met 100

Damn, ik moet echt leren om te blijven staan gewoon :roflol:
Sta totaal niet in evenwicht

Yoke:
:roflol:

Stones:
:roflol:

Beetje lompe training..... Dingen die vorige training nog lukte, leken nu een onmogelijkheid, erg raar.

Anyway, heb me log niet up to date gehouden omdat ik een rustweek had. Nu is het weer trainen en eten :D

Terug
Naar boven