AndroidHealthClinic

'The Rock' is klein

Bezoekers in dit topic

lionel

High on Meth
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
2 jan 2005
Berichten
3.211
Waardering
1
Is dan wel geen pro, maar goed.. The Rock is in ieder geval een erg mager kereltje geworden. Vond hem er in zijn worstel tijd wel bruut uitzien, maar dit is wel een stuk minder, vooral de benen. Zal wel voor een film zijn, ofzo..

Toen:
walkingtall_therock_football-000.jpg


Nu:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Tsja, hij worsteld nu niet meer he. Maakt alleen maar films. Er zit trouwens echt nog wel een flinke arm onder dat shirt, maar niet meer zoals het geweest is inderdaad. Hij is wel een heel stuk droger. Een jaar of 5 geleden was hij op z'n top, en had hij echt een goed fysiek.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
what the ****? :roflol:

Is zo goed als niks van hem overgebleven.
 
al het vetr wat hij had is weg helemaal weg wtf is dit droge harrie
 
Echt belachelijk hoe hij er nu uitziet. Ik had vroeger veel respect voor zijn fysiek, maar op de laatste foto trekt het op niet veel meer (in vergelijking met vroeger). Met de fysiek die hij op de eerste foto heeft, kan je echt wel nog veel films maken, dus daarvoor is hij niet moeten afvallen.
 
don't worry. Zal wel voor een film zijn. Daarna zal ie wel weer gaan bulken..:D
 
Wie kent die film van hem, dat hij een marinier is, die wordt ingezet om een kooivechter uit te schakelen die gasten dood maakt in de ring en dit live op internet te zien is. Is ie echt een beest in. Die ander trouwens ook :)

Graag een titel!
 
Bedoel je 'walking tall'?
 
Bedoel je 'walking tall'?

Zou zomaar kunnen.
Ze probeerden die gasten op te sporen en daar gebruikten ze hem toen voor.:D

Edit: Net ff gekeken. Walking tall is uit 2004. Die ik bedoel is ouder. Misschien wel 99 ofzo.
Toen was ie nog niet zo bekend.
 
Ze kop is ook een stuk lelijker als ie zo droog is zeg. Lijkt wel een jehovah's getuige.
 
Wie kent die film van hem, dat hij een marinier is, die wordt ingezet om een kooivechter uit te schakelen die gasten dood maakt in de ring en dit live op internet te zien is. Is ie echt een beest in. Die ander trouwens ook :)

Graag een titel!

Zeker weten? Op IMDB.com kan ik niks vinden:

The Rock (I)
 
hij isgewoon droger geworden en massa verloren
verder niks mis mee
 
volgens mij kom het vooral omdat ie veel droger staat, ok hij zal wel wat spiermassa ingeleverd hebben, maar z'n arm ziet er nog altijd redelijk indrukwekkend uit imo...(voor zover je die arm KAN zien)
 
in irak verliest iedereen een deel van zichzelf :)
 
the rock is een ****ing ecto :eek:
 
Mooi voorbeeld van lang off te zijn denk ik . Als die nu een kuurtje zet en bulkt staat hij er snel opnieuw . Of zou hij ziek zijn ?

Hier vond ik hem er goed bij staan : Rumble in the jungle ( coole film trouwens " thunder - Lightning :) )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hmm, the plot thickens:

Dit is een redelijk recente foto van die dude. Ziet er nog superbuf uit, maar het kan best zijn dat ie door zijn gebroken poot een tijd niet heeft getrained (en waarschijnlijk off is geweest idd)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven