AndroidHealthClinic

The way up 2012

Goed getraind zaterdag, Yoke gaat goed man, veel volume met 200 en toen ook nog een beltless run met 220 toch? Of vond je dat geen highlight ;)

• Topic Starter Topic Starter
Goed getraind zaterdag, Yoke gaat goed man, veel volume met 200 en toen ook nog een beltless run met 220 toch? Of vond je dat geen highlight ;)

Ja klopt, daarna nog beltless 220 30m met 1 drop. Baalde van die drop was niet nodig(slecht uitgepakt gewoon) daarom geen highlight haha.

Met trots presenteer ik mijn nieuwe en tevens eerste aanwinst voor mijn 'homegym':

http://www.youtube.com/watch?v=gR4OBt19srY

Na 1.5 uur bloed zweet en tranen zit hij eindelijk in elkaar(en 65 woede aanvallen).
Wat een t*ring werk.:mad:

Gefeliciteerd!

Thanks.:)

Zondag 240kg aan schijven ophalen. En volgende week dinsdag wordt de rest van mijn spullen gelevert(matten, (half)rack etc...)

Dan is het alleen nog afwachten op m'n barbell die uit Duitsland moet komen, en dan ben ik klaar om al m'n PR's aan gort te trainen.

mooi man eigen homegym;), word knallen waar komt ie ergens op zolder?

kheb dezelfde ! ****ing goed materiaal . geniet ervan kerel

Echt chill is dat. Het liefst heb ik ook zoiets, maar het kost gewoon net wat teveel, en gebrek aan ruimte:(

als ik de ruimte zou hebben...pff :p

mooie investering sven!

Dat klinkt allemaal erg mooi, veel plezier er van!

Thanks Rusty!

Texas powerbar is ook binnen, awh yeah!!!

Nice man, schijnt een goede bar te zijn. Laat als je hem geprobeerd hebt even weten hoe die lift, ben benieuwd.

Nice Sven, bankje ziet er goed degelijk uit!

Maak eens een foto van tpb

Dikke bar man

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven