MuscleMeat

The way up 2012

• Topic Starter Topic Starter
UB:

Speed MP(30 sec rust):

10x3x50. Keihard.

Skullcrusher:
6x10x40.

Side raises:
3x15x8.

Rear raises:
3x12x10.

Cable flyes:
2x15.

Leg tucks:
3x15.

Mooie MP man! Zonder meer heb je erg sterke schouders.
Je homegym ziet er trouwens mooi uit.

Mooie MP man! Zonder meer heb je erg sterke schouders.
Je homegym ziet er trouwens mooi uit.

Nooit sterk genoeg!:D Thx. Is nog niet helemaal af, matten moeten nog komen. Verder heb ik ook nog wat klein grut, zoals dumbbells ez-bar chin-up bar etc. Kan er alles doen wat ik wil. Morgen wordt m'n homegym ontmaagd met een LB sessie.

in

en die arme houten vloer bij je homegym man haha, ga je er nog rubben neerleggen ?

nice sven - goed voor elkaar zo.

Nooit sterk genoeg!:D Thx. Is nog niet helemaal af, matten moeten nog komen. Verder heb ik ook nog wat klein grut, zoals dumbbells ez-bar chin-up bar etc. Kan er alles doen wat ik wil. Morgen wordt m'n homegym ontmaagd met een LB sessie.

Nee natuurlijk niet sterk genoeg bestaat niet. ;)
Nog niet helemaal af, maar je kan in ieder geval aan de bak ermee. Nog even over die OH Yoke. Was echt leuk om te doen, goeie core oefening was dat.

Nee natuurlijk niet sterk genoeg bestaat niet. ;)
Nog niet helemaal af, maar je kan in ieder geval aan de bak ermee. Nog even over die OH Yoke. Was echt leuk om te doen, goeie core oefening was dat.

Op naar de 100+ log baby.
Ja vette oefening is dat he. Inspired by mr sjaak en hij weer door poundstone. Goed voor je core en schouders.

Op naar de 100+ log baby.
Ja vette oefening is dat he. Inspired by mr sjaak en hij weer door poundstone. Goed voor je core en schouders.

100 log is zeker een mooie mijlpaal. Maar zal niet heel lang meer duren voor jou denk ik zo.
Heb nu alweer zin in volgende SM training. ;)

100 log is zeker een mooie mijlpaal. Maar zal niet heel lang meer duren voor jou denk ik zo.

Als ik me clean beter kan krijgen en eindelijk is legdrive ga gebruiken zit ik er niet ver vandaan nee. Maarja als... als... komt goed.
Nice, zie je komende zondag wel dan:thumb:;)

ik ga proberen samen met Bart om zelf strongman spullen bij elkaar te fixen, scheelt een hele hoop benzine in de toekomst

There is no place like RPB;). Scheelt wel inderdaad, alleen sfeer kan je toch echt niet kopen.
Mja RPB is gewoon echt te ver, en SMTL is ook nog een dik uurtje rijden...

homegym heb ik al, famers ook,

dus een log/yoke/tire regelen om eens mee te beginnen

bart is handig met ijzer en gaat proberen iets in elkaar te lassen..

Mja RPB is gewoon echt te ver, en SMTL is ook nog een dik uurtje rijden...

homegym heb ik al, famers ook,

dus een log/yoke/tire regelen om eens mee te beginnen

bart is handig met ijzer en gaat proberen iets in elkaar te lassen..

Snap het, wel een leuk idee man. Kunnen jullie vaker events trainen.:)

Als ik me clean beter kan krijgen en eindelijk is legdrive ga gebruiken zit ik er niet ver vandaan nee. Maarja als... als... komt goed.
Nice, zie je komende zondag wel dan:thumb:;)

Nee zondag AS kan ik niet, andere verplichtingen. Ik moet ook aan m'n explosiviteit werken, die is mega ondermaats.

There is no place like RPB;). Scheelt wel inderdaad, alleen sfeer kan je toch echt niet kopen.

++++
Die sfeer is zo epic vet daar.

Oke jammer man, soon.:D Explosiviteit is zeker belangrijk ja.

Nice Sven, rack zat zo in mekaar he? 6 bouten en klaar :p Heb volgens mij ook dezelfde plate tree als jij haha.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven