MuscleMeat

The way up 2012

• Topic Starter Topic Starter
Squat:
8x60, teveel pijn in me heup aanhechting of whatever k*t...

Paused Boxsquat:
Setjes met 80-100kg, voelt ook niet helemaal goed maar wel stuk beter dan normale.

Hoop dat het snel over gaat, ga nu elke dag rekken als een mother****er.

Seated pin goodmornings:
5x60.
5x60.
5x70.
5x75.
5x75.

BB Row(overhands):
8x60.
6x80.
7x100.
3x110.
6x100.

Shrugs:
15x100.
?x100.
?x100.

Ez-bar curls:
3x8x40.

Komen zo nog paar vids.
De bar voelt trouwens zwaarder aan dan elke bar ik ook mee getraind heb:roflol:. Ligt wel enorm lekker op de rug etc.

Laatst bewerkt:
Nette rows bro! Succes met je heup..

Nette rows bro! Succes met je heup..

Thanks bro, zit normaal wel meer in maar onderrug was poep na GM's en squats. Heup/bovenkant quad heb ik al een tijdje last van. Gijs heeft het ook gehad, be prepared voor meer blessures als je vaker strongman gaat doen:roflol:.

vette shit man, je home gym! Mooi spul :P en rustig aan met je heup.. zondag misschien even geen yoke wandelen

lekkere speed MP en mooie homegym man.

Maak nou afspraak met de chiro Sven ;)

vette shit man, je home gym! Mooi spul :P en rustig aan met je heup.. zondag misschien even geen yoke wandelen

Thx bro. Komt goed, met yoke heb ik geen last dus dat ga ik zeker niet skippen. Moet inderdaad langs de chiro zoals marc al zegt.

lekkere speed MP en mooie homegym man.

Thanks, was easy shit:). Is lekker ja, trainen wanneer ik wil.

Maak nou afspraak met de chiro Sven ;)
:o

ik zou van mijn leven die stang niet op de pinnen laten komen, dan maar een knakebb erbij voor dat soort werk

ik zou van mijn leven die stang niet op de pinnen laten komen, dan maar een knakebb erbij voor dat soort werk

Dan kan ik hem beter inlijsten en aan de muur hangen.
Zou er nooit rackpulls enzo mee doen, maar als die dit al niet aan zou kunnen...

Thanks Marc, wel leerzaam om dit te zien. Clean curl ik ook te veel en legdrive is ook poep natuurlijk.

Sweet-ass Barbell. Als je hem ooit weg wilt doen, laat je het maar weten. :D

Worden er hier nog Klokov presses gedaan ?!

Worden er hier nog Klokov presses gedaan ?!

Nah:roflol:, 60kg mp voelde als 100kg dus gelijk maar gekapt. Voelde me al een slapjanus vandaag en ben moe. Allemaal k*t excuses maar vandaag duw ik nog geen pepernoot in de lucht.

Kijken hoe het zondag gaat bij RPB, mocht het weer vertyft gaan ga ik een verplichte rustweek voor mezelf inlassen.

Laatst bewerkt:
K*t excuses idd, ik ben vandaag gebroken thuis gekomen van het werk, 8u lang in een kruipkelder gewerkt, vannacht 5 uurtjes geslapen, viel achter mn pc in slaap daarstraks en toen besloot ik het eruit te gaan liften :D

K*t excuses idd, ik ben vandaag gebroken thuis gekomen van het werk, 8u lang in een kruipkelder gewerkt, vannacht 5 uurtjes geslapen, viel achter mn pc in slaap daarstraks en toen besloot ik het eruit te gaan liften :D
Fuu, jelly.:o

Training @ RPB.

Beltless Yoke:
Wu.
30m 150.
30m 200.
30m 230. PR
30m 250. 3 drops PR.
30m 260. 1500 drops PR.

Bob&Tom hebben vids van de 250 en 260 dus die komen nog.

Viking press:
5x50.
5x70.
5x90 strict.
2x5x100.
3x110. PR
3x115. PR

Vids komen nog van de laatste 2.

Toen nog wat BB style gepompt, lat pulldown/abs/trx rows/trx curls etc.

Leuke en goede dag weer, samen met Tom&Bob alles gedaan vandaag.
Wel beetje jammer dat wat ecto's bij RPB naar binnen zijn geklommen en shit op de muren hebben gespoten.

Laatst bewerkt:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven