XXL Nutrition

The way up 2012

je hebt de juiste instelling. Mooi moment dat je nog om tape kwam vragen toen het bloed uit je onderarm liep.

• Topic Starter Topic Starter
Hm, valt me mee hoe ****ed up ik ben van de events. Vanmiddag even wat cardio en rek en strek werk voor het herstel.

harde log presses en epic stone lift

netjes hier:) abbo!

Mooi hoe je zit te vechten met die stone!!

Zo eerste werkdag bij AH erop zitten. 10-6 vakken vullen, aardig vermoeiend voor de beentjes nog. Hoop dat de squats nog beetje fatsoendelijk gaan.

Zometeen trainen, op het programma staat:

Powerclean & striktpress.
Squats.
Chins.
Weighted dips.
core.

To be continued.

goodluck! werk je vast bij de AH?

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 19:12 ----------

of vrije dag?

goodluck! werk je vast bij de AH?

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 19:12 ----------

of vrije dag?

Helaas moete stoppen met me studie dus voorlopig ff part time.

Vandaag dus de training zoals ik al had verwacht....

Powerclean+ sp:
8x40.
5x60.
veel doubles met 70.
toen nog paar cleanes met 80.

Enorme stekende pijn door me gehele linkerarm hierna, straalde helemaal uit naar me schouder.

Fullsquat:
4x6x100.

Weighted dips:
12xbw.
2x8x20.

Pijn werd echt t*ring erg bij de dips.

Shrugs:
40x70.
?x70.
?x70.

Prone bridges en leg raises.

Comment: Waardeloze training. Ben totaal nog niet hersteld van zondag, en kreeg ook nog eens ****ing last van me arm. Nu ibu genomen+ ingesmeerd. Werk van vandaag hakte er ook wel in denk ik. Ga voortaan sowieso 2 rustdagen nemen tussen events en 1e training. Respect voor jongens als Frank, Kevin etc die de maandag erna al weer kunnen beuken... kan dat echt niet.

Out.

welke studie deed je? beter als je pijn hebt aan je arm geen dips doen... hopelijk herstel je snel :)

komt vanzelf wel sven. ik lag in het begin ook altijd een paar dagen overhoop. dat wordt wel minder en daarnaast geef je er op een gegeven moment ook minder aan toe. toen ik voor het eerst ub/lb ging draaien trok ik het al niet eens om tweemaal per week m'n lb te trainen...vorige week heb ik 2 ub, 2 lb en een event training gedaan - dat herstel gaat vanzelf sneller en beter. frank en ik lachen er nog vaak om hoe we een jaar geleden altijd de helft vd tijd bezig waren met rekening houden met de training bij RPB - niet al te zware presses op donderdag, niet al teveel rug op maandag - noem maar op. Nu komt het vaak zat voor dat ik drie per week heavy presses doe (wel met een ander volume steeds) en elke training wel een soort van PR zet. niet ongeduldig zijn, het is een lange termijn project. gewoon volhouden en dan komt het wel goed, aan je instelling zal het niet liggen.

welke studie deed je? beter als je pijn hebt aan je arm geen dips doen... hopelijk herstel je snel :)

Was meer dan pijn, kon me arm nauwelijks bewegen na de dips lol... Eigenwijs als ik ben heb ik ze inderdaad gedaan, had het beter kunnen laten. Deed btw HBO, sport, management en ondernemen.

komt vanzelf wel sven. ik lag in het begin ook altijd een paar dagen overhoop. dat wordt wel minder en daarnaast geef je er op een gegeven moment ook minder aan toe. toen ik voor het eerst ub/lb ging draaien trok ik het al niet eens om tweemaal per week m'n lb te trainen...vorige week heb ik 2 ub, 2 lb en een event training gedaan - dat herstel gaat vanzelf sneller en beter. frank en ik lachen er nog vaak om hoe we een jaar geleden altijd de helft vd tijd bezig waren met rekening houden met de training bij RPB - niet al te zware presses op donderdag, niet al teveel rug op maandag - noem maar op. Nu komt het vaak zat voor dat ik drie per week heavy presses doe (wel met een ander volume steeds) en elke training wel een soort van PR zet. niet ongeduldig zijn, het is een lange termijn project. gewoon volhouden en dan komt het wel goed, aan je instelling zal het niet liggen.

Bedankt voor je motiverende woorden Kevin. Het is dat ik zo graag wil knallen, en als dat dan niet lukt zoals nu door een k*tarm en wat pijntjes vind ik mezelf echt een fag en ben ik er doodziek van. Ik hoop dat ik in de loop der tijd beter ga herstellen inderdaad, want minder hard trainen bij RPB is een ding wat ik zeker niet ga doen.

Nette squats sven, en je werd zeker gelijk op bier fris gezet bij AH:P

De training van gister maar snel vergeten. Morgenochtend/middag des te hard knallen. Zal een beetje een random training worden met Schouders/borst/armen. Schouders uiteraard als eerste en zwaar.

Moet ook zeggen dat sinds ik events train me core(abs) echt stukken dikker en sterker geworden zijn, I like.

Goed bezig! Dat herstellen gaat idd steeds sneller. Ik merk zelf dat mn herstel veel beter is na smolov base cycle ( schema waarbij je 4x per week squat, google maar) dat komt dus wel goed. Ub/lb volhouden nu en gains gaan komen!

Goed bezig! Dat herstellen gaat idd steeds sneller. Ik merk zelf dat mn herstel veel beter is na smolov base cycle ( schema waarbij je 4x per week squat, google maar) dat komt dus wel goed. Ub/lb volhouden nu en gains gaan komen!

True that. Ken smolov inderdaad, heavy shit. Je moet maar is langs komen om events te trainen bij RPB just for the fun, gegarandeerd brak voor de volgende paar dagen:p.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven