- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aaw yeah!Je zenuwstelsel krijgt steeds een behoorlijke opdonder bij RPB, vooral in het begin en omdat je alles geeft is soms niet alles hersteld na paar dagen.. Goed dat je nu je rust pakt en flink blijven eten zal je herstel ten goede komen
Nice trouwens die 6x100kg full squats, heel close bij mijn pr van 10x100kg, volgens mij knal je daar zo overheen binnen een week of 2aaw yeah!
. Nu inderdaad lekker vreten en zondag weer met de crazy gasten trainen:d.Hmm
Vandaag training:
Paar setjes pull/chinups.
Dead smith btn press.
Hierna kwam het, weer last van me arm.
Dus rustig setjes gedaan rond de 20-25 reps, voelt al wat beter nu.
Nu goed rusten voor zondag en dan knallen zonder last hoop ik.

Jup, test zal door de lucht vliegen!

, one day.was mooi vandaag sven. je moet je alleen niet blind gaan staren op bepaalde dingen zoals het leggen van die 120 stone. je maakt al grote sprongen en het is geen schande dat jij die steen er nu nog niet op krijgt. een paar weken of maanden training (ook gym-training) en die steen ketst zo van je borst af op de platform. geef jezelf wel de tijd en raak niet gefrustreerd. probeer trouwens wel wat afwisseling in je event-trainingen te brengen, zodat je allround sterker wordt.
. gewoon blijven relativeren, denk maar aan wat ik je vandaag probeerde uit te leggen buiten. het is prima om jezelf soms met anderen te vergelijken, maar houd het wel realistisch.Eens, soms is het lastig om het te blijven relativeren. Vooral met beesten zoals jullie ertussen, wil je ook erg graag.
En wat bedoel je met afwisseling in de training aanbrengen? Andere volgorde o.i.d?
gewoon blijven relativeren, denk maar aan wat ik je vandaag probeerde uit te leggen buiten. het is prima om jezelf soms met anderen te vergelijken, maar houd het wel realistisch.
wat ik bedoel met afwisseling is dat je volgens mij standaard: max log doet, stones op de lagere platforms, yoke, farmers, buik. heel RPB staat vol met spullen, dus maak daar ook gebruik van. volume, rep-ranges en oefeningen...daarin moet je afwisselen. anders de volgende keer gewoon even aan gijs of iemand anders vragen wat je die training eens anders zou kunnen doen.
.
je pakt nu iig zeer goed de strongman basics en doet een hoop op een training. Next time met stones ff knallen op hoogte, 1m44 battle. Die 120kg komt wel, mooi doel om je gym trainingen op te focussen. Sterke training trouwens weer vandaag, hoop dat je deze week want minder last hebt bij je gym sessies. Dat zou betekenen dat je lichaam begint te wennen aan de load.. Je hebt net als Kevin in ieder geval goede aanleg en je motivatie gaat je heel ver brengen. Die log pushpress is echt een kwestie van oefenen en nog eens oefenen.. zit er zoals je weet ook mee te struggelen, gewoon wat lichter en op techniek focussen (na wat zware reps
)Wat Sjaak zegt ben ik ook wel deels mee eens, vooral in het begin (ook al ben je sterk als een beer) is het goed om af te wisselen, diversiteit voor explosiviteit, kracht en uithouding
Ik train nu richting mijn wedstrijd en vandaar dat ik bij dezelfde oefeningen blijf hangen maar anders deed ik niet elke week log. Maar goed de verleiding is altijd groot om als je eenmaal bezig bent toch je max van de dag op te zoeken. (niks is meer bevredigend dan een max single PR vind ik persoonlijk) en eerlijk gezegd vind ik het chill dat je meedraait met deze oefeningen omdat het gewoon meer motiveert als je samen ten strijde gaatje pakt nu iig zeer goed de strongman basics en doet een hoop op een training. Next time met stones ff knallen op hoogte, 1m44 battle. Die 120kg komt wel, mooi doel om je gym trainingen op te focussen. Sterke training trouwens weer vandaag, hoop dat je deze week want minder last hebt bij je gym sessies. Dat zou betekenen dat je lichaam begint te wennen aan de load.. Je hebt net als Kevin in ieder geval goede aanleg en je motivatie gaat je heel ver brengen. Die log pushpress is echt een kwestie van oefenen en nog eens oefenen.. zit er zoals je weet ook mee te struggelen, gewoon wat lichter en op techniek focussen (na wat zware reps
)

Precies! Herken het wel hoor, vooral in het begin ben je gretig om op alles tot het uiterste te maxenThanks, mooie woorden!
Aan de mentaliteit zal het zeker niet liggen nee, ik moet alleen wat 'slimmer' leren trainen. Inderdaad te veel maxen omdat ik me mee laat slepen in het moment.![]()

Haha mooi man! Goed teken, ga je morgen weer een gym training pakken?Ik voel me niet echt gaar op dit moment eigenlijk, dus hopen voor het beste hehe. Moet inderdaad veeeeeeeeeeeeeeel eplosiever die log, maar dat komt inderdaad wel, oefenen oefenen oefenen.![]()