MuscleMeat

The way up 2012

nice farmers, en techniek op de log komt goed veel oefenen.

• Topic Starter Topic Starter
Precies! Herken het wel hoor, vooral in het begin ben je gretig om op alles tot het uiterste te maxen :P

Haha mooi man! Goed teken, ga je morgen weer een gym training pakken?
Sterker nog, vandaag Biceps en onderarmen gepakt(thanks voor het idee kev:p).. Was alweer een tijd terug, onderarmen voelen aan als pap nu.

nice farmers, en techniek op de log komt goed veel oefenen.
Thanks, komt goed.

Mijn theorie: Iedere training proberen de 6 categorieen van strongman te doen.

Log in het begin vaak vanwege de specifieke techniek (net als sq voor beginners), de andere events kun je prima afwisselen binnen elke categorie:

Rug: DL / Wheelflip
Benen: Yoke / Carcircle
Grip: Farmers / hercules hold
Conditioneel: Prowler / loading

Stones doen als het kan, ivm met irritaties biceps etc en zeker niet elke keer zwaar. Afwisselen tussen / hoog / explosief / zwaar.

Log in het begin vaak vanwege de specifieke techniek (net als sq voor beginners), de andere events kun je prima afwisselen binnen elke categorie:

Stones doen als het kan, ivm met irritaties biceps etc en zeker niet elke keer zwaar. Afwisselen tussen / hoog / explosief / zwaar.

Top G, sowieso wheelflip en carcircle is proberen zaterdag.

Heb trouwens epic uitslag op me onderarmen van de hars opeens?????????

Ga me voeding wat anders proberen te doen, eiwit stuk lager en carbs stuk hoger. Wil kijken wat dit met me doet. Op rustdagen eiwitten zelfde houden en gewoon wat minder carbs.

Morgen UB.

kan idd even en ook van de olie erna, trekt wel weg, heb het ook nog soms.

kan idd even en ook van de olie erna, trekt wel weg, heb het ook nog soms.
Heb een epic allergische reactie ofso..... Het zit over me hele armen verspreid helemaal verdikte huid, zelfs een deel op me triceps en nek. vanacht nauwelijks kunnen slapen van de jeuk, heb nu allemaal middeltjes van de apotheek..

Zometeen ub. Motivatie: ****ing chago van de geen slaap en jeuk+ een collega die ik wel door een rietje wil trekken. Let's do this.

Kwam nog lekker 35 graden sportschool temp bij:).

UB:
Paused bench:
3x5x80. easy

One arm Dumbbell snatch.
tot 3x32 per arm.

Hammer pulldown.

Seated Cable flies.

Seated hammer grip pulls.

Shrugs.

Training ging op zich prima, voelde me lichaamelijk goed buiten de t*ring jeuk om. Wel goed nieuws aangezien ik zondag nog bij RPB heb getraind.

Klote man van die jeuk en bijkomende slapeloosheid.. Gelukkig wel een beste training neergezet, moet toch weer wat positieve energie geven ;) Beterschap!

Allergisch voor hars.? ****ed up man. Goede training iig.

Klote man van die jeuk en bijkomende slapeloosheid.. Gelukkig wel een beste training neergezet, moet toch weer wat positieve energie geven ;) Beterschap!
Ja dat was wel prima! Voelde helemaal niet dat ik bij RPB was geweest:p. Thx bro!
Allergisch voor hars.? ****ed up man. Goede training iig.
Ik heb geen idee man, 1e keer dat dit gebeurd. Was ook gedeeltelijk in me gezicht en shit gaan zitten, ****ed up... Wordt nu wel langzaam iets minder na weer een k*tnacht.

Goed dat het minder word al. Volgende keer ander hars?

Ja of even geen hars, niet echt nodig als ik op hoogte wil trainen. probably ook maar sleeves halen want wil dit niet nog een keer.

Rustdag vandaag.Toch net even wat onderarmen getraind en wat met grippers gespeeld.

Morgen beetje mengelmoes van ub/lb denk ik, en dan zaterdag weer knallen met de rpb crew.

Plan voor deze zaterdag:

Warmup: box jumps.

-Loglift op techniek, dus explosiviteit niet zwaar.
-Wheelflip
-Carcircle
-Hercules hold.
-Laadrace.

Dit wordt de rode draad, een keer iets compleet anders dus. Misschien nog wat random oefeningen zoals shrugs/chins maar deze oefeningen wil ik swoieso gedaan hebben.

Zometeen lekker trainen met 35 graden oid in de gym, gotta love it!
Motivatie ligt weer torenhoog op het moment, laat alle superdudes maar op het strand zijn zodat ik lekker los kan gaan in de gym:D.

Eindelijk weer een echt lekkere training.:D

Push press, ligt gehouden en proberen te focussen op explosiviteit.
iets van 10 setjes met 60kg. Steeds doubles/triples.
Random setje: Verkeerd benoemd moet 3x60 pp zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=E1L0uc9hklw

Zijn volgens mij wel aardig toch? Probeer echt mijn motorische gestoordheid eruit te krijgen, ik strictpress nog meer dan ik pushpress volgens mij lol.

Paused full sq(beltless):
wu.
5x2x90.:D

Spoel door naar 0:35
http://www.youtube.com/watch?v=mprBCcpO2Vg

Me kuiten zijn enorm gay, ik weet het maar kan er niets aan doen. Wat ik ook doe het blijven meidenkuitjes.:o

Tricep pushdown.

Kroc rows:
2x25x38kg L&R. Goed idee met die hitte sven pfff.:o

Side raises.

Calf raises.

Abs.

Comment: Motiverende training dit. Core wordt echt sterker, probeer nu ook meer beltless te doen. Volgende keer 5x2x95 paused full sq. Morgen rustdag en zaterdag RPB:).

Goed! Pushpress mag wel wat dieper zakken zodat je meer uit je benen haalt. WAt strict press je ongeveer?

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven