Tom509
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterker nog, vandaag Biceps en onderarmen gepakt(thanks voor het idee kevPrecies! Herken het wel hoor, vooral in het begin ben je gretig om op alles tot het uiterste te maxen
Haha mooi man! Goed teken, ga je morgen weer een gym training pakken?
).. Was alweer een tijd terug, onderarmen voelen aan als pap nu.Thanks, komt goed.nice farmers, en techniek op de log komt goed veel oefenen.
Mijn theorie: Iedere training proberen de 6 categorieen van strongman te doen.
Log in het begin vaak vanwege de specifieke techniek (net als sq voor beginners), de andere events kun je prima afwisselen binnen elke categorie:
Rug: DL / Wheelflip
Benen: Yoke / Carcircle
Grip: Farmers / hercules hold
Conditioneel: Prowler / loading
Stones doen als het kan, ivm met irritaties biceps etc en zeker niet elke keer zwaar. Afwisselen tussen / hoog / explosief / zwaar.
Heb een epic allergische reactie ofso..... Het zit over me hele armen verspreid helemaal verdikte huid, zelfs een deel op me triceps en nek. vanacht nauwelijks kunnen slapen van de jeuk, heb nu allemaal middeltjes van de apotheek..kan idd even en ook van de olie erna, trekt wel weg, heb het ook nog soms.
.Ja dat was wel prima! Voelde helemaal niet dat ik bij RPB was geweestKlote man van die jeuk en bijkomende slapeloosheid.. Gelukkig wel een beste training neergezet, moet toch weer wat positieve energie gevenBeterschap!
. Thx bro!Ik heb geen idee man, 1e keer dat dit gebeurd. Was ook gedeeltelijk in me gezicht en shit gaan zitten, ****ed up... Wordt nu wel langzaam iets minder na weer een k*tnacht.Allergisch voor hars.? ****ed up man. Goede training iig.
Mijn theorie: Iedere training proberen de 6 categorieen van strongman te doen.
Log in het begin vaak vanwege de specifieke techniek (net als sq voor beginners), de andere events kun je prima afwisselen binnen elke categorie:
Rug: DL / Wheelflip
Benen: Yoke / Carcircle
Grip: Farmers / hercules hold
Conditioneel: Prowler / loading
Stones doen als het kan, ivm met irritaties biceps etc en zeker niet elke keer zwaar. Afwisselen tussen / hoog / explosief / zwaar.
Zometeen lekker trainen met 35 graden oid in de gym, gotta love it!
Motivatie ligt weer torenhoog op het moment, laat alle superdudes maar op het strand zijn zodat ik lekker los kan gaan in de gym.

.Goed! Pushpress mag wel wat dieper zakken zodat je meer uit je benen haalt. WAt strict press je ongeveer?