XXL Nutrition

The way up 2012

Ohh nou hij zal het wel beter weten dan. Vandaar dat 60 easy ging. 3x80 is sterk man!

• Topic Starter Topic Starter
Heeft iemand trouwens ervaring met megagrow? Heb hier al een tijd een pot staan die ik gehad heb, maar als het niets is verkoop ik em liever door.

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 16:49 ----------

Ohh nou hij zal het wel beter weten dan. Vandaar dat 60 easy ging. 3x80 is sterk man!
Thx. Barbell moet alleen op me schouders/borst liggen zie ik nu zodat ik meer uit me benen kan halen. Zweeft er nu een beetje boven.

beide oefeningen zien er wel goed uit, al ben ik niet echt de persoon om op techniek in te gaan :p Over wat je hierboven zegt dat de bb op je schouder/borst moet liggen is geen vuistregel ofzo. zolang het maar stabiel is.

Niets mis met megagrow imo

Heeft iemand trouwens ervaring met megagrow? Heb hier al een tijd een pot staan die ik gehad heb, maar als het niets is verkoop ik em liever door.

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 16:49 ----------

Thx. Barbell moet alleen op me schouders/borst liggen zie ik nu zodat ik meer uit me benen kan halen. Zweeft er nu een beetje boven.

gewoon opvreten.

beide oefeningen zien er wel goed uit, al ben ik niet echt de persoon om op techniek in te gaan :p Over wat je hierboven zegt dat de bb op je schouder/borst moet liggen is geen vuistregel ofzo. zolang het maar stabiel is.

Met normale halter, als je hem vanaf je schouders kan drukken kan je meer kracht vanuit je benen overbrengen naar het gewicht. Dacht omdat het beter boven je hak ligt o.i.d.

Met een log is het alleen amper mogelijk uiteraard.

Met normale halter, als je hem vanaf je schouders kan drukken kan je meer kracht vanuit je benen overbrengen naar het gewicht. Dacht omdat het beter boven je hak ligt o.i.d.

Met een log is het alleen amper mogelijk uiteraard.
hmmkay. naja ik had al helemaal geen onderbouwing, behalve dat ik het zelf ook zo doe :p en toevallig poundstone ook lol. Dat van die hak zou wel kunnen, al zie ik niet in hoe het op je schouder beter boven je hak zou liggen.

Megagrow is een bazen product

Ik nam het altijd bijna ten einde van mijn training.. door de dextro suikers krijg je opeens een energie schot en knal je nog wat extra sets en reps erbij, creatine zit erin, taurine,

meer kunnen doen+goede ingrediënten om sterker te worden=groeien als een beest

je moet het eigenlijk na je training nemen, maar ik raad aan +/- een kwartier voor je wilt stoppen

Megagrow is een bazen product

Ik nam het altijd bijna ten einde van mijn training.. door de dextro suikers krijg je opeens een energie schot en knal je nog wat extra sets en reps erbij, creatine zit erin, taurine,

meer kunnen doen+goede ingrediënten om sterker te worden=groeien als een beest

je moet het eigenlijk na je training nemen, maar ik raad aan +/- een kwartier voor je wilt stoppen

Haha het klinkt wel als een beesten product zoals jij hebt beschrijft :D;). Hoop dat ik er wat van merk. Megagrow is het nieuwe test!

Hmz vanochtend maar 84kg op weegschaal. Het vakkenvullen van de AH laat me te veel verbranden:roflol:. Ik eet echt steeds meer laatste tijd en val alsnog af maar word wel sterker. Epic wilks score wordt epic.

Events @ RPB.

Farmers met turn.
30m 95kg pr.
22m oid met 100kg, zit er wel in.

Log op gras.
Aardig wat setjes met 60kg, focus op explosiviteit.

Tire flip 280.
Wat flips gedaan, volgende keer ff iemand erbij om de techniek te verbeteren thx voor de tips kev.

Hooggooien.

Viking press.

(speed) yoke zonder belt.
150kg aantal keer.
175kg 2x oid.

Voelde erg goed.

Laad race(50kg dumbbell, 50kg steen, 65kg keg) met aantal jongens, was leuk.

Tussendoor nog wat random chins en wat OH yoke.

Comment: Erg leuke dag weer! Net heel pak pasta met kip weggeten en wat bammetjes, had het nodig.

goede afwisseling zo sven! volgende keer inderdaad de techniek van tire even rustig onder de knie krijgen. je hebt enorm veel speed op die yoke, dus daar mag best wat gewicht bij de volgende keer - ook als je op speed traint. medley was leuk, bedankt voor de motivatie :D

goede afwisseling zo sven! volgende keer inderdaad de techniek van tire even rustig onder de knie krijgen. je hebt enorm veel speed op die yoke, dus daar mag best wat gewicht bij de volgende keer - ook als je op speed traint. medley was leuk, bedankt voor de motivatie :D

Thx man!
Laadrace was vet idd, next time moet en zal ik het je moeilijker maken.:D

Als jij de boel niet weer loopt te saboteren;):D

Prima training mr. autistico!

Goede training man. Farmers worden snel sterker.

Die kuitjes komen wel door strongman Sven, vaker truckpull doen. Het lopen met zwaar gewicht werkt ook zoals farmers, yoke, laadrace etc. Goede training, log gaat beter.

Die kuitjes komen wel door strongman Sven, vaker truckpull doen. Het lopen met zwaar gewicht werkt ook zoals farmers, yoke, laadrace etc. Goede training, log gaat beter.

Hoop het! Op zich zit ik er niet zo erg mee, zo lang ze maar sterk worden.:) Log ging inderdaad beter, focus op techniek lijkt zich uit te betalen. Nu nog de techniek goed houden bij zwaardere gewichten.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven