jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx. Barbell moet alleen op me schouders/borst liggen zie ik nu zodat ik meer uit me benen kan halen. Zweeft er nu een beetje boven.Ohh nou hij zal het wel beter weten dan. Vandaar dat 60 easy ging. 3x80 is sterk man!
Heeft iemand trouwens ervaring met megagrow? Heb hier al een tijd een pot staan die ik gehad heb, maar als het niets is verkoop ik em liever door.
---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 16:49 ----------
Thx. Barbell moet alleen op me schouders/borst liggen zie ik nu zodat ik meer uit me benen kan halen. Zweeft er nu een beetje boven.
! Oké.beide oefeningen zien er wel goed uit, al ben ik niet echt de persoon om op techniek in te gaanOver wat je hierboven zegt dat de bb op je schouder/borst moet liggen is geen vuistregel ofzo. zolang het maar stabiel is.
hmmkay. naja ik had al helemaal geen onderbouwing, behalve dat ik het zelf ook zo doeMet normale halter, als je hem vanaf je schouders kan drukken kan je meer kracht vanuit je benen overbrengen naar het gewicht. Dacht omdat het beter boven je hak ligt o.i.d.
Met een log is het alleen amper mogelijk uiteraard.
en toevallig poundstone ook lol. Dat van die hak zou wel kunnen, al zie ik niet in hoe het op je schouder beter boven je hak zou liggen.Megagrow is een bazen product
Ik nam het altijd bijna ten einde van mijn training.. door de dextro suikers krijg je opeens een energie schot en knal je nog wat extra sets en reps erbij, creatine zit erin, taurine,
meer kunnen doen+goede ingrediënten om sterker te worden=groeien als een beest
je moet het eigenlijk na je training nemen, maar ik raad aan +/- een kwartier voor je wilt stoppen

. Hoop dat ik er wat van merk. Megagrow is het nieuwe test!goede afwisseling zo sven! volgende keer inderdaad de techniek van tire even rustig onder de knie krijgen. je hebt enorm veel speed op die yoke, dus daar mag best wat gewicht bij de volgende keer - ook als je op speed traint. medley was leuk, bedankt voor de motivatie![]()

thanks Len.Thx! Wordt één van mijn betere onderdelen denk ik in de toekomst ja. Bedankt voor de motivatie voor de 100kg btw, had hem anders niet geprobeerd.

Die kuitjes komen wel door strongman Sven, vaker truckpull doen. Het lopen met zwaar gewicht werkt ook zoals farmers, yoke, laadrace etc. Goede training, log gaat beter.
Log ging inderdaad beter, focus op techniek lijkt zich uit te betalen. Nu nog de techniek goed houden bij zwaardere gewichten.