Fitness Seller

Theo v Gogh vermoord!

ach over z'on 50 jaar zijn we in de minderheid, nog minder te zeggen dan, dit is nog maar het begin I'm afraid

ERNESTO M. zei:
Ik word hier toch aangevallen omdat ik een andere mening heb dan jij. Nou sorry hoor maar ik vind dat er sinds 11 sep. een tendens van haat tegen alles wat met Islamte maken heeft is ontstaan in Nederland en er maar bitter weining mensen voor op komen.

En ik blijf het maar herhalen: jullie hebben het steeds over marokkanse overlast en niet specifiek over Islam. Desondanks verbinden jullie die twee wel met elkaar. Je hebt toch niet veel last van moslims die uit turkije, indonesie, suriname, iran, bosnie, irak enz verder komen in Nederland.

Excuse me, klempic is ook moslim en hij begrijpt het wel. Is dat alleen omdat hij toevallig begrijpt hoe de psyche in elkaar zit of is hij gewoon ook een beetje opener van opvatting ?

Lauw zei:
Bro’s! Als we besluiten “al die moslims” maar de hersens in te slaan zijn we geen haar beter als gewelddadige moslim fundamentalisten!
Geweld moet de ALLERLAATSTE oplossing zijn.
Het is aan de politiek om NU de juiste doortastendheid te tonen om ervoor te zorgen dat de rotte appels uit de moslimgemeenschap worden verwijderd.

Eindelijk een paar WIJZE woorden. :D

weet je wat ik nou zo jammer vind, aan de vrijdagochtend in de trein met de Metro, en dan gelijk de column van Theo lezen! vertolkte precies mijn ideeen over een hoop dingen (lees: linkse kerk/islam) hij kon ze zo boeiend formuleren,

k*t echt balen

MightyDuck zei:
Excuse me, klempic is ook moslim en hij begrijpt het wel. Is dat alleen omdat hij toevallig begrijpt hoe de psyche in elkaar zit of is hij gewoon ook een beetje opener van opvatting ?

Je geeft geen antwoord op mijn conclusie wat de marokkanse overlast betreft.

En ik ken klempic wel ERG goed en we hebben een vrij overeenkomend mening wat de islam en daar om heen betreft! :cool:

MightyDuck zei:
Bro.. zoek in Allahnaam een andere thread, of nog liever, een ander forum om je geloofsvoorkeur te verdedigen want er gaan hier mensen jou generaliseren en dat wil je toch persé niet ?

Je hebt nog immer geen antwoord gegeven op mijn vragen in eerdere posts, je beveelt alleen DBC om te zwijgen want jij weet het allemaal. Das ook bekrompen. :finger:

Dit gaat boven je pet?
Dan ben je niet alleen bekrompen.......... :rolleyes:

Maar goed, om de moslimhaters nog wat voer te geven, en te laten inzien dat je ook te ver kunt gaan met generaliseren hier mijn volgende anekdote :

"is het geen toeval dat van gogh juist werd vermoord terwijl hij op zijn fiets zat ? de fiets is namelijk een belangrijk onderdeel van het nederlandse cultuurgoed en om van gogh juist aan te vallen terwijl hij fietst kan worden opgevat als een aanslag van haat jegens de nederlandse cultuur"

Zo ! Dat is pas overdrijven en haat zoeken ! :D

Juriaan zei:
Dus als je geen geloofsovertuiging hebt dan ben je minder als een moslim? Ach kom op joh laat een mens in ze waarde zoals hij is. En iedere moslim die zondigd van het geloof op welke manier dan ook is niets meer dan een ''moslim''

Dus jou schaal op 10 zou ik even nemen op 100. Dan houden wij over 2 misschien 4 moslims en 96 ''moslims''

geloofsovertuigingen in elke vorm ook brengen meer onvrede dan vrede!!!
Het zijn daarbij wel de extremisten die het verpesten maar toch!!!!

En Jurriaan ik vind de overeenkomst Duitsers en Cristendom nergens op slaan maar de overeenkomst marocanen en moslim wel degelijk.

MightyDuck ik heb nog steeds geen antwoord van je gekregen.....

ScHrOeFjE zei:

Helaas,

Vanochtend is Theo van Gogh op een dramatische en mensonwaardige manier aan het einde van zijn leven gekomen.

Wij van Stichting Maroc.NL veroordelen dit uiteraard sterk.

Ondanks dat wij fel tegen van Gogh waren in zijn uitingen jegens de Islam, zijn wij uiteraard van mening dat iemand nooit fysiek zou mogen worden aangevallen voor het uiten van zijn mening.

Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden, kennissen en goede vrienden van van Gogh.

Wie de behoefte heeft om zijn of haar gevoelens en mening hierover met anderen te delen kan hier klikken. Daar kun je ook, als je wilt, een petitie tekenen. De rest van de site kun je hier vinden.

Wij wensen iedereen sterkte toe.

Hoogachtend,
Stichting Maroc.NL

Tof !!!!!!!!!

ERNESTO M. zei:
Hasta la victoria siempre!!!

Oh God en Allah samen...Ernesto Guevara Bullshit? Ook dat nog? Als iets een illusie is dan is het dat wel. Het enige nut van Guevara is wat linkse nostalgie waar Cubanen nu de toeristische vruchten van plukken, van collectief dromende toeristen, terwijl ze zelf zo pro amerikaans, a-sociaal, corrupt, en dollar minded zijn als 't maar kan.

Ik ben dus wel een keer in Cuba geweest. Het gaat hier om de Argentijnse dokter Ernesto 'Che' Guevara, oud revolutionair relikwi. Hasta la victoria siempre,= (+/-) op naar de eeuwige overwinning. Nog niet eens iets tegen die man, maar wel tegen zijn vereering door sommige toeristen waar Cubanen als je er echt over doorvraagt alleen maar om lachen.

Oh Lord, not Cuba, everything but Cuba. :rolleyes:

Ha lekker, nu gaan we elkaar helemaal in de haren vliegen met als onderwerp:
Wil de echte racist nu opstaan?

Kan me niet schelen hoe je mij noemt, ik ben ervaringsdeskundige en tegen feiten kan niemand op. Net als Theo's feiten onverslaanbaar waren met woorden.

Dan is er -weer!- een Marokkaan die de zaak van veel Arabieren verknalt en dan zijn er altijd wel een stel linkse sukkels die de Marokkanen gaat verdedigen alsof er sprake is van een groot misverstand.

WANNEER zeggen wij Nederlanders met z'n allen gewoon wat we al jaren inzien, net als de Belgen, Duitsers, Fransen en Spanjaarden:

'Marokkanen vormen een significante bedreiging voor de vrede in de samenleving en de staatsveiligheid.'

ERNESTO M. zei:
Ik beveel niemand om te zwijgen, ik zeg alleen dat je geen conclusies moet trekken over zaken die je niet goed kent!
Ik word hier toch aangevallen omdat ik een andere mening heb dan jij. Nou sorry hoor maar ik vind dat er sinds 11 sep. een tendens van haat tegen alles wat met Islamte maken heeft is ontstaan in Nederland en er maar bitter weining mensen voor op komen.

En ik blijf het maar herhalen: jullie hebben het steeds over marokkanse overlast en niet specifiek over Islam. Desondanks verbinden jullie die twee wel met elkaar. Je hebt toch niet veel last van moslims die uit turkije, indonesie, suriname, iran, bosnie, irak enz verder komen in Nederland.

Met die tendens van haat valt het mee hoor!

Waar Nederlanders een hekel aan hebben zijn mensen met extreme gedachten, en het opdringen van het geloof.

Iedereen kent moslims die wel tof zijn, omdat die gewoon gematigd zijn.
En bij een gematigde interpretatie van de Koran, heb je aardig wat overeenkomsten met het Christelijke geloof: Gijz zult niet stelen, liegen, moorden enzovoorts.

Nederland is een gematigd land, hier is geen plek voor extremisten, laat die lui maar optieven naar waar ze vandaan komen.
En laat ze maar de goede moslim uithangen door de arme mensen daar te helpen bijvoorbeeld.
Als je zo'n hekel aan de westerse samenlleving hebt, tief je toch lekker op?

Trouwens, over het feit dat moslims niet mogen moorden, en al helemaal niet tijdens ramadan:

Moslims geloven dat je extra beloont wordt voor goede daden die je verricht tijdens de ramadan.
En het vertekende beeld van de werkelijkheid, dat deze gestoorde extremisten hebben, zien een daad als dit, juist als een goede daad!

Ben zeer benieuwd wat er op het briefje staat trouwens, en door welke groep zal dit geclaimed worden?
Of zal het een 1mans actie geweest zijn?

BuildingBody zei:
Helaas,

Vanochtend is Theo van Gogh op een dramatische en mensonwaardige manier aan het einde van zijn leven gekomen.

Wij van Stichting Maroc.NL veroordelen dit uiteraard sterk.

Ondanks dat wij fel tegen van Gogh waren in zijn uitingen jegens de Islam, zijn wij uiteraard van mening dat iemand nooit fysiek zou mogen worden aangevallen voor het uiten van zijn mening.

Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden, kennissen en goede vrienden van van Gogh.

Wie de behoefte heeft om zijn of haar gevoelens en mening hierover met anderen te delen kan hier klikken. Daar kun je ook, als je wilt, een petitie tekenen. De rest van de site kun je hier vinden.

Wij wensen iedereen sterkte toe.

Hoogachtend,
Stichting Maroc.NL

Tof !!!!!!!!!

TOF?????

Het minste wat je kunt doen

'Als je zo'n hekel aan de westerse samenlleving hebt, tief je toch lekker op? '

Mijn nieuwe sig misschien? :thumbs:

DBC01 zei:
Ha lekker, nu gaan we elkaar helemaal in de haren vliegen met als onderwerp:
Wil de echte racist nu opstaan?

Kan me niet schelen hoe je mij noemt, ik ben ervaringsdeskundige en tegen feiten kan niemand op. Net als Theo's feiten onverslaanbaar waren met woorden.

Dan is er -weer!- een Marokkaan die de zaak van veel Arabieren verknalt en dan zijn er altijd wel een stel linkse sukkels die de Marokkanen gaat verdedigen alsof er sprake is van een groot misverstand.

WANNEER zeggen wij Nederlanders met z'n allen gewoon wat we al jaren inzien, net als de Belgen, Duitsers, Fransen en Spanjaarden:

'Marokkanen vormen een significante bedreiging voor de vrede in de samenleving en de staatsveiligheid.'

ja hoe ga je dit nu brengen he zoiets :D

dbc begin je eigen politieke partij
1 lid heb je al :D

Terug
Naar boven