XXL Nutrition

Theo v Gogh vermoord!

verstandig ga ik hier niet op in :D,maar het is diep triest dat mensen die voor hun mening uit komen zo te zwijgen worden gelegd!

ERNESTO M. zei:
De Boixos Nois is een extreem rechtse groep die die toevallig voor Barca zijn. En wat heeft dat er nou weer mee te maken?? Mogen moslims, zwarten, joden, chinezen geen fans van Barca zijn?? denk voordat je iets zegt...

En praat aub niet over Mohammmed als je er geen boeken over hebt gelezen en niet veel over weet. Als je de Koran leest dan zie je wel dat moord (geweld in het algemeen) verboden is en alleen toegestaan is als zelf verdediging en al helemaal niet tijdens ramadan dus de moordenaar van Theo is per diffinitie geen moslim!!

En je hebt het steeds over marokkanen overlast, en dus als ze bv. in Saoedi-Arabie overlast hebben van Duitsers hebben ze daar ook dus last van het Christendom???

Bro.. zoek in Allahnaam een andere thread, of nog liever, een ander forum om je geloofsvoorkeur te verdedigen want er gaan hier mensen jou generaliseren en dat wil je toch persé niet ?

Je hebt nog immer geen antwoord gegeven op mijn vragen in eerdere posts, je beveelt alleen DBC om te zwijgen want jij weet het allemaal. Das ook bekrompen. :finger:

Moslim me reet. Krijg toch de t*ring. In de koraan staat ''u zult niet doden'' wat er wel in staat ''om gelijk te krijgen mag je geweld plegen''

Dus het heeft geen reet met geloof te maken maar gewoon met normen en waarden die hij thuis niet meegeregen heeft.

Laten we wel eerlijk zijn, ik ben geen racist heb zowel turkse als marrokaanse vrienden. Maar het is toch wel weer toevallig dat het een marrokaan is nietwaar.

In de marrokaanse cultuur hebben de mannen gewoon een hoog ego. Niets en niemand zal ze beledigen.

Goh, wat een hoop novices ineens die iedereen voor racist uitmaken. Zouden het DBB-ers zijn die net een nieuwe nick hebben aangemaakt, marokkanen die hier komen vervelen of . . . :rolleyes:

ERNESTO M. zei:
De Boixos Nois is een extreem rechtse groep die die toevallig voor Barca zijn. En wat heeft dat er nou weer mee te maken?? Mogen moslims, zwarten, joden, chinezen geen fans van Barca zijn?? denk voordat je iets zegt...

En je hebt het steeds over marokkanen overlast, en dus als ze bv. in Saoedi-Arabie overlast hebben van Duitsers hebben ze daar ook dus last van het Christendom???

A: De Boixos Nois is dé aanhang harde kern van Barca, niet 'toevallig een extreem rechtse groep die voor Barca zijn'.
Jij als moslim zal er hoge ogen scoren! :)

B: Als ze in Saoedie Arabie last hebben van Duitsers spreek je over asociale toeristen die 'bkein bier hier!' roepen (want: geen alcohol daar! :D)
Als Marokkanen in Ede staan te dansen om Pim's dood en 'Allah is groot en je moeder een k*thoer!' roepen dan heb je last van Marokkanen-overlast.

Marokkanen-overlast is anders dan moslim-fundamentalisme. Die geloven niet, die doen mee alles wat er te rellen valt en anti-Nederlands is.
Met kransen voetballen op Dodenherdenkingsdag bijvoorbeeld.

En je hebt het steeds over marokkanen overlast, en dus als ze bv. in Saoedi-Arabie overlast hebben van Duitsers hebben ze daar ook dus last van het Christendom

10 van de 10 marokanen zijn moslim
nog geen 40 % van Nederlanders of Duitsers hebben een geloofsovertuiging!!!

MightyDuck zei:
Over Theo laat ik me niet uit zo bekend was ik niet met hem. Het woordje "gelukkig" in jou post is suggestief op de manier dat ik een rascist zou zijn.

Tell me, als jij zo afkeurenswaardig tegenover deze daad staat, en zo goed weet wat Theo verkondigde, waarom kun jij dan niet bevatten dat wij moslims niet lief vinden ? Omdat we generaliseren ?

Generalisatie is een ontwikkelingsproces hetgeen in negatieve zin kan ontstaan door leed uit het verleden waaruit angst ontstaat.

Heb begrip voor de denkwijze van de simpele Nederlandse ziel, of hou je klep, de posts die je nu plaatst zijn niet van toegevoegde waarde. :)

Het is geen generalisatie proces, eerder een proces van operant conditioning. Een gedrag of instelling (attitude) wordt aangeleerd door het consequenties die het geeft. Het gedrag van Nederlanders wordt des te meer reinforced (versterkt) door negatieve versterkers. Het is een proces wat motivatie veroorzaakt om een eerder vertoond gedrag of instelling te herhalen. En het begon allemaal sidns 11 sept. En zoals je nu ziet op dit board, zie je dat de reinforcer en nog sterkere multiplier uitoefent op het gedrag en instelling jegens de Islam.

All change, comes from learning.
( nooit iets geleerd over en van elkaar,i ntegratie beleid was nooit goed geweest in NL, nu botsingen en conflicten)

klempic zei:
Het is geen generalisatie proces, eerder een proces van operant conditioning. Een gedrag of instelling (attitude) wordt aangeleerd door het consequenties die het geeft. Het gedrag van Nederlanders wordt des te meer reinforced (versterkt) door negatieve versterkers. Het is een proces wat motivatie veroorzaakt om een eerder vertoond gedrag of instelling te herhalen. En het begon allemaal sidns 11 sept. En zoals je nu ziet op dit board, zie je dat de reinforcer en nog sterkere multiplier uitoefent op het gedrag en instelling jegens de Islam.

All change, comes from learning.
( nooit iets geleerd over en van elkaar,i ntegratie beleid was nooit goed geweest in NL, nu botsingen en conflicten)

Karma ! Maar dat zég ik toch, daar heeft hij alleen weinig aan. Dat dit de ontwikkeling is waardoor generalisatie ontstaat ( wat ik zei : generalisatie is een ontwikkelingsprocess door trauma uit het verleden ) zeg jij met andere woorden. Leer je al in hoofdstuk 1 over leerprocessen bij kinderen :D

Maar mooi gesproken :)

Johny zei:
Hoe kun je nou het woord racist in je mond nemen?? Echt, hoe dom kunnen sommige mensen zijn. En ook nog het lef om zulke beschuldigingen te gaan maken op dit moment.

Ook jij bent er een !!!!!!!!!! :mad:

spirosz zei:
En je hebt het steeds over marokkanen overlast, en dus als ze bv. in Saoedi-Arabie overlast hebben van Duitsers hebben ze daar ook dus last van het Christendom

10 van de 10 marokanen zijn moslim
nog geen 40 % van Nederlanders of Duitsers hebben een geloofsovertuiging!!!

Dus als je geen geloofsovertuiging hebt dan ben je minder als een moslim? Ach kom op joh laat een mens in ze waarde zoals hij is. En iedere moslim die zondigd van het geloof op welke manier dan ook is niets meer dan een ''moslim''

Dus jou schaal op 10 zou ik even nemen op 100. Dan houden wij over 2 misschien 4 moslims en 96 ''moslims''

ERNESTO M. zei:

En praat aub niet over Mohammmed als je er geen boeken over hebt gelezen en niet veel over weet. Als je de Koran leest dan zie je wel dat moord (geweld in het algemeen) verboden is en alleen toegestaan is als zelf verdediging en al helemaal niet tijdens ramadan dus de moordenaar van Theo is per diffinitie geen moslim!!

Ze lopen te tieren en te vloeken.
Dreigen en gooien alles op een hoop en worden boos als ze voor racist worden uitgemaakt.
The truth hurts !!!

MightyDuck zei:
Karma ! Maar dat zég ik toch, daar heeft hij alleen weinig aan. Dat dit de ontwikkeling is waardoor generalisatie ontstaat ( wat ik zei : generalisatie is een ontwikkelingsprocess door trauma uit het verleden ) zeg jij met andere woorden. Leer je al in hoofdstuk 1 over leerprocessen bij kinderen :D

Maar mooi gesproken :)

Oja, ik ben ook een moslim;doe weliswaar niet frequent mee aan de ramadan, omdat ik bang ben om spiermassa te verliezen. Maar dit geeft nu geen zin die discussie, zoals ik al zei, geen woorden maar daden...

selam

PS. het kan allemaal wel wat minder he jongens, al die scheldkanonnades..

BuildingBody zei:
Dreigen en gooien alles op een hoop en worden boos als ze voor racist worden uitgemaakt.
The truth hurts !!!

Nee, jij bent een redenaar wil je zeggen ???

Je hebt nog geen enkele keer inhoudelijk gereageerd, sodemieter op hier man je bent zelf net zo een, om 5 uur mag je niet posten he dan moet je bidden, dat weet je toch ? Mooi.. hebben we ff rust :mad:

MightyDuck zei:
Bro.. zoek in Allahnaam een andere thread, of nog liever, een ander forum om je geloofsvoorkeur te verdedigen want er gaan hier mensen jou generaliseren en dat wil je toch persé niet ?

Je hebt nog immer geen antwoord gegeven op mijn vragen in eerdere posts, je beveelt alleen DBC om te zwijgen want jij weet het allemaal. Das ook bekrompen. :finger:

Ik beveel niemand om te zwijgen, ik zeg alleen dat je geen conclusies moet trekken over zaken die je niet goed kent!
Ik word hier toch aangevallen omdat ik een andere mening heb dan jij. Nou sorry hoor maar ik vind dat er sinds 11 sep. een tendens van haat tegen alles wat met Islamte maken heeft is ontstaan in Nederland en er maar bitter weining mensen voor op komen.

En ik blijf het maar herhalen: jullie hebben het steeds over marokkanse overlast en niet specifiek over Islam. Desondanks verbinden jullie die twee wel met elkaar. Je hebt toch niet veel last van moslims die uit turkije, indonesie, suriname, iran, bosnie, irak enz verder komen in Nederland.

BuildingBody zei:
Ook jij bent er een !!!!!!!!!! :mad:

Als ik iets niet ben is het een racist. Ik heb genoeg vrienden die niet van NL komaf zijn. En er zitten ook moslims bij!

Ik zal mensen nooit nadelig veroordelen omdat ze van andere komaf zijn. Dat is racisme.

Conclusies trekken uit een reeks gebeurtenissen en dan helaas moeten constateren dat er een verband is tussen bepaalde groeperingen en bepaalde gebeurtenissen heeft niets met racisme te maken.

Spijtig dat het enige is wat je kan zeggen "jij bent een reacist". Dat zegt natuurlijk wat over je verstand.

Het is maar goed dat wij deze discussie niet in levende lijve met elkaar moeten voeren.

BuildingBody zei:
The truth hurts !!!

als jij nou gewoon ff lekker een ander board gaat zoeken,, want echt populair wordt je zo niet

klempic zei:
Oja, ik ben ook een moslim;doe weliswaar niet frequent mee aan de ramadan, omdat ik bang ben om spiermassa te verliezen. Maar dit geeft nu geen zin die discussie, zoals ik al zei, geen woorden maar daden...

selam

PS. het kan allemaal wel wat minder he jongens, al die scheldkanonnades..
begin dan eerst bij je eigen :D laat de mensen die vasten dan ook in hun waarden inplaats van mee te spotten!

je kan niet de mensheid over 1 kam scheren

Terug
Naar boven