Fitness Seller

Theo v Gogh vermoord!

Mogen die Moslims wel moorden tijdens de Ramadan?

Of had ie moeten wachten tot zonsondergang?

Theo gaf geen mening over islam, hij demoniseerde het en zette het voor schut.
Maar ik keur deze aanslag toch niet goed? ik vind het een walgelijke en laffe daad.

En voor Mightyduck: ik ben WEL als een moslim geboren en ik zit je niet te stangen maar heb gelukkig wel een andere mening dan jij.

Verschrikkelijk wat er is gebeurd...onwerkelijk..maar toch een beetje voorspelbaar vind ik.

Misschien ben ik een doemdenker...maar die heilige oorlog gaat er komen. Ook hier in ons kikkerlandje.
De 3e wereldoorlog zal omwille van geloofsovertuiging zijn en dit is iets wat we niet meer tegen kunnen houden (Nostradamus heeft het reeds lang geleden voorspelt).
Je zou bijna denken dat elke generatie een oorlog dient mee te moeten maken.

De jihad......

Theo, laat je dood ons allen kracht geven ons te verzetten in woord en daad tegen deze epidemie.

Rust zacht..

Laatst bewerkt:
Lauw zei:
@ mightyduck: uit het maroc forum blijkt ook dat niet alle moslims van die fundamentalistische hufters zijn. Het is niet erg als je je vaderlandse cultuur eert, zolang je je maar aanpast aan de normen en waarden van het land waar je in woont. Helaas blijkt uit datzelfde Maroc forum dat het daar bij sommige members ook aan schort. :mad:

Helaas eren de meeste Nederlanders hun vaderlandse cultuur niet en laten hun eigen land kapot maken door andere groeperingen.

Ik hou van NL en vind de tolerantie, molens, coffeeshops etc prachtig. Moskeen en Islam past niet in dit beeld en moeten weg hier. Op het moment dat mensen van andere nationaliteiten hier komen hebben ze zich aan te passen. Wij zijn zo tolerant geweest (wat onze zwakte is) om die mensen hier hun eigen landje te laten maken. Nu zitten we met de ellende en gaan er waarschijnlijk nog kapot aan ook.

ERNESTO M. zei:
Ik ben voor 100% blank (helaas denk ik soms) maar wel moslim, en ik geef mijn mening waar ik wil en ben daar echt niet bang voor, waarom zou ik??

De Boixos Nois zullen bepaald niet happy zijn met je avatar bro, no muslims allowed there!

Als je moslim bent wil ik graag nu even van je horen hoe Mohammed aan z'n status kwam. Wacht, ik zal je het antwoord alvast geven voordat je uitlogt:
Door een bloedige strijd te leveren.
Mohammed met z'n legertje dat 10% in aantal was van het leger der leiders dat het meergoden-systeem aanhing, overwon een leger van 10 keer meer soldaten.

En dáár is de hele moslim-natie op gebouwd: Lever strijd met hen die de Islam niet aanhangen, moord hen uit die ons geloof, de Islam, niet accepteren, en u zult het geloof verspreiden onder hen die achterblijven en te laf waren om strijd te leveren.

De tactiek is als volgt:
-Trek naar de westerse wereld en vermenigvuldig;
-Zaai onrust onder de bevolking
-Beweeg in het politieke circuit en vertegenwoordig de stroming in partijen
-Neem het leven van de angels der maatschappij (moslim-kritische politici en mediafiguren) en de achterblijvers (het volk) zullen verslagen toezien hoe stap voor stap de moslim-staat vorm krijgt.

Marokkanen-overlast in Amstedam, Ede, Arnhem, Utrecht, Nieuwegein.
Marokkanen-overlast in Antwerpen, Brussel, Dortmund, Berlijn, Parijs, Lion, Marseille, Benidorm, Barcelona, Madrid...gek hè? Er MOEt een overeenkomst zijn!

ERNESTO M. zei:
Maar ik keur deze aanslag toch niet goed? ik vind het een walgelijke en laffe daad.

En voor Mightyduck: ik ben WEL als een moslim geboren en ik zit je niet te stangen maar heb gelukkig wel een andere mening dan jij.

Over Theo laat ik me niet uit zo bekend was ik niet met hem. Het woordje "gelukkig" in jou post is suggestief op de manier dat ik een rascist zou zijn.

Tell me, als jij zo afkeurenswaardig tegenover deze daad staat, en zo goed weet wat Theo verkondigde, waarom kun jij dan niet bevatten dat wij moslims niet lief vinden ? Omdat we generaliseren ?

Generalisatie is een ontwikkelingsproces hetgeen in negatieve zin kan ontstaan door leed uit het verleden waaruit angst ontstaat.

Heb begrip voor de denkwijze van de simpele Nederlandse ziel, of hou je klep, de posts die je nu plaatst zijn niet van toegevoegde waarde. :)

Ernesto, beste kerel, hoezo maak je je druk om andermans mening ?
Daar vallen meestal doden bij dus gewoon chillen bro.

Kijk, ik ben eerlijk wanneer ik zeg dat ik niet bepaald kapot ben van Marokanen
en vooral hun jeugd dat op straat hangt.
Ze vinden ons nederlanders maar honden en onze vrouwen en moeder zijn
volgens hun kankerhoeren. Dat geld zoiezo voor zeker 75% van de jeugd.
De oudere generatie vind ik nog wel gaan hoewel je daar ook wel van dat
soort lui tussen zitten.

Er staan tientallen extremistische uitlatingen in de Koran waar ik het
totaal niet mee eens ben waaronder "spreek de koran met zwaard en vuur"
wat dus wil zeggen "geloof of sterf".
In de koran staat ook dat een man zijn vrouw mag slaan en dat soort dingen
en dat vind ik totaal achterlijk.

Dat is MIJN mening, zou je me daarvoor iets aan willen doen ?
Ik heb nog nooit een marokaan gepakt om zijn mening, hoogtens als ie
mijn moeder beledigde een paar klappen gegeven.

DBC01 zei:
Als je moslim bent wil ik graag nu even van je horen hoe Mohammed aan z'n status kwam. Wacht, ik zal je het antwoord alvast geven voordat je uitlogt:
Mohammed met z'n legertje dat 10% in aantal was van het leger der leiders dat het meergoden-systeem aanhing, overwon een leger van 10 keer meer soldaten.

En dáár is de hele moslim-natie op gebouwd: Lever strijd met hen die de Islam niet aanhangen, moord hen uit die ons geloof, de Islam, niet accepteren, en u zult het geloof verspreiden onder hen die achterblijven en te laf waren om strijd te leveren.

Tja het zal waarschijnlijk kloppen.. maar of het nut heeft hem dat te vertellen ? Dit is vooral wat jij wil horen en net wat hij niet wil horen. Je hoeft hem niet te overtuigen met dingen waar hij geen aanhanger van is want zo gaat hij jou een christenhond vinden want jij ziet alleen negatieve dingen :D

ERNESTO M. zei:

Tja ik vindt het ook een walgelijk geloof, tot dusver heeft het de wereld weinig goeds gebracht.

bur zei:
De vraag is watje dan moet doen, gaan praten met ze?
Er is al voldoende gepraat maar feit is wel dat alle sympathisanten van dit soort acties standrechtelijk geexecuteerd moeten worden.

maar ik denk wat jij hier zegt een beetje appels met peren vergelijken is.

Er is hier iemand vermoord omdat hij een zeer uitgesproken mening had jegens een andere geloofsovertuiging. (Islam)
Daarom is hij vermoord!
Hij is dus vermoord omdat ze via woorden geen partij voor hem waren.
slappe zakken dus.
En aangezien er genoeg is gepraat over dit soort problemen en er nog steeds geen ene reet is veranderd zal je dezelfde middelen moeten gebruiken als hun om ze te laten luisteren.

Dat is denk ik nog de enige manier om wat te veranderen.

Waar heb jij het allemaal over. Niks appels met peren vergelijken. Alles over een kam scheren daar gaat het over. Als iemand een misdrijf pleegt moeten we maar meteen de hele familie gaan uitroeien, dat gaat nergens over.

DBC01 zei:
En ja hoor.....de dader is een 26-jarige Marokkaan uit Amsterdam.

Alwéér datzelfde vervloekte ras in opspraak.
Maatregelen! :mad:

15 jaar geleden zei een Marokkaans jongetje van 6 tegen mijn neefje van 5 op de speelplaats: 'Wacht maar, over 10 jaar zijn WIJ hier de baas!'

Gelijk had 'ie.

Racist !!!!!!!!!!!!!! :mad:

Leviathan zei:
Pleur toch op man, zoals eerder al iemand hier zei:

Een Moslim die zn (extreme) mening jegens Westerlingen uit is een goede Moslim, een Westerling die hetzelfde doet jegens Moslims is een rascist.

Hou jij maar lekker je oogkleppen op.

En aan jou reacties te lezen, ben jij ook een racist !!!!! :mad:

Laatst bewerkt door een moderator:
Laten we de koran er niet teveel bijsleuren, je kan zo ook de bijbel gaan ontleden. Wij zijn als christenen op die manier ontwikkeld dat we ons niet meer bezig houden met letterlijke interpretatie van ons 'heilig schrift'. Want daar komt het vaak meer, hoe interpreteer je de zaken. En sommige moslims interpreteren hun koran ook minder letterlijk dan anderen.

gekkehuis man, anger management....!!! :splat:

@DBC01, mooi gezegt, maar ook zeer schokkend dat zo'n proces van jaren
nu nog steeds aan de gang is.

racist, racist.... die ****in moordenaar was een racist gvd, maar nee racisme kan maar van 1 kant komen.....

BuildingBody zei:

Hoe kun je nou het woord racist in je mond nemen?? Echt, hoe dom kunnen sommige mensen zijn. En ook nog het lef om zulke beschuldigingen te gaan maken op dit moment.

BuildingBody zei:

Ik hoop dat dit als grapje bedoeld is ? :)

Voor jou geld anders hetzelfde als voor Ernesto.

Btw. er was nog een blanke bij die schutter toch ? Er zit hier ook een blanke met sympathie voor de Islam.. betrapt Ernesto ;) :roflol:

De islam kent geen onderscheid tussen een geestelijke en een wereldlijke macht.
En dat is wel het geval bij Cristendom en Jodendom.
In het oude testament werden ongelovigen ook gehekeld, maar alleen wanneer er sprake was van pogingen tot bekering.
In het nieuwe testament komt dat niet meer voor, en het word niet meer gepredikt.

DBC01 zei:
De Boixos Nois zullen bepaald niet happy zijn met je avatar bro, no muslims allowed there!

De tactiek is als volgt:
-Trek naar de westerse wereld en vermenigvuldig;
-Zaai onrust onder de bevolking
-Beweeg in het politieke circuit en vertegenwoordig de stroming in partijen
-Neem het leven van de angels der maatschappij (moslim-kritische politici en mediafiguren) en de achterblijvers (het volk) zullen verslagen toezien hoe stap voor stap de moslim-staat vorm krijgt.

Marokkanen-overlast in Amstedam, Ede, Arnhem, Utrecht, Nieuwegein.
Marokkanen-overlast in Antwerpen, Brussel, Dortmund, Berlijn, Parijs, Lion, Marseille, Benidorm, Barcelona, Madrid...gek hè? Er MOEt een overeenkomst zijn!

De Boixos Nois is een extreem rechtse groep die die toevallig voor Barca zijn. En wat heeft dat er nou weer mee te maken?? Mogen moslims, zwarten, joden, chinezen geen fans van Barca zijn?? denk voordat je iets zegt...

En praat aub niet over Mohammmed als je er geen boeken over hebt gelezen en niet veel over weet. Als je de Koran leest dan zie je wel dat moord (geweld in het algemeen) verboden is en alleen toegestaan is als zelf verdediging en al helemaal niet tijdens ramadan dus de moordenaar van Theo is per diffinitie geen moslim!!

En je hebt het steeds over marokkanen overlast, en dus als ze bv. in Saoedi-Arabie overlast hebben van Duitsers hebben ze daar ook dus last van het Christendom???

Bro’s! Als we besluiten “al die moslims” maar de hersens in te slaan zijn we geen haar beter als gewelddadige moslim fundamentalisten!
Geweld moet de ALLERLAATSTE oplossing zijn.
Het is aan de politiek om NU de juiste doortastendheid te tonen om ervoor te zorgen dat de rotte appels uit de moslimgemeenschap worden verwijderd.

Terug
Naar boven