- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lauw zei:@ mightyduck: uit het maroc forum blijkt ook dat niet alle moslims van die fundamentalistische hufters zijn. Het is niet erg als je je vaderlandse cultuur eert, zolang je je maar aanpast aan de normen en waarden van het land waar je in woont. Helaas blijkt uit datzelfde Maroc forum dat het daar bij sommige members ook aan schort.![]()
ERNESTO M. zei:Ik ben voor 100% blank (helaas denk ik soms) maar wel moslim, en ik geef mijn mening waar ik wil en ben daar echt niet bang voor, waarom zou ik??
ERNESTO M. zei:Theo gaf geen mening over islam, hij demoniseerde het en zette het voor schut.
Maar ik keur deze aanslag toch niet goed? ik vind het een walgelijke en laffe daad.
En voor Mightyduck: ik ben WEL als een moslim geboren en ik zit je niet te stangen maar heb gelukkig wel een andere mening dan jij.

DBC01 zei:Als je moslim bent wil ik graag nu even van je horen hoe Mohammed aan z'n status kwam. Wacht, ik zal je het antwoord alvast geven voordat je uitlogt:
Door een bloedige strijd te leveren.
Mohammed met z'n legertje dat 10% in aantal was van het leger der leiders dat het meergoden-systeem aanhing, overwon een leger van 10 keer meer soldaten.
En dáár is de hele moslim-natie op gebouwd: Lever strijd met hen die de Islam niet aanhangen, moord hen uit die ons geloof, de Islam, niet accepteren, en u zult het geloof verspreiden onder hen die achterblijven en te laf waren om strijd te leveren.

ERNESTO M. zei:Theo gaf geen mening over islam, hij demoniseerde het en zette het voor schut.
bur zei:De vraag is watje dan moet doen, gaan praten met ze?
Er is al voldoende gepraat maar feit is wel dat alle sympathisanten van dit soort acties standrechtelijk geexecuteerd moeten worden.
maar ik denk wat jij hier zegt een beetje appels met peren vergelijken is.
Er is hier iemand vermoord omdat hij een zeer uitgesproken mening had jegens een andere geloofsovertuiging. (Islam)
Daarom is hij vermoord!
Hij is dus vermoord omdat ze via woorden geen partij voor hem waren.
slappe zakken dus.
En aangezien er genoeg is gepraat over dit soort problemen en er nog steeds geen ene reet is veranderd zal je dezelfde middelen moeten gebruiken als hun om ze te laten luisteren.
Dat is denk ik nog de enige manier om wat te veranderen.
DBC01 zei:En ja hoor.....de dader is een 26-jarige Marokkaan uit Amsterdam.
Alwéér datzelfde vervloekte ras in opspraak.
Maatregelen!
15 jaar geleden zei een Marokkaans jongetje van 6 tegen mijn neefje van 5 op de speelplaats: 'Wacht maar, over 10 jaar zijn WIJ hier de baas!'
Gelijk had 'ie.
Leviathan zei:Pleur toch op man, zoals eerder al iemand hier zei:
Een Moslim die zn (extreme) mening jegens Westerlingen uit is een goede Moslim, een Westerling die hetzelfde doet jegens Moslims is een rascist.
Hou jij maar lekker je oogkleppen op.

BuildingBody zei:Racist !!!!!!!!!!!!!!![]()
En aan jou reacties te lezen, ben jij ook een racist !!!!!![]()
BuildingBody zei:Racist !!!!!!!!!!!!!!![]()
En aan jou reacties te lezen, ben jij ook een racist !!!!!![]()

DBC01 zei:De Boixos Nois zullen bepaald niet happy zijn met je avatar bro, no muslims allowed there!
Als je moslim bent wil ik graag nu even van je horen hoe Mohammed aan z'n status kwam. Wacht, ik zal je het antwoord alvast geven voordat je uitlogt:
Door een bloedige strijd te leveren.
Mohammed met z'n legertje dat 10% in aantal was van het leger der leiders dat het meergoden-systeem aanhing, overwon een leger van 10 keer meer soldaten.
En dáár is de hele moslim-natie op gebouwd: Lever strijd met hen die de Islam niet aanhangen, moord hen uit die ons geloof, de Islam, niet accepteren, en u zult het geloof verspreiden onder hen die achterblijven en te laf waren om strijd te leveren.
De tactiek is als volgt:
-Trek naar de westerse wereld en vermenigvuldig;
-Zaai onrust onder de bevolking
-Beweeg in het politieke circuit en vertegenwoordig de stroming in partijen
-Neem het leven van de angels der maatschappij (moslim-kritische politici en mediafiguren) en de achterblijvers (het volk) zullen verslagen toezien hoe stap voor stap de moslim-staat vorm krijgt.
Marokkanen-overlast in Amstedam, Ede, Arnhem, Utrecht, Nieuwegein.
Marokkanen-overlast in Antwerpen, Brussel, Dortmund, Berlijn, Parijs, Lion, Marseille, Benidorm, Barcelona, Madrid...gek hè? Er MOEt een overeenkomst zijn!