AndroidHealthClinic

Theo v Gogh vermoord!

Marc W zei:
Ik ben kwaad, maar wat ik hier zeg, dat zeg ik over een week en een maand en een jaar nog.

Bro, ik zei het 10 jaar geleden, ik zei het bij Fortuyn, ik zeg het nu en zal het altijd blijven zeggen...

Bro's, dit vraagt om de DBB knokploeg :D

Tijd om een paar imams te vermoorden omdat ze zeggen dat democratie verwerpelijk is en homo's varkens.

De 2 moskees waar dit soort radicale imams werken vindt u in Eindhoven en Amsterdam.

ik denkdat je dan wel wat zwaarder geschut mee mag nemen.

maar bij nader inzien kunnen we beter naar den haag gaan

hier zitten namelijk de mensen die er echt wataan kunnen veranderen en die zeggen datze dingen veranderen maar ondertussen geen reet uitvoeren behalve oeverloos lullen.

DBC01 zei:
Tijd om een paar imams te vermoorden omdat ze zeggen dat democratie verwerpelijk is en homo's varkens.

De 2 moskees waar dit soort radicale imams werken vindt u in Eindhoven en Amsterdam.

Als die in de fik vliegen breekt er een oorlog uit, mark my words

Nederland moet zich s gaan verdedigen tegen dat tuig, met 10 goede Moslims komen er ook zeker 5 slechten het land binnen.

Ik zou liever zien dat er geen 1 meer het land binnenkomt. Is er nooit s n belletje gaan rinkelen in Den Haag?

Ook 40 jr geleden was het een en al moord,doodslag, geweld en oorlog in die Arabische landen. En de overheid zich zeker maar illusies maken dat men zich hier wel braaf aanpast en zich netjes gedraagt!

Beetje openlijk rotzooi trappen? Straat-gevecht houden? Daar win je geen stemmen mee, ook niet van Nederlandse zijde, geloof mij maar.

Wat je moet laten zien is dat 'zij' net zo goed in de gaten gehouden worden.
Stilletjes een leidinggevend radicaal Arabisch figuur omleggen.
En bij de volgende actie wéér één.
Daar hebben ze respect voor.

Als ik een Arabier aan de deur verrot sla heeft ie respect voor me, de volgende keer als ik em tegenkom. Als ik em verorden te vertrekken schijt ie op me, m'n leven lang.,

Ziet u het verschil in cultuur?

Er zijn nog een héleboel mensen zijn die zeggen 'praten, we moeten vooral het debat op gang houden' maar die begrijpen NIET dat we te maken hebben met een cultuur waar debat NIET GEWENST is, maar alleen de kracht van de agressie telt.

DBC01 zei:
GEEN RUK

Over het algemeen zijn Nederlanders banger dan moslims omdat ze meer te verliezen hebben en niet gek genoeg zijn. Dat zie je op straat heel erg, en thuis voor de buis. We verafschuwen veel maar de straat opgaan zoals vroeger, om te protesteren, acties om te laten zien dat we dit zooitje niet meer pikken, doen we niet. Want we hebben het thuis nog goed met onze volle koelkast, waterbed en Dolby Surroundset, we durven geen dingen op het spel te zetten.

Dit gaat tot uiting komen in de horeca, bij evenementen en dergelijke.
Wat dacht je van het sukerfeest 14 november a.s. ter afsluiting van de Ramadan? Ik loop dan in een kogelvrij vest een bioscoop te bewaken, krijg er steeds minder zin in.

Wat dacht je van oudjaarsavond en koninginnedag? En wat dacht je ervan als de film '06-05' uitkomt van Theo? Gaan de moslims dan protesteren voor de bioscopen? Mensen bedreigen die erheen willen gaan? Blokkades veroorzaken en bioscopen bestoken met bommeldingen? Want dát is de volgende stap hè! De Nederlandse bevolking nog meer in het nauw drijven, nog meer bedreigen.

Precies mijn gevoelens!! Wij Nederlanders moeten ons meer organiseren.
Een organisatie als voetbalhooligans!

Dat vind ik nou het frustrerende van alles, het is allemaal zo dichtbij, en toch heb ik een gevoel dat ik er helemaal niets aan kan doen, hoe graag ik dat ook zou willen!!!

Als ik een Arabier aan de deur verrot sla heeft ie respect voor me, de volgende keer als ik em tegenkom. Als ik em verorden te vertrekken schijt ie op me, m'n leven lang.,

of hij steekt je neer omdat je zijn eer hebt gekrenkt :D

Ik vraag me nu des te meer af wat men in die Moskeeen allemaal beraamd...

Mee eens DBC01.

Praten, dialoog houden PVDA,SP bla bla bullshit die tijden zijn allang voorbij.

Ik ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren, het zou me overigens niks verbazen als er na een week lange discussies met burgermeesters,wethouders,politiecommisaries er gewoon niks gebeurt.

Om maar ff populair te doen... Nederlanders worden geowned!

Whahahahahaha! En wat horen we NU op Nederland 1????

DEZELFDE commentaren als toen Pim vermoord werd!

'Dit is een afschuwelijke daad.....hier blijkt dat het recht op meningsuiting in dit land in gevaar is....'

Elke politicus jankt weer hetzelfde.

'Wij willen dat het volk het hoofd koel houdt'.....'mensen alstublieft blijf bij rede'....

EEN GROTE MIDDELVINGER!

DADER: Gekleed in DJABALLAH (middeleeuws kleed) met zwarte baard.
(Gerry Eyckhof op NOS journaal)

Laatst bewerkt:
Mensen alstublieft: Kill em all!!!!!

En de daders staan na een paar jr weer op vrije voeten om zo ons land verder te terroriseren.

Johny zei:
En de daders zijn minderjarig en staan na 2-3 jr weer op vrije voeten om zo ons land verder te terroriseren.

Ik meen ooit s iets te hebben opgevangen dat de overheid buitenlanders hoger wilde gaan straffen vanwege het grote verschil in 'normen en waarden' (voor zover dat gespuis die 2 bezit).

Condoleren op:
[Link niet meer beschikbaar]

K-U-T-M-O-S-L-I-M-S!!!!!!!!!

Theo, je bent een held, hopelijk was je niet de laatste met lef in dit land!!!

Pfff, als ik hier die Femke Halsema op de radio hoor, grrr...

DBC01 zei:
DADER: Gekleed in DJABALLAH (middeleeuws kleed) met zwarte baard.
(Gerry Eyckhof op NOS journaal)

Ik stel voor om m (levend) op te hangen en vervolgens die Djaballah in de fik te steken. Burn mother****er....burn.

Die gore baard zal ook wel prima meefikken.

Terug
Naar boven