- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik had deze vraag al een beetje zien aankomen , ik heb een huur woning dus had het zelf niet voor het zeggen maar heb er zelf een van Ikea hier in zitten met whirlpool apparatuur

Als je maar je handen wast.Lekker begin van de dag, opgestaan met knallende koppijn keelpijn en hoesten, maar goed het mag de pret niet drukken.. we gaan vandaag gewoon een dikke chest day er tegen aan gooien en de griep eruit zweten
Ik vond overigens gister een foto van het begin van mijn leanbulk die ik in oktober gestart ben en heb een side by side gemaakt van mijn huidige shape. Best leuke progress gemaakt in zo kortetijd.![]()

Er hangt een heel protocol op werk

Bij ons ook. Maar als een tuup uit Gangelt tegenover je zit te hoesten breekt je t zweet uit.
Hier zat ik laatst ook over na te denken .. ik hoop van harte van niet .. gains—>coronaVraag me ook af of ze sportscholen kunnen dichtgooien.
In het Italië kan het, dus waarom hier niet?Vraag me ook af of ze sportscholen kunnen dichtgooien.
Omdat wij “nuchtere Hollanders” zijn