MuscleMeat

Contest Log Thicker than a snicker to summer shredz log

Bezoekers in dit topic

In
 
Lekker bloated door de kwark en me avond eten maar we gaan de goede kant op..
6ED46558-D2E4-4D2C-8F2C-C959169806D4.jpeg
 
Lekker begin van de dag , ik mocht niet naar werk omdat ik stront verkouden ben en me baas is nogal paranoïde. Oftewel ik kan vandaag twee keer naar de sportschool, zo eerste ff halfuurtje cardio doen en vanavond pull
 
Lekker begin van de dag , ik mocht niet naar werk omdat ik stront verkouden ben en me baas is nogal paranoïde. Oftewel ik kan vandaag twee keer naar de sportschool, zo eerste ff halfuurtje cardio doen en vanavond pull
Een maatje van mij ook naar huis gestuurd vandaag. Hoe weet je nou of het geen corona is?
 
Een maatje van mij ook naar huis gestuurd vandaag. Hoe weet je nou of het geen corona is?
Dat weet je nooit zeker maar ik ben voor me gevoel gewoon verkouden en hoest een beetje , Corona schijnt flinke benauwdheid met zich mee te brengen
 
Donderdag 12 maart

Met milde griepklachten weer ff een dikke sessie eruit weten te knallen, wederom kracht niet waar het moet zijn maar toch wel lekkere pomp :D

Chest supported dumbell rows
7x32kg
6x32kg
6x32kg
6x32kg

Wide neutral grip seated rows (3/4 sec negative)
10x66kg
10x66kg
11x61 kg

1 armed pulldown
12x47,5 kg
12x47,5 kg
11x47,5 kg

Smith machine shrugs
15x100kg
14x110kg
13x115kg

Rear delt fly machine
12x52kg
12x52kg
10x56kg

Strict barbell curl(slow negative)
7x40kg
7x40kg
6x40kg
6x40kg

Cable bicep drag curl
10x18kg
9x18kg
11x16kg


Al met al wel lekkere workout en een heeeerlijke rear delt pump :D
605D578F-ACA2-4790-8997-66BF72D10663.jpeg
 
Met milde griepklachten weer ff een dikke sessie eruit weten te knallen, wederom kracht niet waar het moet zijn maar toch wel lekkere pomp :D
In Nederland gelden vanaf donderdag 12 maart 2020 nieuwe maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. Minister-president Rutte en minister Bruins lichtten de maatregelen (gebaseerd op advies van het RIVM) toe tijdens een persbijeenkomst. De maatregelen zijn:
  • Iedereen in Nederland: blijf thuis bij klachten neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. Mijd sociaal contact. Bel pas met huisarts als klachten verergeren.
p.s. Don't shoot the messenger! :bang:
 
Goeeeedemorgen. Vandaag al een stuk fitter t.o.v. gister en mijn laagste gewicht in 2 jaar tijd bereikt. Een schamele 84,4 kg! Vandaag rust dagje maar wel beetje cardio doen :D het viel me trouwens op dat mijn rug extreeeeem veel droger is dan de rest , lekkere vet verdeling wel :(
307CD442-FEF7-4F60-B807-8A042964AE4A.jpeg
 
Goeeeedemorgen. Vandaag al een stuk fitter t.o.v. gister en mijn laagste gewicht in 2 jaar tijd bereikt. Een schamele 84,4 kg! Vandaag rust dagje maar wel beetje cardio doen :D het viel me trouwens op dat mijn rug extreeeeem veel droger is dan de rest , lekkere vet verdeling wel :( Bekijk bijlage 482979
Lastig te zien zo :D
 
Ik moest dus net ff een zak spinazie halen bij de supermarkt voor vanavond .. wat een stelletje debielen zijn mensen ook zeg.. houdbare producten allemaal op, mensen die stonden te zeiken op elkaar wie de laatste doos eieren mee mocht , karren vol pasta en graan producten .. de overheid kan zich beter bezig houden met deze complete paniek indammen dan Corona bestrijden :emo:
 
Ik moest dus net ff een zak spinazie halen bij de supermarkt voor vanavond .. wat een stelletje debielen zijn mensen ook zeg.. houdbare producten allemaal op, mensen die stonden te zeiken op elkaar wie de laatste doos eieren mee mocht , karren vol pasta en graan producten .. de overheid kan zich beter bezig houden met deze complete paniek indammen dan Corona bestrijden :emo:

Hoe is het met je 'geen corona' ?
 
Za 14 maart

Vandaag een stuk fitter wakker geworden, had ook echt zin om ff lekker te beuken in de sportschool, zo gezegd zo gedaan.

Ass to grass squats met 4 seconden pauze
deze probeer ik om me form te fixen en verwacht dat ik de komende weken flink kan opbouwen


6x82,5kg
7x82,5kg
7x82,5kg
7x82,5kg

Stiff legged deadlifts
11x100kg
12x100kg
11x100kg

Walking lunges kettlebells
12x48kg
10x48kg
10x48kg

Leg extension
9x80kg
9x80kg
8x80kg + dropset

Kneeling cable crunch
17x82kg
16x82kg
15x82kg
15x82kg

Windshield wipers
10
10
10

En natuurlijk nog ff wat cardio, hoefde nog maar 200 kcal om mijn wekelijkse cardio doel te halen dus lekker snel klaar :D

sowieso 7,5/10 vandaag
 
Zoals iedereen wel verwacht had , basic gaat dicht. Vermoedelijk zullen veel sportscholen volgen morgen na de uitkomst van het spoedoverleg van de regering. Dit betekent dat ik tot nader order niet kan sporten :( log zal dus een beetje dood zijn komende dagen. Mijn plan is om ff op onderhoud te eten i.p.v. in een deficit omdat ik wel al me massa wil vasthouden!
 
Feels :(
 
Zoals iedereen wel verwacht had , basic gaat dicht. Vermoedelijk zullen veel sportscholen volgen morgen na de uitkomst van het spoedoverleg van de regering. Dit betekent dat ik tot nader order niet kan sporten :( log zal dus een beetje dood zijn komende dagen. Mijn plan is om ff op onderhoud te eten i.p.v. in een deficit omdat ik wel al me massa wil vasthouden!
Zonder training ga je natty je spiermassa sowieso niet 100% vasthouden, ongeacht je voeding. Dus toch maar iets creatiefs bedenken? Op youtube is er inmiddels wel het een en ander te vinden onder 'home workouts zonder equipment'.
 
Zonder training ga je natty je spiermassa sowieso niet 100% vasthouden, ongeacht je voeding. Dus toch maar iets creatiefs bedenken? Op youtube is er inmiddels wel het een en ander te vinden onder 'home workouts zonder equipment'.
Klopt, uit verveling word het sowieso de hele godganse dag pushups, situps, duizend en een varianten daarop , pull ups en weet ik het. Hou mezelf wel lekker bezig. Mijn baas overweegt de zaak ook te sluiten komende weken dus dan moet je wat
 
Klopt, uit verveling word het sowieso de hele godganse dag pushups, situps, duizend en een varianten daarop , pull ups en weet ik het. Hou mezelf wel lekker bezig. Mijn baas overweegt de zaak ook te sluiten komende weken dus dan moet je wat
Squatrack kopen? Je hebt al setjes tussen de 300 en 500 eur
 
Back
Naar boven