XXL Nutrition

Contest Log Thicker than a snicker to summer shredz log

Bezoekers in dit topic

Ja zeker ! Ga binnen nu en twee weken ff goede fotos laten maken, ben nog op zoek naar iemand in de buurt. Anders zelf ff aankloten op een vette locatie
Ik ga denk ik een echte fotoshoot doen. Kost wel wat, maar met zelf aankloten met m'n mobiel vind ik dat ik de contest en m'n cut tekort doe.
 
Ik ga denk ik een echte fotoshoot doen. Kost wel wat, maar met zelf aankloten met m'n mobiel vind ik dat ik de contest en m'n cut tekort doe.
Ik eigenlijk ook, vriendin van mij is fotografe maar ik heb liever iemand die ook feedback kan geven op poses en licht
 
Ziet er goed uit man!

Welk gewicht zit je nu?
 
Deze week begonnen met kcal omhoog gooien op traingsdagen. Aangezien ik 5x pw train kan ik dus 5 dagen per week 100 kcal aan carbs meer eten. Effect is duidelijk merkbaar. Ben sowieso wat droger geworden maar weeg gemiddeld t.o.v vorige week 500 gram meer. Wil zo wekelijks 75/100 kcal opbouwen zodat ik de komende tijd nog in een deficit zit maar wel lekker kan knallen in de gym en wat voller oog.

Hier een fotootje in de minst optimale omstandigheden op 81kg :p
 

Bijlagen

  • 89D5C484-6303-4B18-BBCC-3F599B4B4550.png
Deze week begonnen met kcal omhoog gooien op traingsdagen. Aangezien ik 5x pw train kan ik dus 5 dagen per week 100 kcal aan carbs meer eten. Effect is duidelijk merkbaar. Ben sowieso wat droger geworden maar weeg gemiddeld t.o.v vorige week 500 gram meer. Wil zo wekelijks 75/100 kcal opbouwen zodat ik de komende tijd nog in een deficit zit maar wel lekker kan knallen in de gym en wat voller oog.

Hier een fotootje in de minst optimale omstandigheden op 81kg :p
Mooi resultaat man, je staat er top bij. 100% klaar voor de zomer :)
 
Mooi resultaat man, je staat er top bij. 100% klaar voor de zomer :)
Ja ben ook wel tevreden! In elk geval aardig beach proof dit jaar :D
 
Vandaag echt een absoluut dieptepunt bereikt, voelde het al een tijdje aankomen maar heb het constant onderdrukt. Werd vanmorgen plat en leeg wakker, ongelooflijk veel spierpijn overal en echt depleted als fuckkk. Mentaal ook echt nul motivatie voor dieet en ben gezwicht voor de grootste binge bui ooit van pakweg 6000/7000 kcal. Maar goed, ik verwacht dat ik me morgen een stuk beter voel met al dat eten :p
 
Vandaag echt een absoluut dieptepunt bereikt, voelde het al een tijdje aankomen maar heb het constant onderdrukt. Werd vanmorgen plat en leeg wakker, ongelooflijk veel spierpijn overal en echt depleted als fuckkk. Mentaal ook echt nul motivatie voor dieet en ben gezwicht voor de grootste binge bui ooit van pakweg 6000/7000 kcal. Maar goed, ik verwacht dat ik me morgen een stuk beter voel met al dat eten :p
En morgen sta je terug lekker vol :)
Als je het tot 1binge kunt beperken gaat het geen negatieve invloed hebben op je shape denk ik
 
En morgen sta je terug lekker vol :)
Als je het tot 1binge kunt beperken gaat het geen negatieve invloed hebben op je shape denk ik
Haha het is de hele dag raak geweest met eten, heb echt alles gegeten waar ik zin in had. Ik denk dat ik met 6k kcal nog bescheiden ben to be honest
 
Oké , precies zoals verwacht werd ik vandaag moker hard wakker. Letterlijk aders op plekken waar ik ze nog nooit gezien heb en veruit mijn bruutste shape ooit. Al met al maakt deze ene uitschieter niks uit. Vandaag gaan we terug de gym in en flinkkkkk knalllen
 
Post cheatday pump, mijn pomp deed letterlijk pijn maar mother of God wat een heerlijke training :D
 

Bijlagen

Elke zaterdag cheatmeal/day in de cut gedaan, was alleen maar positief.

Als je echt op korte termijn het podium op wil zou ik het niet aanraden maar verder boeit het geen klote. Goeie shape trouwens.
 
Elke zaterdag cheatmeal/day in de cut gedaan, was alleen maar positief.

Als je echt op korte termijn het podium op wil zou ik het niet aanraden maar verder boeit het geen klote. Goeie shape trouwens.
Cheatmeals zijn helemaal prima idd, dat kan nog gecontroleerd. Een bingebui waarbij je je hele deficit voor een week verkloot is echter wel een probleem :P
 
Back
Naar boven