- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bijv. 3 setjes warming up en dan 5 werksetjes? doen we...
en sowieso kan een 5 setter geen kwaad wat betreft de squat zeker?
).
)

zit nu op zo'n 19 á 20% bf.. still clean bulking totdat ik met mijn nieuwe job begin.
Ja, nog een keer, nog een keer!![]()
![]()
Damn, op het einde net niet getraumatiseerd![]()
![]()

Moet zeggen dat ik je trainingen erg heftig vind. Zeker de dag waarin je je benen, rug en biceps traint. Zeker die eerste twee groepen zijn niet alleen de zwaarste maar ook de grootste spiergroepen om te trainen. Waar haal je de energie en kracht vandaan?
Vind het altijd knap dat er mensen zijn die na de benen nog iets anders kunnen trainen. Zelf kan ik dan nauwelijks meer lopen en ga ik bijna kotsend naar de wc waarna ik verder helemaal dizzy naar huis ga.
Ga zo door, ga je logje verder checken!![]()

Sorry, heb niet je hele log bij gehouden, maar wat is de rede dat je nog nooit eerder de squat hebt gedaan?
dus boerenkool met worst is ineens niet goed genoeg meer?
![]()

ook goed dan, maar wel de echte...........met gehaktballen zo groot als tennisballen............of hockeyballen...........of voetballen............of skippyballen?

ook goed dan, maar wel de echte...........met gehaktballen zo groot als tennisballen............of hockeyballen...........of voetballen............of skippyballen?
![]()

!