Fitness Seller

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

me animal - jou animal - we are all animals

meer oefeningen voor de beentjes doen? :D

bijv. 3 setjes warming up en dan 5 werksetjes? doen we...

en sowieso kan een 5 setter geen kwaad wat betreft de squat zeker?

meer oefeningen voor de beentjes doen? :D

5 setjes squat is geen overbodige luxe. Zeker in het begin merk ik dat herhaling de key is. Wat ik verder in mijn hoofd had, net als Victory, is naast de squats nog wat andere been oefeningen, zoals frontsquats, lunges, verzin het maar, misschien leg curls/extensions als je die fijn vind (doe ik zelf al een tijd niet meer; na fullsquats/frontsquats/lunges/calve raises ben ik er wel even klaar mee ;)).

zware 21ers man
suc6 met de beentjes, goed bezig :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
training van 01-12-'08

borst

bench press, om en om meteen door met mijn trainingsmattie sik, prikkelgericht, gewoon doorpompen zonder te tellen, elke keer tot spierfalen

3 setjes warming up
62,5kg x ?? (15 ofzo)
62,5kg x ?? (een stuk minder)
62,5kg x ?? (voelt als 92,5kg :D)

incline bench press, om en om meteen door met mijn trainingsmattie sik, prikkelgericht, gewoon doorpompen zonder te tellen, elke keer tot spierfalen

52,5kg x ??
52,5kg x ??
52,5kg x ??

cable flyes, hoge pully, staand tussen de palen, om en om meteen door met mijn trainingsmattie sik, prikkelgericht, gewoon doorpompen zonder te tellen, elke keer tot spierfalen

20kg (x2) x ?? (veel)
25kg (x2) x ?? (behoorlijk veel)
30kg (x2) x 6
35kg (x2) x 2 :roflol:

schouders

shoulder press, zittend, om en om meteen door met mijn trainingsmattie sik, prikkelgericht, gewoon doorpompen zonder te tellen, elke keer tot of over spierfalen

16kg x ??
18kg x ??
20kg x ??
20kg x ?? (is een filmpje van gemaakt)

side raises, staand, om en om meteen door met mijn trainingsmattie sik, prikkelgericht, gewoon doorpompen zonder te tellen, elke keer tot spierfalen

7kg x ??
9kg x ??
8kg x ??

trapezius

cable shrugs, om en om meteen door met mijn trainingsmattie sik, prikkelgericht, gewoon doorpompen zonder te tellen, elke keer tot spierfalen

100kg x ??
100kg x ??
100kg x ??
100kg x ??
100kg x ??

ff een andere manier van trainen.. niks gepresteerd maar de intensiteit was goed. pomp was ook ok.

goeie kabel vliegen!

pittige training zo te lezen :D

yezus piet posten om 01.19 - lag ik al te snurken na burn after reading te hebben bekeken

goeie pomp-training - variatie is de key

dit is die video waar ik het over had:

http://nl.youtube.com/watch?v=AdoiRQAS2kU

is uiteindelijk een lol video geworden, trainen ging voor geen meter meer na borst :D

mensen die mij een beetje kennen en foto's van mij hebben gezien in het verleden, zullen nu wél zien dat ik een stuk droger ben geworden zonder massa in te leveren :) zit nu op zo'n 19 á 20% bf.. still clean bulking totdat ik met mijn nieuwe job begin.

Ja, nog een keer, nog een keer! :roflol: :roflol: :roflol:

Damn, op het einde net niet getraumatiseerd :eek: :D

Moet zeggen dat ik je trainingen erg heftig vind. Zeker de dag waarin je je benen, rug en biceps traint. Zeker die eerste twee groepen zijn niet alleen de zwaarste maar ook de grootste spiergroepen om te trainen. Waar haal je de energie en kracht vandaan?

Vind het altijd knap dat er mensen zijn die na de benen nog iets anders kunnen trainen. Zelf kan ik dan nauwelijks meer lopen en ga ik bijna kotsend naar de wc waarna ik verder helemaal dizzy naar huis ga.

Ga zo door, ga je logje verder checken!:D

Sorry, heb niet je hele log bij gehouden, maar wat is de rede dat je nog nooit eerder de squat hebt gedaan?

Moet zeggen dat ik je trainingen erg heftig vind. Zeker de dag waarin je je benen, rug en biceps traint. Zeker die eerste twee groepen zijn niet alleen de zwaarste maar ook de grootste spiergroepen om te trainen. Waar haal je de energie en kracht vandaan?

Vind het altijd knap dat er mensen zijn die na de benen nog iets anders kunnen trainen. Zelf kan ik dan nauwelijks meer lopen en ga ik bijna kotsend naar de wc waarna ik verder helemaal dizzy naar huis ga.

Ga zo door, ga je logje verder checken!:D

supplementen jwt! :sd:

thnx bro! :)

Sorry, heb niet je hele log bij gehouden, maar wat is de rede dat je nog nooit eerder de squat hebt gedaan?

mijn techniek zoog en de stang voelde k*t.. en ik vond uitspraken zoals: geen echte bb'er zonder squats* of: geen compleet fysiek zonder squats* een beetje overdone.. koppig als ik ben heb ik deze niet gedaan dus.

Terug
Naar boven