Fitness Seller

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

ok.. thanx bro' :) maarre eerst partial en dan pas full squats? heuh :dunno:

Ik heb niets gezegd over partials/fulls?

Voorbeeld van wat ik in mijn hoofd heb voor benen:

5s fullsquats
3-5s frontsquats (ik doe deze ook full), óf 3-5s leg press
3-5s quad extension
(3-5s ham curl <- suggestie Rooke)
(3s lunges)
3-5s calve raises

En ik ben helemaal met Friso eens. Ik denk dat je nog te licht denkt over benen, of dat je nog in de fase zit dat je bang bent dat je daardoor andere spiergroepen moet gaan verwaarlozen, maar als je benen echt serieus wilt trainen, moet die daar ook voldoende aandacht voor geven. Stel je maar eens voor; vergelijk je benen voor de grap maar eens met je armen, en dan je gluteus met je schouders. En toch besteed je lang niet zoveel tijd aan de benen als aan de armen en schouders bij elkaar, terwijl je daar nog een schepje bovenop zou moeten doen, gezien je benen (althans zo zou het horen) groter zijn ;).

enne dat pepernoten strooien is een dure bedoeling.. ik eet ze liever zelf op.

heb nl. besloten om het nog ff op een eten te zetten :D
Hee Pietje! Uit interesse even een vraagje: ik las je post dat jij niet gefixeert bent op gewichten omdat je puur voor je body traint. Nou vroeg ik me af, als je kijkt naar een pro bb'er, die zitten op een procentje of 3 lichaamsvet? Jij zat nu op een procent of 19 dacht ik ergens te lezen; en je besluit toch door te bulken ???? Dat snap ik niet precies... Zeker aangezien je zelf aangeeft dat de gewichten je niks kunnen schelen. Gewoon puur interesse, niet om je ff af te zeiken ;)

Gr Harm

meer oefeningen voor benen, zwaarder squatten...

ben ff niet meer op je log geweest maar idd super dat je bent gaan squaten... precies wat friso zegt benen trainen heeft een positief effect op je bovenlichaam. en nu groeien....:D

maar waar ben je ?

update? :sd: :D

Je bent zeker half uur online geweest, zag ik , kan je toch wel ff updaten?

Nou ja, we wachten met spanning af!

Groet Franco

posten piet , wij kunnen niet wachten he

He piet,

Goede trainingen man vooral die lekkere schoudertraining.

Positieve feedback;

- let op je voeding!

Je hebt behoorlijk veel massa en kracht. Nu hoef je alleen maar het vet% omlaag pompen :p:pen je kan op het strand gaan paraderen als een echte bodybuilder!
Dan komen al die chicks met dubbel DD op je afgerend en roepen; Pietje o pietje!

Keep up the good work....

Hallo Piet,

Ik had verwacht dat je ondanks tijdgebrek wel het een en ander zou bijhouden in je log, iets dat je tot voor kort met enthousiasme deed.

Je bent zover de statistieken laten zien elke dag online, dus kleine moeite jouw fans op de hoogte te houden.

Iets zegt mij, en dit bedoel ik niet slecht, dat je sinds wat op- en aanmerkingen wat minder enthousiast bent.

Dat je weinig tijd hebt vind ik geen excuus, met alle respect.
Wees eerlijk tegen jezelf, dat is het belangrijkste.

Laat van je horen, succes kerel!

GRT Friso

je lijkt wel zn vriendin :roflol:

moet gewoon weer loggen idd...

Idd

where are you Piet ???

We missen die vrolijke piet, kom es terug ouwe :D

• Topic Starter Topic Starter
hey guys, straks na m'n training... vertel ik alles over maandag, dinsdag en vandaag!

en nee, ik ben niet gedemotiveerd ofzo :D

Go Pietje ..go Pietje go Pietje!:rolleyes:

piet is piet , dus piet is er even niet - ik ben benieuwd piet

Terug
Naar boven