Fitness Seller

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
training van maandag:

borst

dumbbelldrukken, plat

3 setjes warming up
32kg x 8
34kg x 8
36kg x 8
38kg x 6
40kg x 3 (:mad: geen spotter, te lang dood punt )

dumbbelldrukken, schuin, 30graden, weinig rust tussen de setjes door

30kg (x2) x ?? (niet geteld, gewoon herhalingen persen tot spierfalen)

cable flyes, plat bankje tussen de palen

40kg (20 elke kant) x ?? (niet geteld, gewoon herhalingen persen tot spierfalen)
40kg (20 elke kant) x ?? (niet geteld, gewoon herhalingen persen tot spierfalen)

cable flyes, schuin (30 graden) bankje tussen de palen

cable flyes, schuin (45 graden) bankje tussen de palen

triceps

skullcrushers, weinig rust tussen de setjes door

28kg (10-stangetje-10) x ?? (niet geteld, gewoon herhalingen persen tot spierfalen)
28kg (10-stangetje-10) x ?? (niet geteld, gewoon herhalingen persen tot spierfalen)

review: heerlijke training, extreme pomp, perfecte intensiteit :orly: :yarly:

Lekker pietje :thumbs:

training van dinsdag:

rug

dumbbellroeien, in 1x doorgaan, 4 setjes per kant lang, met 16kg, niet geteld, elke keer tot spierfalen (fully pumped en deaud :mad:)

small grip pulldown

65kg x 12
72,5kg x 10
80kg x8

chinnen op een chinmachine met behulp van gewicht, 4 setjes tot spierfalen, niet geteld

biceps en onderarmen

cable hammer curl met touw

40kg x 15
50kg x 12
60kg x 9 (volume PR)
80kg x 2 (kracht PR)

cable reverse bicep curl in superset met curl achterlangs

beiden met 45kg, niet geteld, elke keer tot spierfalen, 4 setjes lang

review: redelijk korte training voor mijn doen, pomp was extreem, intensiteit was wederom perfect :)

heel netjes kerel!
(petje af)
:thumbs:

training van vandaag:

benen

full squat, ass almost to the ground

4 setjes warming up
52,5kg x 12
62,5kg x 10
72,5kg x 6
82,5kg x 4 (volumePR)
92,5kg x 2 (krachtPR)
102,5 x 1 (krachtPR)

quads en calfs in superset op leg press, weinig rust tussen de setjes door, niet geteld, elke keer tot spierfalen

2 setjes warming up
95kg x ??
110kg x ??
125 kg x ??

schouders

shoulder press, zittend op bankje, kaarsrechte leuning

3 setjes warming up
20kg (x2) x 8
22kg (x2) x 8
24kg (x2) x 8
26kg (x2) x 8
28kg (x2) x 6
30kg (x2) x 4 (volumePR)

militairy press, zittend op bankje, bijna kaarsrechte leuning

42,5kg x 12
52,5kg x 8
62,5kg x 4

side raises en rear raises in supersets, staand, niet geteld, elke keer tot bijna spierfalen

7 kg (x2) x ??
7 kg (x2) x ??
7 kg (x2) x ??
7 kg (x2) x ??

trapezius

dumbbellshrugs

40kg (x2) x 13
40kg (x2) x 12
40kg (x2) x 10

cable shrug, voor en achter in supersets, niet geteld, elke keer tot bijna spierfalen en elke laatste rep vasthouden

100kg x ??
100kg x ??
100kg x ??
100kg x ??

review: heerlijke training, zeer extreme pomp, perfecte intensiteit, kortom: super! :thumb:

je zal wat vaker je benen/rug moeten trainen want die squats vallen in het niet bij je overige trainingen
:o

Hee Pietje! Uit interesse even een vraagje: ik las je post dat jij niet gefixeert bent op gewichten omdat je puur voor je body traint. Nou vroeg ik me af, als je kijkt naar een pro bb'er, die zitten op een procentje of 3 lichaamsvet? Jij zat nu op een procent of 19 dacht ik ergens te lezen; en je besluit toch door te bulken ???? Dat snap ik niet precies... Zeker aangezien je zelf aangeeft dat de gewichten je niks kunnen schelen. Gewoon puur interesse, niet om je ff af te zeiken ;)

Gr Harm

ha die Harm :) ik ben meer bezig met het uiteindelijk doel.. niet om ff droog te staan voor de zomer om vervolgens weer te gaan bulken.. ik merk dat ik met mijn kracht toch redelijk wat massa kweek, dit wil ik zo houden.

zodra ik zoiets heb vanne jezus wat een buffel ga ik cutten. kijken wat er over blijft. maar voorlopig ben ik nog niet tevreden.

en besides, op de manier hoe ik nu bezig ben val ik af zonder massa te verliezen. sterker nog: ik wordt groter en droger!

He piet,

Goede trainingen man vooral die lekkere schoudertraining.

Positieve feedback;

- let op je voeding!

Je hebt behoorlijk veel massa en kracht. Nu hoef je alleen maar het vet% omlaag pompen :p:pen je kan op het strand gaan paraderen als een echte bodybuilder!
Dan komen al die chicks met dubbel DD op je afgerend en roepen; Pietje o pietje!

Keep up the good work....

thanx bro' :thumb:

Hallo Piet,

Ik had verwacht dat je ondanks tijdgebrek wel het een en ander zou bijhouden in je log, iets dat je tot voor kort met enthousiasme deed.

Je bent zover de statistieken laten zien elke dag online, dus kleine moeite jouw fans op de hoogte te houden.

Iets zegt mij, en dit bedoel ik niet slecht, dat je sinds wat op- en aanmerkingen wat minder enthousiast bent.

Dat je weinig tijd hebt vind ik geen excuus, met alle respect.
Wees eerlijk tegen jezelf, dat is het belangrijkste.

Laat van je horen, succes kerel!

GRT Friso

ik heb dbb wel eens aan staan, dat is het verschil, maar heb echt geen tijd gehad om even relaxed er voor te gaan zitten. dit alles ivm afspraken, vriendin, werk, kortom: druk druk druk

en nee, ik ben niet gedemotiveerd vanwege bepaalde opmerkingen oid.. ik kan alles wel zo'n beetje verklaren, alles doe ik met een reden. dus nee, dat is geen probleem :)

bedankt voor je inbreng man!

en @ de rest: ook thanx guys! :D

mooi piet die trainingen ziet ouderwets goed uit - piet is back , maar is hij ooit weggeweest -

training van dinsdag:

benen

full squat

4 setjes warm up

52,5 x 8
52,5 x 8
52,5 x 8
52,5 x 8
52,5 x 8

training van vandaag:

benen

full squat, ass almost to the ground

4 setjes warming up
52,5kg x 12
62,5kg x 10
72,5kg x 6
82,5kg x 4 (volumePR)
92,5kg x 2 (krachtPR)
102,5 x 1 (krachtPR)

Hoi Pietje,

Het valt me op dat je erg vooruit bent gegaan met fullsquat ;)
Neem eens je digitale camera weer een keertje mee, ben benieuwd.

Ben benieuwd naar je spierfalen, tel je reps eens.
Zo begrijp ik het niet, niet zo moeilijk tellen toch.

Trouwens veel kabels gebruik je , is hier een reden voor?
Mijn voorkeur gaat uit naar zonder kabels.

Ik zou ook geen gebruik maken van die chinmachine gewoon met de normale, misschien dat je in het begin geen setjes kan maken, maar gewoon doen tot het je wel lukt.

Groet Franco

Hoi Pietje,

Het valt me op dat je erg vooruit bent gegaan met fullsquat ;)
Neem eens je digitale camera weer een keertje mee, ben benieuwd.

Ben benieuwd naar je spierfalen, tel je reps eens.
Zo begrijp ik het niet, niet zo moeilijk tellen toch.

Trouwens veel kabels gebruik je , is hier een reden voor?
Mijn voorkeur gaat uit naar zonder kabels.

Ik zou ook geen gebruik maken van die chinmachine gewoon met de normale, misschien dat je in het begin geen setjes kan maken, maar gewoon doen tot het je wel lukt.

Groet Franco

de 1e paar weken squats waren er om de feeling te krijgen.. sinds vandaag ben ik aan het knallen! :) bevalt goed moet ik zeggen!

ik vind het heerlijk om te knallen zonder te tellen, op 1 of andere manier bevalt me dat ;) niet omkijken naar de reps, gewoon elke keer tot falen. misschien klinkt het dom, maar ik vind het fijn.

de reden dat ik met kabels werk is heel simpel: constante spanning. en ja, ik ga erg goed op die krengen wat betreft groei. never change a winning combination he ;)

en wat betreft het chinnen zit je goed: ik kan niet zo goed chinnen met m'n eigen lichaamsgewicht. misschien leuk om me hier in te verdiepen idd!

thnx voor de interesse :thumb:

Lekkere training, squats gaan goed pietje!

gvd nu ga ik nog harder pushen op mn squat :P

Terug
Naar boven